Negativní jevy?
Sergej23
|
6.7.2010 18:41:23
Asi jsem nepochopil Řehákovu větu: "V samostatné lize se otupí některé negativní vlivy, jako když se například bojuje v domácím prostředí za každou cenu o vítězství."
V čem přesně je negativní, když se doma hraje na vítězství??
Re: Negativní jevy?
Mlady_Werther
|
7.7.2010 15:21:54
Tam asi bude důležitý to "za každou cenu" - řekl bych, že myslel zdržování, filmování a podobný nešvary.
ach jo
ickerr
|
1.7.2010 16:43:03
hlavně že se musí zaměřit na charakteristiku fotbalisty. Jo vím, že to nemůže být Abraham, ale přijde mi, že chtěj aby tam nebyl nikdo, kdo by Karlovi mohl oponovat. Takže jim bude hlavně vštěpovat větu neodmlouvat, neodmlouvat a ještě jednou Karlovi neodmlouvat, pak něco můžeš dokázat.
Řehák
treponn
|
1.7.2010 15:40:52
Jediný štěstí je,že od příští sezony bude soutěž juniorek,takže i když na tom budem tak jak předpokládám,tak nespadnem.Škoda pana Janů,poslední dvě sezony mělo béčko slušný výsledky.
Miross - Lucas Consistre
7Slavista7
|
1.7.2010 13:44:36
Prosímtě, nevíš náhodou jestli i Consistre uspěl na testech a jednáme o ním?díky..
Miross - Lucas Consistre
7Slavista7
|
1.7.2010 13:44:34
Prosímtě, nevíš náhodou jestli i Consistre uspěl na testech a jednáme o ním?díky..
miross:
Bulldock
|
1.7.2010 10:33:10
Ty by ses pro změnu mohl zamyslet nad tím, že existují jakési formulační a intencionální možnosti jazyka, říká se jim maxima komunikace, mezi nimi maximum relavance, a pokud napíšu výrazy jako "nepřijde, spíš" atd., má to ke kategorickému soudu dost daleko. Z čeho tak usuzuju? Podle jeho výroků, projevů na hřišti, které odpozoruji a odposlouchám z tribuny apod. Odkud jinud by asi měl normální člověk zjistit víc? Vycházím z otevřených zdrojů. Ty taky objedeš všechny politiky a probereš s nimi názory na situaci, než hodíš lístek do urny? Ještě k tomu píšu, že se mu rád omluvím, pokud mě přesvědčí o opaku. I když tady je evidentně "nickový" problém, jak psal dříve a trefně mirecek..
Re: miross:
miross
|
1.7.2010 10:55:34
Díky za přednášku, kterou nepotřebuji. Bohužel ty jiné příspěvky nepíšeš. Všechny jsou založené jenom na osobnich domněnkách. Nikdy na faktech a osobních zkušenostech. Já Řeháka znám osobně leta a přesto nedokážu ohodnotit, jestli bude jako samostatný trenér dobrý nebo špatný. Ty to prostě dokážeš poznat z tribuny .-))
Re: Re: miross:
strom
|
1.7.2010 12:06:37
Že je Řehák Slávista tělem a duší je nezpochybnitelné, nicméně, že bude asi trošku "prostší" je pouze doměnka nebo jak říkají kriminalisté, je to pouze jakási ignície.., sle přeji mu ať se mu daří
Re: Re: Re: miross:
miross
|
1.7.2010 12:17:32
Tak si poslechni Jarolíma! Myslíš, že je Řehák prostší?
Re: Re: Re: Re: miross:
strom
|
1.7.2010 14:54:07
ok, máš pravdu - je to stejná váhová kategorie...
Re: Re: miross:
Bulldock
|
1.7.2010 12:24:55
Kde nemám osobní zkušenost, musím vycházet ze zkušeností zprostředkovaných. To by blbej neřekl. Odpověz mi, prosím, na mou otázku. Při volbách dáváš hlas jen těm kandidátům, které znáš osobně?
