Diskuze k SK Slavia Praha : Bohemians 1905 - 28.5.2011

Nadpis příspěvku:
 

Text:
 

                 

                                   

Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit

 

                 

                                   

Seřadit chronologicky 1   2   3   4   5   
fido
johnynz | 29.5.2011 21:46:14
ja myslel ze olba je neprekonatelnej, ale tak zmylit se muze kazdej.na druhou stranu u olby se clovek aspon zasmeje, ale nad vyjevy kratkozrakeho, slabomyslneho blba jako ses ty zustava rozum stat. co tady meles o nakejh lopatach, vyska platu je nejake meritko, kdo jak je velkej slavista nebo co? dela se mi z tebe zle a stydim se za to, ze fandim stejnymu klubu jako ty, hovado nechutny
Re: fido
LetaciPesFido | 30.5.2011 20:19:17
Dojemné, ale my nefandime stejnému klubu protože ja jsem slávista narozdíl od tebe a mě vlasy nepřipomínají chlupy na psím falusu, takže jsme úplne jini.
Re: Re: fido
johnynz | 31.5.2011 7:55:52
je mi to jasny, ty jsi ten lepsi
Re: Re: Re: fido
LetaciPesFido | 31.5.2011 20:04:11
z nás dvou je to zcela jisté
m iross
mig52 | 29.5.2011 20:10:01
Ale prodávat se bude vždy a každý, kdo dostane dobrou nabídku. Jde o to, aby ty prachy skončily v oddíle a ne na soukromém účtu.
Re: m iross
miross | 29.5.2011 22:00:09
a oni nějaký peníze skončily na soukromým účtu? To si četl od Enicu v Blesku? To jako myslíš, že je dejme tomu možné, že si to Rosen nechal poslat domů? Myslíš to fakt vážně?
Re: Re: m iross
Grolli | 30.5.2011 18:08:03
taky uz vam ta samohana leze na mozek
Re: Re: m iross
Grolli | 30.5.2011 18:08:11
taky uz vam ta samohana leze na mozek
Re: Re: m iross
Grolli | 30.5.2011 18:08:20
taky uz vam ta samohana leze na mozek
Re: Re: m iross
Grolli | 30.5.2011 18:08:36
taky uz vam ta samohana leze na mozek
Re: Re: m iross
Grolli | 30.5.2011 18:08:53
taky uz vam ta samohana leze na mozek
Re: Re: m iross
Grolli | 30.5.2011 18:08:55
taky uz vam ta samohana leze na mozek
Re: Re: m iross
Grolli | 30.5.2011 18:09:35
uz vam ta samohana leze na mozek
Re: Re: m iross
Grolli | 30.5.2011 18:09:44
uz vam ta samohana leze na mozek
Re: Re: m iross
johnynz | 31.5.2011 8:24:07
ja porad verim ze to za toho hlouska nak vrati ;-)
Proč
skors | 29.5.2011 15:58:51
tu tak málo lidí nedokáže pochopit,že pravda je částečně na obou stranách barikády.Pravdu mají i ti co se zastávají názoru,že ten bordel k něčemu byl.Stejně i tak mají pravdu ti,kteří tvrdí,že ten bordel je jen zrada vlastních fandů.Po té sportovní stránce se to podělalo strašně.Zápas s Olmíkem se měl rozhodnout na hřišti a né v hledišti.To Slávii strašně poškodilo.Samozřejmě ti kteří se zastávají toho řádění vám určitě řeknou,že kašlou na poháry když ted šlo o holé přežití Slávie.Ano i ti mají částečně pravdu.Když nebude Slávia tak nebude nic.Možná,ale přeci trochu tím řáděním pomohli pár lidem si uvědomit,že je dobré aby už táhli konečně ze Slávie pryč.Mediálně to pomohlo určitě a to taky neni rozhodně špatný. Jak říkam pravda je někde uprostřed tak proč se tu sakra pořád jen urážet.Je dobré si uvědomit,že pokud Slávie ty poháry nebude hrát tak nebude prosperovat a po té sportovní stránce ani nemluvě.Ze Slávie by se za pár let stal klub,který by končil už běžně někde ve středu tabulky a to by bylo potom opravdu nakročeno do zapomění.Poháry potřebujem hrát zkrátka dost nutně.Bez toho nemůžem fungovat a zhodnotit na trhu naše hráče..Já sám to naše věčné prodávání hráčů nesnášim,protože se ty peníze většinou