Hmm
Velkej_Ajik
|
23.8.2011 18:16:50
verze 1:
Čontofalský - Kaufman, Cicman, Latka, Nitrianský - Koreš, Jarolím, Petrák, Hloušek - Pospěch, Hurka
lavice: Hanuš, Hubáček, Janda, Milutinović, Trubila, Vlček, Voráček
verze 2:
Čontofalský - Kaufman, Cicman, Latka, Nitrianský - Koreš, Jarolím, Petrák, Trubila, Hloušek - Pospěch
lavice: Hanuš, Hubáček, Janda, Milutinović, Tusjak, Vlček, Hurka
Řikejte si co chcete, ale takle bychom měli hrát kolem toho 5. místa, možná vejš

Re: Hmm
Lukhas11
|
23.8.2011 19:49:04
Verze 2 jednoznačně, ale je pravda že Jarolím ani Petrák nejsou žádný playmakeři kteří by dali hře myšlenku, což bylo proti Teplákům krásně vidět. A místo Latky bych si tam dokázal představit Kleina, pořád je volnej a přijde mi (i když mám Latyho rád) lepší.
Re: Hmm
klimi
|
23.8.2011 20:26:10
Verze jedna jednoznačně

Re: Hmm
Kralove
|
24.8.2011 11:26:28
Slavii bych to přál,ale do 5. místa s tímto kádrem to jsi opravdu velký optimista.
Re: Re: Hmm
Borris
|
24.8.2011 14:45:03
no kamaráde já si taky myslim, že kádr máme nejhůř na šesté místo. Podle mě svou kvalitu má. První tři místa co se týká kvality kádru, asi jednoznačně obsadí Plzeň, rumuni a Jablonec. Pak asi následuje Bolka. Ale řekl bych že my jsme v tom pomyslném žebříčku hned za Bolkou. Zbylé ostatní týmy nemají lepší kádry než my. Podle mě ani Liberec nemá nijak lepší mančaft než my. Ale samozřejmě na papíře je to jedna věc a na hřišti druhá.
Re: Hmm
Radek097
|
24.8.2011 13:58:56
u verze jedna by možná bylo lepší Voráček místo Hurky ....
Teplice
Kralove
|
23.8.2011 16:58:59
Včera měla Slavie vyhrát.Teplice hráli mizerně a je na nich vidět Radova práce.Když budou takle pokračovat Radu vyhodí a udělají dobře.
Nečekejme ,že Slavie po obrození bude hrát o pohárové umístění.Chce to čas a snad se podaří dát dohromady perspektivní mužstvo.Posily,které nemohou kopat v Rakousku Turecku a v Rusku za průměrné někdy i podprůměrné týmy nebrat.!!!!Mám obavy jestli u Pospěcha podzim nebyl vyjimkou.O tom ,že by měl shodit a nabrat fyzičku není řeči.Nelze to srovnávat s Horvátem tam za něj běhá 9 divochů a jsou sehraní takže to šafářování mu na naši ligu stačí.Venku by to asi bylo horší.
Podívejte Vachoušek,jak se z dobrého fotbalisty může stát taková bída!Taky Sionko a Matějovský nejsou žádní zázraci.Berou velké peníze a jejich hra tomu neodpovídá.Na ligu to stačí ,ale Ti už budou jen horší!!!Jen to rozvrací mužstvo.
Takže pánové vydržet a hlavně makat! Zdar Slavii!