Re: Re: Re: miross:
miross
|
1.7.2010 16:02:21
Budeš se divit, ale opravdu jsem volil stranu, jejíž dva lidi na vedoucích pozicích znám. To ale nemá cenu popisovat, protože se toho chytí nějakej pitomec, kterej napíše, že "znám každýho", což samozřejmě není pravda, ale...
Re: Re: miross:
Alky
|
1.7.2010 12:34:51
Ano mirrosi, ty nepotřebuješ nic. Jsi místní guru, pobrals veškerou moudrost světa, takže víš co a jak. To, že všechny a všechno znáš, všude jsi byl a všemu rozumíš ještě neznamená, že tady budeš někoho poučovat o tom, jaký může mít názor. Kam se na tebe hrabou všichni Bulldoci a mireckové, co? Tvoje sebestřednost dosáhla té fáze, že může člověk napsat cokoliv a ty mu to stejně zdrbneš. Přece když to není tvůj nápad (názor), nemá to tady co dělat. No, taky to je přístup, ale mně se nelíbí. Ale mám pro tebe návrh. Zajdi za kamarádem Rosenem, řekni mu, že si každý den před spaním uděláš slávistickou čvrthodinku a do dvou let jsme ve finále Ligy mistrů. Přece víš, že se spousta věcí dělá špatně, některé vůbec, takže se svými schopnostmi to na stejné nebo lepší úrovni zvládneš i za tu čtvrthodinu. Ne, opravdu nemám nic proti názoru ostatních, ale přečti si Bulldockovi poslední dva příspěvky v téhle diskuzi, svůj a přidej i tvé z posledního roku a třeba ti pak docvakne na co reaguji. Kvůli ztrátě času, který jistě nemáš, ale doporučuji zejména hloubkovou analýzu posledních přispěvků Bulldocka a tvoji reakci. PS: Nickový problém opravdu existuje.
Re: Re: Re: miross:
Alky
|
1.7.2010 12:35:34
Omlouvám se za překlep v nicku, mirossi.
Re: Re: Re: Re: miross:
miross
|
1.7.2010 15:59:17
Jenom tak málo k tvému příspěvku. Když se podíváš na diskuzi tak sám zjistíš, že nemáš pravdu. Podívej ke kolika nickům/příspěvkům/ jsem něco připsal. Reaguji jenom na to se mi nelíbí, a to tady dělá každý. Hloubkovou analýzu Bulldockových příspěvků dělat nemusím, protože je to blábol.Blábol je i tvůj příspěvek, protože já jsem nikdy nenapsal, že bych vedl Slavii lépe než Rosen. Já ho na rozdíl od vás obdivuji, že to dělá a jak to dělá, i když na některé věci mám jiný názor.
Re: Re: Re: Re: miross:
miross
|
1.7.2010 16:10:41
Hlavně téma debaty je, že bulldock posoudí Řeháka s tribuny! Já nejsem ten kdo tady tyhle úvahy vytváří. Jenom se ptám jak to dokáže! Jak ví, že je Řehák horší než Janů atd. Já si to nedovolím i když je znám oba. Bulldock ano. Tak nevím kdo tady předkládá svá moudra.