nepoužijí na chod Slávie,ale jen na vlastní obohacení někoho kdo Slávii jen škodí.Snad se tohle s příchodem Natlandu aspon trochu změní.Někdo už musí konečně ve Slávii nastolit nějaký řád a zprávný chod klubu.No a až nás zase jednou někomu prodají tak budu držet Slávii palce at to neni zas jen nějaký tunelář.Jinak podle mě i přes ty všechny naše potíže.Tak v gamb lize pořád patříme zatím stále k těm nejlepším.To i přes to peklo kterým si Slávka musela ted v posledních letech projít.Nebejt toho podělaného podzimu tak jsme byli letos nejhůř do třetího místa.Hrát evropské poháry tak na to,ale platí přeci jen taky trochu jiné měřítko.Kde si zrovna teda opravdu nejsem uplně tak jistý,že na to ted vůbec máme.To je,ale jiný problém současné Slávie na který přijdem jen tehdy až se tam nějak zase vůbec probojujem.To se má,ale jak říkam rozhodnout na tom hřišti.Zapomente už všichni na ty špatné věci a přejte Slávii do budoucna jen to nejlepší.Co bylo bylo a nechme to už tak být.Všichni společně chceme Slávii nějak pomoc.Každy jsme jiný a každý to provádíme po svém a tak jak si myslíme,že to je asi nejlepší.Je dobré si taky připustit,že bez té zvěře jak někteří tvrdí to bude na zápasech bez atmosky a to by bylo taky o ničem.Tak doufam,že sešívaní snad eště dokážou držet spolu.PS:Za tuto sezonu určitě klobouk dolů a velké poděkování všem těm ze Slávie,kteří v tak těžkých podmínkách jí pomohli dokončit ročník 2010/2011 a to hrdě a se ctí.To ke Slávii neodmyslitelně vždy patřilo.Díky všem za záchranu Slávie.Klubu,který tak všichni od srdce zbožnujem.
Re: Proč
miross | 29.5.2011 16:09:41
nesouhlasím, ale je to jedno. jenom jestli si myslíš, že natland hráče o kterého bude velký zájem neprodá,tak si snílek. všechny kluby v čechách hráče za dobré peníze prodávat budou. nebo si myslíš, že jen tak někdo do klubu ročně dá 100 mega a nic nebude čekat zpět? pokud myslíš že ano, tak si velký naivka.
Re: Re: Proč
Betynka58 | 29.5.2011 16:46:36
Nějak jsem si nevšiml, že psal, že Natland nebude prodávat. Je logické, že v případě výhodné nabídky nějaké hráče pustí, spíše jde o to, aby ty získané peníze šly na chod klubu a neztrácely se v nějaké černé díře. Proto si mě Natland získal tím, že si nechal hned udělat audit, z čehož jsem usoudil, že to snad s tou Slavií nemyslí tak špatně. Ale možná jsem jen bláhový naivka.
Re: Proč
exvenom | 29.5.2011 16:52:26
já to pochopit dokážu, ale hlavně mě to už nebaví pořád číst, jak slavii ublížil ten,nebo onen. Teď je pro Slavii důležité to co bude, ne to co bylo. Z minulosti se můžeme poučit,ale pořád se v ní hrabat je k ničemu.
Pojďme raděj vyřešit brankáře, protože Vaňous končí definitivně jako gólman Áčka.
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/105981/jsem-unaveny-a-zniceny-rika-loucici-se-vaniak.html .
Re: Re: Proč
jv1234 | 29.5.2011 17:21:26
Presne nema cenu tady psat slohovy cviceni co bylo,my jako fanousci bychom asi udelali nejlepe kdyby jsme si koupili co nejvic permic a na zapasy nas chodilo aspon deset tisic.Tak ukazeme novym majitelum nase solidaritu s klubem a presvedcili je i sponzory ze se do Slavie vyplati investovat.
Re: Proč
tramp8 | 29.5.2011 21:59:20
mluvíš mi z duše, lépe bych to nevyjádřil
Neves
Borris | 29.5.2011 13:37:54
končí mu v Baníku smlouva a nechce ji prodloužit. Ten by se mi u nás docela zamlouval
Re: Neves
kutilek1 | 29.5.2011 14:47:45
JO ten by byl super ale bude chtít určitě moc peněz
Re: Re: Neves
Borris | 29.5.2011 14:55:52
