obiwan
mig52
|
11.11.2011 9:41:22
Proto jsem napsal přibližně,pokud bych měl precizovat tak těch skupin bude X. Šlo mě o nejzákladnější rozdělení,ale to není jádro problému.
Franz
DOOFFY
|
10.11.2011 20:59:11
proč tam nebude Straka ? dyt hlavní kouč by tam neměl chybět ne ? :-)
Re: Franz
wimpy
|
10.11.2011 21:22:24
Protože by hrozila brizantní atmosféra :-)
Tribuna sever
pepino44
|
10.11.2011 10:10:42
Dost lidí tady nadává na TS,že sem chodí tlupa debilů,řvounů,kteří neustále řvou a svými pokřiky např.Straka ven nejenomže kazí atmosféru zápasu,ale přímo škodí našemu mužstvu.Dovede si někdo představit,jak by to vypadalo,kdyby TS nefungovala? Já ano-ticho,ticho,občasné zakašlání,někdy nesmělé zatleskání,v případě gólu i několik výkřiků.Tím nechci tvrdit, že by fandové na ostatníh tribunách nefandiliale ruku na srdce,kolik lidí je zde tak iniciativních aby začalo nějaký pokřik? Ano oni se přidají,když začne TS,protože těch několik výkřiků iniciativnějších fandů vždy zanikne.Tohle chcete ? Já tedy ne, a proto děkuji TS za dobře odváděnou práci. Nutno ještě podotknouti,že na TS nechodím,a protože nemám nyní permici,tak spíše cestuji po stadionu.I to je k něčemu dobré,protože člověk pozná náladu fandů i jinde. A není pravda,že lidi,kteří nekřičí STNS s tímto nesouhlasí.Skandování a křičení totiž pro starší generaci už moc není.Ti si to spíš brblají buď pro sebe,nebo pro blízké okolí.Ale toho Frantíka nemá ráda velká většina našich fandů,jenom to nedávají tak hlučně najevo.Prostě to již nejsou radikálové.
Re: Tribuna sever
Mijk
|
10.11.2011 13:15:44
Já myslím, že jim vadí křik a skandování obecně - u televize je pak hůř slyšet komentář
Re: Re: Tribuna sever
obiwan
|
10.11.2011 23:15:28
Demagogie na pokračování...díl 349...
Re: Tribuna sever
mig52
|
11.11.2011 12:30:16
Kus pravdy!
setkání
mig52
|
10.11.2011 8:28:32
To není na pochvalu,taková komunikace by v klubu,jako je Slavia,měla být samozřejmostí. A nemusí to být jen takovou formou,stačí informovat o záměrech třeba na webu,byť osobní kontakt jednou za čas je nejlepší.
Srřelba
mig52
|
10.11.2011 8:24:11
Pánové,proč po sobě střílíte a nerespektujete se? Problém vidím v tom,že každý máme vymezeny jiné hranice,za které už nelze jít. Jsme přibližně rozděleni na 3 skupiny. Ta první,nejradikálnější, nepřijme žádného Sparťana za trenéra či hráče. Ta druhá je tolerantnější a je schopna se smířit se seriózními rivaly (přijala by např. I.Haška či Lokvence,nepřijme Straku a Sivoka), třetí přijme kohokoliv,jen když jsou výsledky. Protože fandím nejen Slavii,ale i způsobu,jak vznikla a kým byla založena,patřím do té skupiny,pro kterou je Straka a jemu podobní nepřijatelný za jakýchkoliv podmínek a výsledků.Tečka. A patříte-li do jiných skupin,tak neurážejte tu naši,já vás také respektuju,je to věc vašeho fandění a svědomí. Jen podotýkám,že navíc souhlasím s těmi(Quelhar na SN a další),že takovými klubovými přemety viz Straka se smazává rivalita mezi Slavii a Spartou a časem by vzájemné zápasy mohly mít nádech dnešních malých derby -Slavia Dukla atd.
Re: Srřelba
Mijk
|
10.11.2011 9:37:19
Pod tohle se podepisuju, naprostý souhlas.
Re: Srřelba
Jigsaw
|
10.11.2011 10:09:25
To víš, že jo. Slávisté se dělí přesně na tyhle tři skupiny, které vymezil světoznámý sociolog mig52.
Re: Re: Srřelba
cepinzcegamy
|
10.11.2011 10:53:58
jistě sis všimnul slova "přibližně", ty "dělí přesně".