včerejšek
Borris
|
23.8.2011 13:47:19
podle mě docela slušný výkon, kluci si to docela pěkně strkali a byli lepší. Jen posledních asi dvacet minut jsme Teplice pustili víc do hry, ale to mě osobně nechalo v klidu. Protože Teplice byli tak slabý, že jsem si říkal že pokud neudělá nějaký kiks naše obrana, tak nám góla nedají. Jediné co tomu včera chybělo tak gólové vyjádření a lepší a klidnější řešení v předfinální a finální fázi. Jinak asi netřeba dodávat, že zákrok na Jandyse jednoznačná penalta, kterou jestli ty ignoranti v černým ať už neviděli, nebo nechtěli vidět, tak ať rovnou zahoděj píšťalku a přestanou škodit fotbalu. A jednotlivci Čonta- moc toho na něj nešlo, ale po dlouhé době jsem netrnul při rohových kopech. Vysoké centry totiž sbíral s přehledem, výborné výkopy, působil velice klidným dojmem, čehož si byla dobře vědoma i naše obrana a pro mě je to jasná jednička. Tohle by konečně snad mohla být náhrada za Vaňouse. Hurka- ten kluk prostě nemůže hrát beka a už by to měl Petrouš pochopit. Dopředu to bylo uplně super, skvěle podporoval útok a zapojoval se do útočných akcí. Ale dozadu je to slabý a bylo jasně vidět, že prostě nemá v sobě ty návyky obránce. Jediné štěstí že Teplice byli směrem dopředu uplně plonkový. Martin je prostě pro mě jasný útočník a když už, tak krajní záložník. Ale až ho Petrouš začne dávat tak kam patří, bude dobrej. Hubáček- no zaplaťpánbůh že Teplice byli dopředu jaloví. A i tak jim včera nesmyslnou přihrávkou do středu na volného Tepličáka, pomohl založit jednu z mála jejich akcí v zápase. Po tom co jsem ho v přípravě chválil, mě Hub opět od prvního kola úspěšně posadil zpátky na zem. Kaufman- hrál celkem s jistotou, nic výrazného nezkazil ale jak říkám, díky ubohosti Teplic směrem dopředu, ho těžko nějak víc hodnotit. Jen snad tu zbytečnou žlutou po zákroku na Mahmutoviče bych mu vytknul. Nitrianský- myslim že nejen pro mě velice příjemné překvápko. Zezačátku bylo sice vidět že je trošku nervózní, ale to se dá pochopit, když je u nás tak krátce a hned naskočil do základu s novýma spoluhráčema. Ale pak se uklidnil a hrál velice dobře. Snažil se podporovat útok dozadu si také svoje odehrál a na to že to byl jeho první zápas za nás a de facto jen po pár absolvovaných tréninkách s týmem, zahrál velice dobře a nebojim se říct, že podal z obrany nejlepší výkon. A až se pořádně otrká, věřím že to bude jedna z opor zadních řad. Koreš- uplná tragédie. Ten kluk zůstává oproti výkonům z jara uplně za očekáváním. A kromě zápasu na Meteoru, zatím ani v jednom zápase neukázal co v něm je. Všecko to dokumentovala jeho včerejší neproměněná tutovka, kdy to mohl dávat pod sebe a Jandys by uklízel do prázdné kasy. Jednoznačně na to má, potenciál v něm je, ale měl by ho začít urychleně prodávat, jinak na šanci čeká Zoran. Jarolím- odehrál si to svoje. Spolehlivý výkon. Nic výrazného nezkazil, odmakal to a snažil se dopředu něco vymyslet. Ač ho třeba kupa lidí nemusí, pro naší zálohu je to sou zkušeností jednoznačně důležitý hráč. Petrák- druhé příjemné překvápko. Hrál velice dobře a na svůj věk i nečekaně spolehlivě, čistě odebíral balony, hodně toho oběhal, snažil se i dopředu a podle mě nám v něm roste parádní fotbalista. Takhle dobrý výkon už totiž letos nepodal poprvé. Jediné co bych mu vytknul, tak asi jako každý tu neproměněnou tutovku z úvodu zápasu. Ta první střela byla OK, ale ta dorážka, to se prostě musí proměňovat. Ale je to ještě mladý kluk, který ještě loni hrál dorosteneckou ligu, on ty zkušenosti