Re: Re: Re: Re: Re: miross:
Alky
|
1.7.2010 16:36:54
Nepochopils smysl mého příspěvku. Nejde o Rosena, Janů, Řeháka, Bulldocka, ale o tebe. Bláboly píšeš sám, jen si to nehodláš přiznat. To je oč tu běží. Nikde jsem nenapsal, že tvrdíš, že bys to dělal lépe než Rosen, ale prakticky u všech ostatních hledáš jen chyby a reješ (Rosen má asi to štěstí, že je kamarád). A k těm blábolům. První už jsem popsal, kdo rozumí psanému textu, chápe. Dále. Nereaguješ jen na to co se ti nelíbí a nedělá to každý. Takže v nějakých třech větách máš volovin ažaž. Nechci a nebudu se s tebou dohadovat, ale když máš neustálé choutky někoho (kohokoliv) poučovat, začni u sebe. Jinak jsem celkem rád, že občas pusíš nějaké info navíc, jenže tím ostatním si celkový dojem trochu kazíš. :-)). Jinak bys mohl být dobrý nekorunovaný otec diskuzí.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: miross:
miross
|
1.7.2010 17:36:42
je mi jedno co si myslíš,a nějakého krále mi nejde už vůbec. jde mi jen o to, že tu píšeš vždy jenom dohady, které nejsou nikdy ničím podložené. Znovu ti opakuji, že není pravda, že "všech ostatních hledám chyby". Podívej se do diskuze. Předpokládám, že jste chlapci jedna a tatáž osoba.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: miross:
miross
|
1.7.2010 17:42:31
V tom je ten problém. Mě jde právě Rosena, Řeháka, janů atd. Ty máš problém se mnou. Já mám problém, že hodnotíš lidi, které neznáš. to je vše. Když ti to vyčtu, tak začneš řešit mojí osobu. Řeš proč hodnotíš dopředu někoho koho neznáš a kdo ještě neměl ani šanci to prokázat. Prstě studentík ví, "že Řehák na to nemá" protože to pozná z tribuny. O to tu jde!! Ne o Mirosse.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: miross:
Alky
|
1.7.2010 20:24:39
Studentík Bulldock ať si hodnotí co chce. mě jen štve, že když to udělá, tak mu začneš podsouvat to, že říká, že na to nemá, když on napsal, že si myslí, že na to nemá, nebo něco podobného. Já si to myslím taky, taky ho neznám, ale to přece nevylučuje to, abych si o dané osobě udělal vlastní úsudek. A může být klidně špatný, nikomu nenutím, aby měl stejný názor. Vyčítáš tady ostatním, že si dovolují někoho hodnotit, respektive soudit, a přitom děláš přesně to samé. Dál už se k tomuto vyjadřovat nechci, bo je teprve začátek okurkové sezóny a bude hůř!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: miross:
Alky
|
1.7.2010 20:29:08
Jinak by mě zajímala spíše jiná věc. Jestli se k tobě náhodou nedostali bližší informace ohledně Madoua. Nějak se mi to nechce líbit. Poté, co jsem si "užil" za poslední půlsezónu jsem ohledně vedení a oficiálních zpráv lehce paranoidní a tudíž nedůvěřivý.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: miross:
miross
|
2.7.2010 8:03:33
zeptej se bulldocka, ten to sice neví, ale má na to určitě vlastní úsudek :-)))))))))))))
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: miross:
Alky
|
2.7.2010 8:44:21
Nemá, má to od jisté osoby výslovně zakázané. :-))
Re: Re: Re: Re: Re: miross:
Bulldock
|
1.7.2010 16:56:59
Řekl jsem na p. Řeháka něj svůj názor, žádnou definitivu. O jeho srovnání s p. Janů jsem vůbec nepsal. Nějak se ti to motá, i s pravopisem. Kdybych chtěl být demagog jako ty, napsal bych, jak mne můžeš hodnotit, když jsme se v životě nepotkali a nemáš fakta. Ale já o takové výměny nemám názor. Žij blaze.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: miross:
Anddre
|
1.7.2010 18:48:03
Kim Čong Il je kokot.Má v zemi hladomor a politické vraždy jsou zcela běžné.Ve finále jsem ovšem kokot já,protože hodnotím někoho koho osobně neznám.Posílám omluvu do Severní Korei.

To je sakra zvrácená logika.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: miross:
lucabrassi
|
1.7.2010 19:03:01
Tohle je uplná hovadina! Tady jde o prokazatelnou věc a problém. Pan Řehák si nikdy ničím jeho znevažování nezasloužil.