Re: Srřelba
wimpy
|
10.11.2011 10:59:42
O existenci té první, nejradikálnější skupiny, mám určité pochybnosti. Minimálně jsem se nesetkal s žádným odporem proti Kiselovi.
Re: Srřelba
obiwan
|
10.11.2011 23:35:34
Já si nemůžu pomoct, myslím, že se to nedá takhle vymezit, budou tam mnohem jemnější nuance...Podle mě se těžko dá najít slávista, který by Straku na lavičce akceptoval a v tom, si myslím, jsme zajedno. V čem se můžeme lišit, je míra odporu vůči této skutečnosti...Já se rozhod, že přestanu jezdit, ale asi nevydržím:-) TS to pojala jinak, mně osobně to nesedí, protože pokud už budu na stadionu, chci zažít podporu našim hráčům a ne po vstřeleným gólu pokřik proti kokainistovi...budiž TS to tak má...Mně vadí, že pokud zde dám najevo svůj postoj, dočkám se nálepky Hřebíčkova zaměstnance,Platilova příbuzného, Strakofila, ovce, případně němého dědka, co nefandí a požírá párky. Nejsem ani jedno a uráží mě to, protože Slávie je pro mě srdeční záležitost...Je smutný, že nejvíc bojujeme mezi sebou, než s rudou chátrou - byť i mezi nimi znám pár slušných lidí

Re: Re: Srřelba
campions
|
10.11.2011 23:54:25
moc hezky formulovaný.taky si myslím,že nikdo za Slávistů nemůže Straku skousnout.Ale srážet opakovaně svůj tým pokřikem proti němu namísto fandění,to nepomáhá našemu milovanému klubu,ale naopak soupeřům
Re: Re: Srřelba
wimpy
|
11.11.2011 11:21:00
Ale mě nepřijde, že by support nějak utrpěl.
Berane
wimpy
|
10.11.2011 1:13:46
o tom to ale celé je. Pro spoustu lidí je Straka jednoduše už neskousnutelný. Pro tebe je třeba neskousnutelný Řepka a jiní by za peníze pro klub a sportovní úspěchy klidně změnili i název nebo barvy. Každý má ty hranice někde jinde a zdá se, že Straka je za hranicemi značného množství slávistů. Proč tedy píšeš, že jsou jejich protesty ubohé?
Re: Berane
beran
|
10.11.2011 9:28:42
Domnívám se,že Řepka by do Slavie nikdy nešel,je to hovado,ale tohle by neudělal,on Slavii vyloženě nesnáší a bere jí jako povl,Straka je kovaný sparťan,ale k rivalovi má úctu navíc přátelské vztahy s Řebíčkem. Straka nikde díru do světa neudělal,ale jeho až bláznovské chování na lavici a neustálé hecování mi je sympatické,na naše kluky to zdá se zatím působí blahodárně. Podívejte se na jiné kouče,ty si kladli podmínek 3 prdele a nešli by sem,osobně jsem rád,že nevyšel Uhrin ml,Levý je sympaťák,ale také bez větších úspěchů.Jednou je koučem Slavie,tak proč furt protestovat ?? Domnívám se,že by úplně stačilo se k němu nevyjadřovat,zatím odkoučoval 4 zápasy a co se sestavy týče,nasazení a výsledku není mu co vytýkat,dokonce lze sestavu i uhodnout narozdíl od té většiny Jarolímovské-obecně měl Platil pravdu,fans se nezavděčí nikdo,Jarolíma vyháněli,Straku vyháněj,je to kolotoč !
Re: Re: Berane
wimpy
|
10.11.2011 9:34:50
berane, to bys po mě chtěl moc. V dobách, kdy jsme byli "věčně druzí" a museli jsme snášet špičkování sparťanských kamarádů po hospodách, byla jedna z malých radostí vysmívat se jim, jaké pologramotné, křivácké hovado se to honosí sparťanským srdíčkem. A že toho materiálu dával k dispozici opravdu plnými hrstmi...
A najednou má ta ostuda, kterou charakterizuje, padat na Slávii?