nabere a příště už to vyřeší určitě lépe. Fandim mu a patří mu velká pochvala. Janda- co dodat? Včera jeden z našich nejlepších hráčů. Tradičně toho strašně moc naběhal i v tom šíleném horku, když šel dopředu, hrozilo Teplicím neustále nebezpečí jako například při zmiňovaném jasném penaltovém zákroku a nebo když skvěle do ulice vysunul Zbyňu kterém scházel jen půlkrok aby byl u míče dřív než Grigar. A kdyby Koreš přisvé šanci zachoval klid a dal to pod sebe právě Jandysovi, mohl svůj velice dobrý výkon korunovat i gólem. Standa- hodně toho naběhal, ale bohužel nebyl nějak moc vidět. Jediné co mě zaujalo bylo, že mu chyběla odvaha při soubojích jeden na jednoho a jakoby se bál chodit do soubojů. V prvním poločase když šel dopředu a stál proti němu de facto už jen Lukáš, tak mu Standa sice pěkně zahrál na housle, ale pak se od Lukáše nechal uplně lacino odstavit a připravit o míč. Přitom kdyby Standa byl jen trošku důraznější, mohl jít sám na bránu. Ale řekl bych že Standa ještě neřekl poslední slovo a ještě nám pomůže. Zbyňa- zatím se trošku hledá a není to zatím uplně ono. Ale řekl bych že na vině je i to, že po tom parádním jaru kdy dal 8 kousků a dva mu ještě nebyli v Jablonci nesmyslně uznány, si ho už obránci více všímají a dávají si na něj už větší pozor. Ale i to že naše záloha mu zatím tolik nepřipravuje šance jako na jaře. Ale podle mě je otázka času kdy se Zbynďa zase rozstřílí a gólově nás potáhne. Jen ale včera to byl další důkaz, že potřebujeme ještě jednoznačně posílit útok. Protože Zbyňa všecko sám nezvládne a je potřeba někdo kdo jeho góly nahradí, pokud se zraní, vykartuje a nebo mu to prostě tolik nepůjde. Jináč výkon včera špatný nebyl, jen to chce prostě vyjádřit gólově. Bolka nebude v pátek lehký soupěř, ale věřím že vyhrajeme, pořádně nás to nastartuje a tu Martinovu rozlučku oslavíme jak se sluší a patří
Re: včerejšek
fredydj
|
23.8.2011 21:16:39
se všim souhlas
Pospěch
pumpik
|
23.8.2011 13:17:52
Pane Petrouš, myslel jsem na Meteoru, že se mě to zdá, ale v Teplicích bylo jasně vidět, jak Pospěch je pohybové limitován svou nadváhou. To mě šokuje, také je znát, když Jarolím nezahraje svůj part, jako na jaře, nemáme k němu alternativu mladšího, rychlejšího a agresívního hráče. Držím vám palce, jen tak dál s mladými, Petrák je už opora, Hůrka může hrát na jakémkoliv postě u levé lajny a teď už je zdravý i Tusjak. Také zanedbání zranění Hlouška je napováženou, Trubila měl střevní potíže a seděl na Tribuně podemnou. Měl byste je nutit do střelby ze střední vzdálenosti, statistika říká, minimální počet střel na branku a ten, kdo nestřílí, nemůže dát gól.
klimi
mig52
|
23.8.2011 11:56:00
Ty milý matematiku!!!3 hráli už v základu!! Ty jsi asi tak zaslepen nutnou kritikou,že nevíš, kdo nastupuje. Ale odpouštím,kolegy slávisty mám prostě rád.
Re: klimi
klimi
|
23.8.2011 12:19:39
Napsal jsi "pustit tam za nerozhodného stavu 5-6 hráčů"... Z toho jasně plyne, že je tam podle tebe posla v průběhu utkání za nerozhodnutého stavu...
Já ti nějak nevím šášo, já jsem tu nikdy nekritizoval...
Re: Re: klimi
Luigi_Vampa
|
23.8.2011 12:24:08
Že tě to baví tohle slovíčkaření, každej průměrně inteligentní člověk pochopil, jak to mig52 myslel...
Re: Re: Re: klimi
klimi
|
23.8.2011 12:30:16
Baví, baví, obvzláště když mě pak zařadí do skupiny věčný kritiků!
Re: Re: Re: klimi
jv1234
|
23.8.2011 12:43:19
Tak ja jsem to taky pochopil jako kolega klimi.Cimz ti gratuluji k tomu ze jsi minimalne prumerne inteligetni clovek na rozdil od nas.