tak za pokus by to stálo viď. Je využitelný zkraje i zprostředka obrany, je už dostatečně zadaptovaný na naší ligu. A zase na jednu stranu podle mě v Baníku nemohl mít zase tolik. A podle mě by se do našeho platového stropu vejít mohl.
Re: Neves
Losinho | 29.5.2011 14:59:38
V Baníku měl plat 300 000 Kč měsíčně a nebude chtít jít moc dolů.
hura
FANONDRA | 29.5.2011 9:43:46
Bravo kluci!
forester | 29.5.2011 9:08:38
I bez nás,co vás podporujeme opravdu upřímně,jste se ukázali jako bojovníci!Na nás se můžete spolehnout a ne na ty dementy z ultras,co celou sezonu vykřikují falešné-Vždycky jsme s váma-a potom vás podrazí v nejdůležitějším okamžiku jara.Strašáka pověsit za koule do průvanu a všem doživotní zákaz vstupu na Slavii.Rumuni je rádi vezmou,tam je to na stejné vlně.Hovada byla spíš na Spartě,ale co se na nás nabalila ta smečka tupounů v typickém slavistickém smutečním černém oblečení,tak to jde do háje a opravdoví fandové jen zírají jakej povl a svoloč se v kotli objevil.A ještě mají pocit,že to je pomoc!Ale tupoun tohle nikdy nepochopí.
Re: Bravo kluci!
jv1234 | 29.5.2011 9:41:35
Ty jeden debile podle ceho posuzujes opravdove fandy od neopravdovych,jdi do hajzlu s nejakym kadrovanim lidi jsou proste ruzni,taky se spoustou nesohlasim ale nevesim je do pruvanu to by jsi je taky za chvili mohl veset normalne jako bolsevici.
Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 10:29:36
On by šel raději na fotbal v obleku a s popcornem ruce. A úplně ideální by pro něj asi bylo, kdyby tam čtvrtý rozhodčí neustále opakoval "Ticho, prosím"...
Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 19:06:11
Ne nejradši by s ušatým puberťákem se špínou za nehtama a pivní pěnou místo knírku řval "Smrt Spartě" a nejlíp, kdyby ten puberťák byl špinavej Polák.
Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 19:35:26
Z čeho soudíš, že všichni aktivní fanoušci jsou takoví? A Poláci jsou mimo, to směřuj spíše na Baník.
Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 19:41:53
Nech toho, o polský lůze, která navíc ani u těch záclonových veksláků nikdy nepoznala první ligu, nevíš snad jenom ty.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 19:43:11
Pokud myslíš fans Gorniku, tak těch na naše zápasy tedy moc nechodí. Vždyť i na derby jich bylo jen asi 40. A první ligu poznali.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 20:45:37
Nepoznali.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
kostelnivlajka | 29.5.2011 21:19:54
Gornik hrál ligu už v 80 tých letech
Re: Re: Bravo kluci!
forester | 29.5.2011 10:51:35
Bobánku,opravdový fanda svému milovanému klubu neškodí jako hovado.
Re: Re: Re: Bravo kluci!
109-troop | 29.5.2011 11:12:39
Bravo!!! Ty jsi opravdový fanda!!!!! Jenže od gauče.
Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 19:08:44
A ty od lopaty, to radši bejt rentiér z gauče, než lopata jak ty.
Re: Re: Bravo kluci!
rybicka1 | 29.5.2011 13:11:49
forester-ty jsi vazne debil,co se jen tak nevidi.
Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 19:04:41
Sám jsi bolševik a oslí bimbéro k tomu, forester má jednoznačnou pravdu a na tvoje uřvaný puberťácký kamarády co maj do kapsy tak hluboko jako z hladiny na dno Mariánského příkopu není NIKDO zvědavej!
Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 10:27:30
Jdi do prdele. Místo toho, abys byl rád, že máme alespoň fans scénu nejlepší v republice, tak tady nadáváš. A Strašák zaslouží dík, ten to tady drží.