Re: Re: Re: Berane
Mara18
|
10.11.2011 10:29:31
Přesně brizatní osoby jiného pohlavního styku tady nechceme
Re: Re: Re: Berane
beran
|
10.11.2011 11:09:55
Máš samo kus pravdy,nechci aby to znělo špatně,ale jak Spartu nesnášim,musim sportovně uznat,že do jejich úspěchů máme hodně daleko a fandit Slavii je převážně utrpení-kolikrát jsme vedli po podzimu ligu s dostatečným náskokem a poté ?? Radši nemluvit.Pravda většinou jsme si spravili chuť v UEFĚ,kde se nám dařilo ovšem nyní po éře 2 titulů a Ligy mistrů jsme byli na kraji zániku,nyní se z něj postupně dereme zpět,éra kouče Petrouše byla o ničem-tým nepozvedl,nyní to vypadá,že Straka ano,tudíž já jsem a budu vůči němu neutrální !
Re: Re: Re: Re: Berane
wimpy
|
10.11.2011 11:24:06
Já na rozdíl od mnohých nemůžu říct, že bych Spartu nesnášel, beru ji prostě jako rivala. Úspěšnějšího rivala, i když mnohdy ta úspěšnost byla postavena na praktikách, které se mi, slušně řečeno, nelíbily.
Straka je ikona toho rivala a je to jeden z důvodů, proč by zrovna on neměl tuto hranici překračovat. Neměl by si to dovolit on a neměli by t přijmout ani skalní fanoušci obou táborů. Devalvace této rivality je atmosféře mezi pražskými "S" vyloženě neprospěšná. Pak právě zbyde jen tupá nenávist.
Straku bych ale neakceptoval ani tehdy, kdyby nebyl ikonou Sparty, kvůli jeho lidským vlastnostem. Jen namátkou připomenu podrazy v Teplicích u vedení na Cipra, výzva sparťanským chuligánům, ať jdou mlátit fanoušky souprře do ulic, přitápění Hřebíkovi, kdy chodil do kotle a podněcoval k agresi vůči trenérovi Sparty, podvod na lavičce Plzně, kdy domluvil výhru na Spartě a tím záchranu v lize na úkor Jihlavy, následná nechutná oslava této záchrany se zbytkem sparťanských fanoušků na letné (ti slušní už byli dávno pryč), jeho teologické přednášky o křesťanství, mixlé buddhismem, které urazily mnoho věřících, následná kandidatura do PS ČR za KDU, kdy při první TV debatě spáchal takovou ostudu, mimo jiné s rasistickými výroky, že ho Kalousek okamžitě stáhl z kandidátky, prostě je toho habaděj. Když k tomu za ním nestojej reálné trenérské úspěchy...
Re: Re: Re: Re: Re: Berane
beran
|
10.11.2011 12:55:28
S tím výčtem Strakových obludností si mě překvapil,tušil jsem jen třetinu toho každopádně jednou je tady a myslím,že tu dlouho nebude,jakmile zase najedeme na sérii neúspěšných výsledků,budou se bouřit i ti,jež ho zatím berou.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Berane
wimpy
|
10.11.2011 13:02:55
Já ti řeknu ještě jednu věc, přemýšlel jsem nad tím, proč tedy Řebíček angažoval zrovna jeho. přišel jsem na tři možné důvody, kde pravda bude zřejmě směsicí.
1) Řebíček chce skutečně pomoci Slávii a pouze nedomyslel to, v čem je fotbal specifický. Myslím, že takový motiv v jeho myšlení skutečně existuje
2) jak je zvyklý z politiky, koryto, ze kterého nemůže žrát sám, nabídne "přítelíčkovi"
3) jak je opět zvyklý z politiky, dle zásady arogance moci si to přece "ve své firmě" může dovolit.
A právě bod tři je asi nejnebezpečnější. Technicky má samozřejmě pravdu, dovolit si to může. Jediné, co může fanoušek, je protestovat a znepříjemnit mu to. A tak to dělám, už jen z toho důvodu, aby ta specifika vzal při příštích rozhodování do úvahy.
A nemyslím si, že "přijmout Straku a táhnout za jeden provaz" v dlouhodobém měřítku pomůže Slávii. Naopak, a to ti myslím nemusím vysvětlovat.
Re: Re: Re: Re: Re: Berane
campions
|
10.11.2011 23:58:28
moooc hezky jsi mu sepsal životopis:-)dobrá práce!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Berane
mig52
|
11.11.2011 9:29:55
Podepisuju wimpy,ten výčetr jeho kopanců je vypovídající.
Re: Re: Re: Re: Berane
mig52
|
11.11.2011 9:26:09
Sis nevšiml, s jakými soupeři jsme hráli? Koho chceš jinak porážet?
Ještě, že tam nejde Platil
-Paity-
|
9.11.2011 21:46:19
to byl bylo zase blábolů...