Re: Re: Re: Re: klimi
Luigi_Vampa
|
23.8.2011 13:27:41
Tak když znám pravidla fotbalu a sestavu ze zápasu, tak holt trochu neskromně uznávám, že jsem natolik inteligentní, že jsem to pochopil..
Je vidět, že Slavia už je z nejhoršího venku, když se tu řeší to, jak někdo napsal svůj příspěvěk po jazykový stránce..:-))
Miňo,A propos?
mig52
|
23.8.2011 11:04:29
Kde má vlastně hrát? Mimo mísu. Minulý týden se mi dostal do rukou deník sport (pondělní) a byl jsem šokován, kolik našich "borců" nehraje v zahraničních klubech. Pro objektivnost dodávám,že neuvádějí zranění.Včera jsem si ho proto koupil a zjistil jsem,že je to hrůza. Uvádím nehrající

na úrovni,kteří by nám snad pomohli na hostování).Bednář(WBA)Gecov,Mareček Mazucha neuvádím-operace,Okleštěk, Mičola, Lička,ROZEHNAL-kde hraje,tu brečí,že ho nechtějí???, já bych ho na přechodné období vzal,Střeštík, Bílek (ne MÍŠA Kurvasparťan aj s Haškem ne brankářem!!!),Šimůnek!!!,ten nekope už dlouho ligu,Hubník, Polák,Pospěch z Kodaně,Švec (naše švícko už dlouho není , co býval,Kopic-no kopýtko,Suchý,Holek, Hybšman. Hrůza,co? Ještě k Suchému. Netřeba říkat,že jsem mu přál hvězdnou kariéru. Ale když přestupoval,vyjádřil jsem naplno své obavy (a že jsem od mnohých schytal liskanců), protože stejně jako Latka mi na evropskou úroveň připadal pomalý, bez talentu zrychlení, výbušnosti a akcelerace. A tose potvrdilo!! Nepíšu to rád, ale hra stoperů Spartaku M. byla vloni hrůzostrašná a to píšu s vě+domím, že mám Marka rád.Je zto smutné zjištění,když hrál ligu od 17 let, ale dle mne na evropskou kopanou NEMÁ! Střed evropy a dost,dle financí Rakousko nebo hostovačka u nás.
Re: Miňo,A propos?
Nosmas
|
23.8.2011 12:04:51
Pospěch z Kodaně? Si trošku zaspal ne?
Poláka si strč víš kam

a magora Šimůnka jakbysmet....a že by Hubschman přišel o flek na Ukrajině? Pochybuju!
Rozehnal....ty už si fakt v koncích nebo ses zbláznil?
Jenom se Suchym a Latkou máš snad pravdu...jsou pomalí, ale u Suchýho tom časem snad vyvážej zkušenosti...snad
hodnocení
mig52
|
23.8.2011 10:41:09
Jsem překvapen,jak mnnozí hodnotíte výkon. Před nedávnem klub odepsaný na 3.ligu či na městský přebor, či na zmizení z fotbalové mapy),teď bod s Tepláků,odkud i jiný kádr dostal klepec,v poli jednoznačně lepší(k poslední15minutovce se vyjádřím níže), konečně 5-7 přihrávek a to nejen mezi beky a brankářem(jistě,často jen po vápno), o pentli se nebavím,neslzím,nerad používám urážek,ale zkurvený Macela a jeho tým jsou na eropské scéně největší zrůdy! Sleduju mnohé ligy (i Slovenskou, mimochodem Koubský v zápase Žilina-Trnava výborný), v tomto směru s mladíky jsme odehráli dobrý zápas. Uvědomujete si , že závěr,ke kterému se teď vracím odehráli Nitrinský,Hůrka,Petrák,Prošek,Vondráček a Tusjiak? Pak se divíte,že závěr byl pod tlakem? Pokud by hráli od začátku,vapadalo ba to jinak, i repre,pokud vystřídá 3 hráče, je horší. A hlavně , přátelé, není to tak dávno,co jsme proklínali vedení za pouštění Dočkalů, Váchů, Gecovů, kovaříků,a dalších a teď,když jsou mlaďoši v základu a neporazí Teplice,tak je kritizujete. Pokud