A kde všichni berete, že nám ta akce vzala postup? V poločase to bylo 1:1, takže blíž do finále měla Sigma, navíc my dali gola z vymyšlené penalty. A v Olomouci jsme prohráli.
Re: Re: Bravo kluci!
forester | 29.5.2011 10:56:56
Bobánku,jestli vy jste nejlepší fans v republice,tak to si tedy fandíš!Takové nemyslící kretény mají snad jen rumuni,ti hází dělobuchy i na svoje žáčky.Ale že jste to tomu Sisákovi a Francovi nandali,co?Byl tam jen předhozený obětní beránek Platil a tomu byste měli spíš děkovat,že tu nesmyslnou finanční spirálu zastavil.Ale to zřejmě finančním negramotům a slabomyslným jedincům,vidícím jedinou cestu v násilí nejde vysvětlit.Jejich mozková kapacita je na to moc malá.
Re: Re: Re: Bravo kluci!
klimi | 29.5.2011 11:07:38
Ať je to jak chce, bez Strašáka a jeho party by atmosféra na Slavii byla taková jako včera, takže říci, že Slavii škodí, je fakt blbost...
Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 11:26:45
Přesně tak, navíc dost lidí v Ultras je hodně inteligentních, žádní bezmozkové, jak se tu forester snaží říct.
Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
miross | 29.5.2011 11:38:53
:-)))otázka kdo tu inteligenci posuzuje..Jít demolovat okna, mi jako inteligentní nepřipadá. Prosím nezamněňovat fandění, skandování a choreo, za neuposlechnutí výzvy od hráčů,kteří chtěli hrát, házení kelímků s pivem atd. nebo ty v tom rozdíl nevidíš?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
jv1234 | 29.5.2011 11:54:52
Rekneme si na rovinu v tomto pripade se proste fanousci neshodnou,kdyz jsem se na to koukal v TV tak me ten konec take prisel prestrelenej a obaval jsem se toho.Ovsem kdybych tam stal a mel okolo sebe par lidi a v sobe nakej kalisek a mozna byl mladsi tak bez vahani do toho jdu.ASi bude lepsi se koukat do budoucna proste uz se to stalo.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Klidek | 29.5.2011 13:02:04
svatá pravda,já byl na hřišti teda jen před zápasem.v poločase už jsem tam nešel a když to začalo tak jsem věděl že je to v hajzlu.bylo mi sice líto že se to nedohrálo,ale na druhou stranu jsem se těm klukům vůbec nedivil.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 12:25:04
Tady je zase zapotřebí rozdělit Ultras a Hooligans. Ultras (Strašák a spol.) chtěli poklidné demonstrace. A když si vezmeš ten Platilův projev, nesmíš zapomínat na to, že i i inteligentní lidé se dají vyprovokovat.
Re: Re: Re: Bravo kluci!
klimi | 29.5.2011 11:08:32
A tím upřímným podporováním jsi myslel tleskání a max. křičení "Slavia do toho" nebo koukání na Slavii z gauče?
Re: Re: Re: Bravo kluci!
jv1234 | 29.5.2011 11:11:48
Posledni co ti napisi,vinu maji hlavne tebou jmenovani panove,bez jejich zasluh by se to nikdy nestalo,Platil samozrejme zadnou velkou vinu nema jen snad v komunikaci..Fanousci at takovi ci makovi protestovali pul roku bez jedine znamky nasili a pak bouchli saze to jednoduchy v te atmosfere se nedivim. tvuj nazor ti neberu.Ale pro me ses kadrujici mamrd,nicmene Slavista tak ze zdarec.
Re: Re: Re: Bravo kluci!
109-troop | 29.5.2011 11:15:56
Proč aspoň jednou na Slavii nepřijdeš? Můžeš to tam každýmu říct do očí. To by jsi se ale musel nejdřív zvednout z otomanu, ty opravdovej fando, na kterýho se hráči můžou spolehnout.
Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 11:23:27
Tak zajdi na nějaký zápas SKS a řekni jim to z očí do očí.