No vida,
Losinho
|
9.11.2011 20:16:15
takže natáhnu kapuci a půjdu slušně podebatit, jako správné vemeno!
super
Gládík
|
9.11.2011 19:21:08
tak je tady videt snaha nejspis prave od Rebicku komunikovat s nama , chvalim , ono asi to fakt mysli dobre , tak uvidime jak to pujde dal , Stracenu tu nechci ale jestli s nama bude hrat o spicku ligy tak proc by tu nemohl zustat ?
Re: super
Gládík
|
9.11.2011 19:23:24
kazdopadne na Straku sem porvaval na Budejkach , ale po poslednich vysledkach mu davam moznost nas presvedcit vykonama jak sam rika ,
melo by nam bejt jedno kdo to koucuje a meli bysme se schazet na kazdym zapase tak jako to bylo proti Plzni a vsichni spolecne zase podporovat jako to driv bylo ,
financni problemy vypadaj ze sou zazehnany .. tak pojdme podporovat , o tom meli hezkej clanek ultras pred Plzni ..
Re: Re: super
-Paity-
|
9.11.2011 21:44:53
Finanční problémy podle mých informací rozhodně ještě zažehnány nejsou...
No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
beran
|
9.11.2011 18:57:18
Mimochodem s těmi tupci v kotli by ani nemuselo !
Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 18:59:57
mělo by jenom s řiťolezcema, že?
Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
beran
|
9.11.2011 19:14:42
Nic proti kotli nemám,ale s těmi trasnparenty a Straka ven,Strako táhni na Spartu,to už je vážně trapný ba ubohý ! Však už se na stadionu objevil nesouhlasný pískot a právem !
Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
fredydj
|
9.11.2011 19:16:21
seš retard
Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
Holmes
|
9.11.2011 19:50:30
berane, nenech se odradit.. souhlas s tím, že už je to trapný..
jsou tu výsledky a spousta lidí to chápe a se řvouny nesouhlasí
Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 19:54:15
nejsou vidět, nejsou slyšet
Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
jv1234
|
9.11.2011 19:56:39
ted sam vis ze kecas
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 19:58:39
tak jestli myslíš to nesmělé pískání při protistrakovských pokřicích, tak tedy trochu slyšet jsou. Neslyšel jsem dosud jediný prostrakovský pokřik či jen potlesk.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
rybicka1
|
9.11.2011 20:00:00
či transparent
Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
ZdendyB
|
9.11.2011 19:58:33
jen proto, že neřvou??
Fandím slušně a beru věci, tak jak jsou.
Ale občas by neškodil transparent: ŘVOUNI VEN!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 19:59:23
Tak ho vyrob!!!
Co jiného ti k tomu mám říct. Máš názor, tak si za ním stůj.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
cepinzcegamy
|
10.11.2011 10:56:42
neblbni, to máš práci s výrobou, na prezentaci názoru taky nemá každej koule...
Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 19:21:46
berane, tvá logika je neskutečná. Stalo se snad něco, co by mělo přimět změnit názor na angažování Straky ty lidi, kteří ho v ní nechtějí z principiálních důvodů, bez ohledu na sportovní výsledky?
Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
miross
|
9.11.2011 19:33:15
tak že já když od začátku říkám, že jsou pro mne prvořadé jeho výsledky, protože to je jeho práce a je za ní placen, tak jsem na tom v tvém kádrování jak?
Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 19:38:12
Nebudu tě kritizovat, když na příští zápas nepřijdeš v černé bundě :-))
Sorry, ale opravdu si nemyslím, že by jedinej z protestních protistrakovskejch nápisů byl od tebe.
Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
jv1234
|
9.11.2011 19:41:59
Presne herr wimpy by se na to mel podivat z druhe strany,nekteri skutecne davaji prednost spostovnim vysledkum pred zaslepenou demagogii.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 19:46:07
jv1234: zaslepený demagog jsi ovšem ty. Já totiž rozhodně nebudu nadávat někomu, kdy si tam vylepí transparent "Ať žije Straka" a nikomu neříkám, že nemá právo na mě pískat.
Jen mi vysvětli, proč jsem tam žádnej prostrakovskej plakát neviděl a proč se všechna prostrakovská podpora omezuje jen na urážení lidí, co mají opačný názor?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
jv1234
|
9.11.2011 19:54:28
To je jednoduchy ptaka asi zadnej Slavista nemiluje jen ho proste respektuje jako dosazeneho trenera majitelem klubu a nemusi na nej hulakat atd.Pro me za me je mi u prdele kdyz se mu nadava jen si myslim ze to nicemu nepomaha a kdyz on hracum potazmo Slavi nyni pomuze jenom dobre.Zebricek se stejne rozhodne dle sveho.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 20:00:24
Takže je dobré se jako ovce podřídit a zařadit, rozumím.