bych neměl rád každého Slávistu,tak napíšu,že.... Ale každý máme svůj názor! Dle mne Nitr.bude velká posila,Hub nic nepokazil,naopak a přehledem,ale někteří ho musí obvinit,nemáme lepšího a možná si jednou vzpomeneme. Čonto-super , konečně gólman,který si jde pro centr i za penaltový puntík(pokud mu někdo vyčítá,že mu vypadl ten centr,nemá o fotbale ani páru).Petrák super na kvadrát. Ale je nutno říct i "B".A to k profezionalismu.Jak je možné,že s banálnálního problému na Hloškově malíčku, je zánět až na nátru a kdoví,kde až. Prostě někdo to zasklil,buď hLOUŠEK,že se nepřiznal s problémem, nebo doktor,který je mizerný. Aleši,to bych si po svých výdajích prověřil. A pak Pospec, mám ho rád,ale on nebojuje se stopery soupeře, ALE SE SVOU NADVÁHOU. Proč to trpíme?! Poku budeme ustupovat i hvězdám, je to cesta do řiti. (A neomluvím ani svého oblíbence a to přesto,že nás na jaře sportovně zachraňoval). Je odulý, pomalý. A navíc,a to už je věc trenéra,zbatečně sbíhá k postranní čáře a pak centruje do míst,kde by měl on stát -ti ostatní mrňousi ty teplické věže nepřehlavičkují.
Re: hodnocení
tradicionalista
|
23.8.2011 10:53:40
Taky jsem si všim toho, že se Pospěch místo, aby se bil ve vápně, toulá okolo půlící čáry a u lajn.
Re: hodnocení
prvnirytir
|
23.8.2011 11:16:21
Konečně si někdo všiml pravé příčiny toho, jak jsme působili na hřišti v poslední patnáctiminutovce. Osobně jsem za to v duchu nadával Petroušovi, protože pustit tam za nerozhodného stavu 5-6 hráčů, co se s ligou teprve seznamují a kopali třeba třetí, či čtvrtou soutěž, byla hloupost, ovšem pokud nebyla vynucená.
Re: Re: hodnocení
Luigi_Vampa
|
23.8.2011 11:19:20
Tak se podívej kdo byl na lavičce, tam nebyl nikdo zkušenej. I proto si myslim, že Vlček by měl zápasy začínat na lavičce, aby byla možnost nasadit v průběhu hry někoho zkušenýho...
Re: Re: hodnocení
klimi
|
23.8.2011 11:47:16
5-6 hráčů? To jsme jak dokázali?

Já myslel, že se může střídat jen 3krát...
Re: hodnocení
Bongor
|
23.8.2011 13:14:11
Tohle je od miga dobrý hodnocení.1/komise rozhodčích,to je jeden z důvodů,proč u nás
většina lidí nevěří naší lize a chodí jich tak málo.Dokud se tohle nevyřeší,budeme přinejlepším stagnovat.Macela ven! 2/Nadávalo se na mladé,když je potom KJVCD v podstatě vyhodil a oni jsou teď mezi nejlepšími,tak bědujeme-a to samé bychom teď pomalu udělali s jejich nástupci .Hub,to nevím proč je tolik slávistů proti němu zaujatých.Je to poctivec,kazí málokdy,jedině prostě není typ na založení akcí.Pospěchovi to teď opravdu nejde jako na jaře,ale on se zmátoří a začne dělat to co má-celý zápas držet střed protivníkovy obrany v napětí.No zkrátka nám to moc nejde,ale věřím,že do pátého místa to ukopeme.
Budoucnost
tradicionalista
|
23.8.2011 8:11:52
O tu se po včerejšku Slavia bát nemusí. Až sem byl překvapenej, jak si s tim mladý kluci poradili. Hráli určitě lépe, než jejich starší kolegové na stejném místě v loňské sezóně.
Nitrianský - díky němu máme 100%-ně obsazenou pravou stranu obrany. Dokonce zdublovanou, protože tam může hrát i náš nejlepší obránce - Kaufman.