Notěbůh
Mlady_Werther
|
1.7.2010 0:26:59
Koukám, že se u nás obměna realizačního týmu áčka zase dělá dost svérázným způsobem. Ale třeba mu to půjde, no.
pan rehák
Urbie
|
30.6.2010 22:25:57
mluví, jako by to do tedka Janů dělal blbě nebo co... přitom on snad taky vi co KJ chce, ne?
JANU
masak07
|
30.6.2010 21:38:26
A nezapomneli ste neco v tom clanku? Treba proc uz neni trenerem Janu? Aspon teda o zadnych zpravach nevim a doceal dsot by me to zajimalo.
Re: JANU
Borris
|
30.6.2010 21:48:35
no vsadil bych se skoro, že Janů se přesune k áčku jako asistent KJ

jinak úmysl, se kterým je Řehák určen jako trenér bengam se mi zamlouvá a je to správný nápad. Řehák už přecejen ví, co KJ vyžaduje a může ty kluky na to připravit a vůbec i celkově na áčko, aby ten přechod zvládli co nejlépe a nejplynuleji. Úmysl naprosto výborný a přeju hodně štěstí a zdaru, při jeho realizaci
Re: Re: JANU
grxt
|
30.6.2010 22:18:46
Špatné rozdělení postů . Trenérem béčka měl bejt Jarolím .A Borrisi , trefil jsi to přesně , kluky z béčka připraví Řehák dokonale , jak a co KJVCD vyžaduje . Nejlépe slovy : kurwa kluci , makejte , dřete , bojujte , hlavně se snažte toho plešatýho trotla nenasrat , vždyť víte , co je zač .
Re: JANU
mathis
|
30.6.2010 21:53:38
většinou, když čtu o výměně trenéra, tak jsou zmíněny obě strany, odstupující a příchozí. Tady to nějak neni
Re: Re: JANU
edenian
|
30.6.2010 22:12:45
No nevim, ale Janu uz jednou toho asistenta odmitl ne? Rozhodne nemyslim, ze by Rehak byl lepsi trener nez Janu, to ani nahodou. Jestli se objevi u KJ, tak budu velmi prekvapen, neverim tomu, leda ze by ho nejak ukecali...
Re: Re: Re: JANU
jv1234
|
30.6.2010 23:46:50
me ani jeden z nich nepripada jako buch vi jaky treneri,spis takovy muzi na 2 miste,kteri nikdy sami nic extra nedokazali
Re: JANU
webmaster
|
1.7.2010 7:56:27
Mirkovi Janu skončila smlouva, meli jsme tu s nim velky rozhovor na konci sezony,mate pravdu, ze jsme to mohli zminit i u predstaveni noveho trenera, nedoslo mi, ze to budete brat takhle...
Re: Re: JANU
Bulldock
|
1.7.2010 8:34:11
No, říkejte mi naivka, ale já jsem z tradičního posezónního rozhovoru nepochopil, že trenér končí. Nebyla o tom jediná zmínka. http://www.slavia.cz/Trener-Janu-na-konci-sezony-spokojeny
Jinak nástuoem p. Řeháka nadšenej nejsem, nepřijde mi jako velký odborník a metodolog. Spíš takový poháněč typu Straky. Ale rád se mu omluvím, když mě přesvědčí o opaku. Beztak bude budoucnost béčka trochu nepřehledná s přechodem na soutěž juniorek.
Re: Re: Re: JANU
miross
|
1.7.2010 9:14:20
Bulldocku, nedá se nic dělat, ale ty si fakt exot. Ty Řeháka znáš natolik, že ho hodnotíš? Na základě čeho? To jak si ho viděl sedět na lavici v lize? Ty vždycky prostě budeš vydávat soudy o lidech o kterých nic nevíš. Jsi prostě genius.
Re: Re: Re: JANU
strom
|
1.7.2010 12:09:27
Ahoj, chtěl jsem poprosit, není již znám přesný plán zápasů v Rakousku ? Rád bych naplánoval výlet.
Moc díky.