Asi to bude i tvůj občanský postoj, že? :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
jv1234
|
9.11.2011 20:08:48
Clovece ty si bez urazky bud blbej nebo navedenej ja sem nikdy zadna ovce nebyl at za bolsevika nebo ted jsem spis rebel.Ale pro Slavii chci to nejlepsi a ted je to proste lepsi nez to bylo pred par tydny i kdyz bych si samozrejme pral jeste neco vetsiho treba mistra no ale v tuto chvili jsem realista.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 20:12:08
dobře, rebele :-)
je lepší mít výsledky za cenu, že nás povede korupčník, pozér, křivák a k tomu největší ikona rivala, která ještě ke všemu nikdy trenérské výsledky neměla.
Jestli cítíš, že to je pro Slávii nejlepší, je to tvůj problém...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
jv1234
|
9.11.2011 20:25:02
Ja rozhodne netvrdim ze to je nejlepsi staci si to po me precist,beru to jako prechodnej stav.A ikona uz ptak nikdy nebude byla to jeho volba ja bych to nikdy neudelal na druhou stranu obdivuju jeho odvahu otazkou je zda to vubec domyslel az do dusledku.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 20:29:16
Já to beru ještě z dlouhodobějšího měřítka.
Slyšel jsem mnoho názorů typu, že nám jeho motivační shcopnosti hoděj pár bodů (zřejmě se tak stane) a na jaře ho bez toho vyhoděj. A lidi to berou jako plus.
Což je myšlení, které s dlouhodobějšího hlediska posouvá Slávii a celý fotbal jen hlouběji do žumpy.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
jv1234
|
9.11.2011 20:37:35
Ja si teda presne nepamatuju kdo co rekl ale je ze ptak neni dlouhodobe reseni nekdo zminoval.Samozrejme ze dlouhodoba strategie by mela vypadat jinak jenze to nam tady predvedli panove Dolezal,Jabulim a jini no ta zumpa byla tak hluboka ze nas z ni taha Zebricek a jini tvy oblibenci....
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 20:39:49
Já bych rozlišoval tři žumpy, výsledkovou, ekonomickou a mravní. Pánové Řebíček a Straka nás mohou vytáhnout z té výsledkové a ekonomické, jenže mě to prostě nestačí.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
jv1234
|
9.11.2011 20:55:47
Tak to je uz problem kazdyho fanouska Slavie jak se s tim srovna me to v tuto cvili staci.Tu mravni neresim pac nas fotbal je nemravnej vicemene celej to bych uz asi nikdy nesel na fotbal.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 20:58:58
je to poznat. Celá tahle větev nevznikla kvůli tomu, zda pískat nebo nepískat na Straku, ale kvůli beranově poznámce, že by se s námi nemělo vůbec diskutovat.
Takhle ta nemravnost totiž pokračuje...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
miross
|
9.11.2011 20:14:51
wimpy, já ti to to napíšu narovinu. Víš proč tam nejsou prostrakovské transparenty? Kdy ty si naposledy šel s transparentem na fotbal? Myslím, že transparenty jsou doménou určité skupiny lidí....Nebo snad to že nemám trnsparent ať takový nebo makový, že nemám na věc svuj názor?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 20:17:41
Naposledy jsem byl s transparentem na fotbale na derby 2009. Bylo na něm VLÁDCI PRAHY. Od té doby čeká ve skříni na další příležitost. :-)
"prostrakovci" jsou prostě jen salónní kecálci, na jejichž podporu se bude moci těžko spolehnout. Předpokládám, že protistrakovské akce se budou stupňovat.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
Pan_Slamacek
|
9.11.2011 19:51:10
rekneme ze straku vnimam jako hosana co mi dela do zeny... ji se to mozna libi, ale ja se s tim nesmirim!