Hurka - když jsem slyšel, že bude hrát levého beka, lekl jsem se, ale on to ustál. Jenom se bojím, že až proto němu bude schopnější útočník, že bude mít problémy. Přitom je to fotbalista moc šikovný - tomuhle typu se říká lehkonohý, ale jeho místo je evidentně vepředu.
Petrák - vydrží-li mu tahle forma, trvalý základ. Kdybychom takovéhohle fotbalistu chtěli od někoho koupit, to by bylo setsakra drahé.
Voráček - i na tu krátkou dobu, co byl na hřišti, mile překvapil - sebejistý, důrazný, určitě se neztratí.
Nezapomínal bych ani na Vondráčka, Tusjaka a hostujícího Vyhnala. Tahle squadra má určitě perspektivu a už začínám věřit Řebíčkovi, že za 3-4 roky může hrát o LM. A to ji ani nebude třeba nijak zvlášť doplňovat - stačí, když přijde Latka. Ty kluci potřebujou hrát a hrát, což ve Slávii mohou na rozdíl od stejně starých sparťanů, který tak perlili na ME 19 právě teď.
Nechci to přehánět, Teplice nejsou Jablonec nebo Plzeň, ale po včerejšku se snad nemusíme bát toho, že ba náš milovaný klub hrál o sestup. Jestli i o něco víc, to ukáže už příští zápas s Bolkou.
Re: Budoucnost
klimi
|
23.8.2011 8:41:35
Chlape, nejsi ty moje dvojče?
100% souhlas!
Podle mě je příchod Latky už 100% záležitost, tudíž snad posadíme Huba.
Já jsem maximálně nadšenej z Hurky, když nebude hrát beka, tak to bude skvělý fotbalista

O Petrákovi s Nitrim snad radši ani nemluvim

A ono bůh ví, jak to ještě dopadne s přestupem Míňy, Turci na to maj už jen týden

Ze sestavy Čonto-Nitrianský,Latka,Kaufman,Trubila-Černý,Petrák,Jarolím,Hloušek-Hurka,Pospěch jde strach!
Re: Re: Budoucnost
jv1234
|
23.8.2011 9:16:24
Bych se nebal dat toho Nitrianskzho do zalohy a Cicmana na stopera, za Minu dostat prachy,ale celkove bych zase takovy optimista nebyl teplaky byli tragicky,uvidime ted na bolku tam se ukaze jak a na co mame.
Hodnoceni
Radek097
|
23.8.2011 8:10:36
Tým - dobrý, jen ta koncovka, ale i tak chválím škoda, že jsme ten gol nedali
Fanoušci - asi tam byla banda malých puberťáků, protože jak tam bouchali ty petardy možná i ze vzláštní školy
Hodnocení
jarmik-sks
|
23.8.2011 6:40:00
Obrana byla v pořádku, Nitrianský měl pár světlých momentů, naopak Hubáček mne opět donutil o něm pochybovat - ten fakt zná jen odkop do pryč. Jarolím si odehrál svoje, střed držel a rozdával přihrávky přesně, což je na jeho postu potřeba. Petrák je opravdu naše budoucnost a omlouvám se, že jsem ho nedávno nenapsal do sestavy (nevěděl jsem, jak hraje). Teprve začal a už hraje s přehledem, paráda. Koreš toho včera moc nepředvedl, ale nezatracoval bych ho. Hurka není obránce, ale dopředu taky předvedl pár nadějných akcí, včetně své individuality - chce to hrát, hrát a zase hrát. Janda v pořádku, teplouši mu nestačili, penalta byla 10000%, komentátoři to zhodnotili naprosto přesně, Drobný "To už snad ani nebudu komentovat." Standa už bohužel asi na ligu přestává stačit - jeho jedinná zbraň, rychlost, je pryč. Zbyňďa Pospěchů sice má často vychýlenou mušku, ale je ho tam potřeba, protože jiného hráče, který se nenechá odstavit od míče, do útoku nemáme. Celkově jsme byli jasně fotbalovější a kombinovali jsme. Je sice škoda, že z Petrákovy šance nebo z pentle nebyl gól, ale i tak jsem spokojen. Má Slavia hrála fotbal