jestli je miross spokojenej ze mu dela do zeny, tak v pohode.., nakonec jde prece o vysledek a zena je spokojena, ne?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
miross
|
9.11.2011 20:06:42
nezlob se ale to je hroznej blábol
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 20:08:58
máš říct "archiv" :-))
ale reminiscence se Slávií je jasná, Řebíček bude spokojenej, Straka bude spokojenej, i ovce budou spokojené a na fanoušky s páteří sere Bílej tesák :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
miross
|
9.11.2011 20:17:35
ten kdo neřve "Straka ven" nemá páteř?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 20:18:58
Mirku, minimálně velmi ohebnou. Když mu nevadí, co ve fotbale udělal.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
miross
|
9.11.2011 20:24:30
mě zajímá co udělá ve Slavii, protože o tom co kde dělal a sjakým kádrema za jakých podmínek, o tom nic nevím a nemám žádné informace.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 20:31:00
Pak tam mohli zkusit třeba Knoflíčka. Co mu dát šanci, třeba bude mít úspěchy? :-))) Tedy jestli má trenérskou jedničku.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
miross
|
9.11.2011 20:29:26
jestli chceš psát o záchraně plzně na Spartě, tak mi doufám nebudeš tvrdit, že to byla práce Straky...nebo myslíš, že on to vymyslel a realizoval? Že obě vedení klubů o tom nerozhodovali?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 20:37:12
Byla to práce Straky a starších hráčů Sparty. Stano Griga o tom neměl ani tušení.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
9.11.2011 20:43:57
Samozřejmě investor na Plzeňské straně byl asi někdo jiný, než Straka. :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
miross
|
9.11.2011 20:22:31
no právě že to není stejné....Straky byl povolán jako člověk který za plat má něco udělat tak aby byl výsledek.. frajera co dělá do manželky za to neplatím....
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
Klidek
|
10.11.2011 11:39:51
To je přesně ono co se mi nelíbí.Ty si neustále stěžuješ jak se tady napadají fanoušci kteří řvou STNS.A co děláš ty?Všichni kteři s tím nesouhlasí okamžitě titulujete ovcí,strakofilem,řiťolezcem,bezpáteřnikem...atd.Stavíš se a tobě podobni za jediné morální slavisty.
Je mi s toho smutno.
P.S. Straka se mi na lávce nelíbí a taky ho nebudu nikdy oslavovat,ale že je u nás je ostuda a zrada hlavně pro rumuny.Tím to pro mě končí.
Hlavně nepiš že jsem nový nick-to je taky trapný.Jsem tu léta,ale je pravda že přispívam jen když mě něco začne dlouhodobě srát.
ahoj
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
10.11.2011 11:44:55
Ale jasně, člověka, jehož jediným argumentem pro Straku je, že si ho vedení vybralo, tak ať mu dáme čas ukázat, co v něm je, klidně nazvu ovcí. Snesl jsem zde desítky argumentů proti němu, včetně těch sportovních a nikdo proti nim nic nenamítal. Nikdo mi nevysvětlil, jaký je sportovní důvod angažovat trenéra, který funguje pár zápasů jako motivátor a pak pošle (s jedinou výjimkou Ružomberoku) svěřené mančafty ke dnu. Jeho neschopnost vytvořit dlouhodobou koncepci je praxí prokázaná, jaký má tedy smysl angažovat ho do Slávie, která právě koncepční práci bytostně potřebuje?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
Pan_Slamacek
|
10.11.2011 10:06:36
se na tebe nezlobim! ona je to predevsim strakova ostuda a chlapec predevsim ze sebe udelal vola. ted to schytava navic i za rebicka a platila. rebicek s lidma nekomunikoval a ted se zda, ze zjisitl ze to byla chyba a je videt snaha toto zlepsit. platila bych resil snad leda bassebolkou, ale takove zpusoby reseni nam zakon jaksi neumoznuje :-(
strakova terapie nikde nebyla na dlouho, navic je jasny, ze dalsi zmena na trenerskem postu do konce podzimu by nebyla prinosna. to ale nemuze nic menit na tom, ze si muzu zakricet strako tahni na... ale kam ted ma vlastne jit :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
10.11.2011 10:11:03
ne "na", ale "do..." :-)
Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
beran
|
9.11.2011 23:52:07
Mně se to také příliš nelíbí,ale už to je,tak to beru jako fakt a mimochodem mít na lavičce např.Řeháka jen díky tomu,že je slávista,tak zlatej Straka a ty sport.výsledky mě osobně zajímají prvořadě. Silný a nevydýchatelný by pro mě byl pouize příchod Řepky !!
Re: Re: Re: Re: Re: No vida,nedá se tvrdit,že by vedení s fans nekomunikovalo
wimpy
|
10.11.2011 1:03:36
no aspoň že máš nějaké hranice.