A kdo má u nás lepší atmosféru na zápasech? Chachaři jsou nespokojení, takže nechodí, Slovácko už taky slábne v tomto ohledu, Votroci jsou spíš diváci než fanoušci. O rudých ani nemluvě.

A není žádné "vy", já nepatřím k Ultras ani Hooligans, jsem normální aktivní fanoušek.
Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 19:13:35
Celej žhavej bavit se s nějakým špinavcem z očí do očí, po ničem jiným netoužím, do vězení taky chodím debatovat s vězni a na Chánově cikánům sděluji do očí, že by se měli začít mýt.
Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 19:37:34
Tak když mu nadává tady, předpokládám, že je schopen mu to říct do očí. Já se se Strašákem neznám.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 19:47:29
Nedivím se, že kašle na Strašáka a upřímně já taky, je mi ukradený jestli chrápe pod mostem nebo v Hiltonu, na něj si nikdo lístek nekupoval a nikdo nestál o to vidět představení šaška Strašáka a tragikomedii toho, jak se mu vše vymklo z rukou, ať si třeba chcípne, je nám ukradenej a ani o jeho pozornost nikdo nestojí, neměl se do věcí srát!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 19:53:30
Do jakých věcí? Nebýt Tribuny Sever (Odboru přátel, Slavia Ultras atd.) nic by se neorganizovalo. A kdo říká, že si kupuješ lístek na něj? Vždyť si můžeš sednout jinam než na Sever a nefandit.

Mimochodem, přát takhle někomu ať "chcípne", to je podle mě ubohost. To bych nepřál ani Řepkovi - a že je to pořádnej čurák.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 20:48:18
Ať si třeba chcípne je jasnej obrat, že je mi naprosto ukradený jestli se koupe ve zlatě nebo chodí o žebrácký holi a je úplně jedno kam si sednu, když místo Atlétika Madrid přijede FC Slovácko a to je právě díky Strašákovi, a ten lístek na něj, to znamená lístek na toho jeho lynčující představení "Vedení čekáme!"
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 21:52:55
Já si vždy kupuji lístek na Slavii, ne na Strašáka. A také je mi jedno, kde Strašák bydlí nebo jakým autem jezdí. Nevím, co to má se Slavií společného.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 31.5.2011 20:05:06
Že nebudou min. příští sezonu evropské poháry, to to s tím má společného.
Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 11:25:31
A "nemyslící kretény" mají podle mě spíš v Olomouci, kde napadli Boleslaváky jen kvůli prohře.
Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 19:11:31
Ten tvůj Strašák by měl chodit kanálama a nejlíp po dně, protože Slavii připravil o trofej v této katastrofální sezoně a ani rudokožci by žádnou neměli, takže by byli zase druhý, ale jejich agent Strašák a jeho zhovadilá suita že ne, tak nás připravili o Pohár i o poháry a příští sezona bude ve znamení soupeřů alá Hradec Králové, a na tribunách zumba Strašák a jeho pubertální ekipa.
Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 19:39:36
No ty jsi blb. Tohle může napsat opravdu jen gaučák, co nikdy nebyl na fotbale. A jak to myslíš připravil o trofej? 1) Sigma nás docela dávala + porazila nás v odvetě. 2) Je ještě finále.
Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 19:45:20
A ty inteligentní jak vejce krokodýla, si foukej co chceš, Sigma nic nedávala, hraje se na výsledek, odveta byla formalita a o výsledek už nešlo, a finále s MB, komedie.
Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 19:55:24
Sigma ten zápas měla pod kontrolou, dala gol na hřišti soupeře, my vyrovnali z vymyšlené penalty. A finále s MB by nebyla komedie, Bolka umí zahrát dobře.
Re: Bravo kluci!
rakk | 29.5.2011 11:52:10
Tak tvrdý bych vůči Strašákovi ani Ultras nebyl. Ze začátku jsem protesty různého druhu jedině podporoval, situace byla neúnosná. Problém je, že to k čemu došlo byl výsledek naprosté tuposti. Ta akce nepomohla vůbec ničemu a vrazila nůž do zad hráčům, kteří si to vůbec nezasloužili, naopak za jaro si zaslouží obdiv. Tedy bylo to naprosté svinstvo, i když snad nezamýšlené. Prostě výsledek absence jakéhokoli myšlení, jen výron emocí. Vedení to nijak neuškodilo. Pokud tedy snad ti, kteří situaci před druhým poločasem s Olomoucí způsobili před tím patřili k k nejaktivnějším fanouškům, tak tímto zcela smazali vše čím možná dříve pomohli. Strašák působí maximálně trapně, když se vymlouvá. Měl by uznat, že akce se vymkla kontrole a k hráčům teď mají těžký dluh.
Re: Re: Bravo kluci!
miross | 29.5.2011 11:55:04
souhlasím s tebou...
Re: Bravo kluci!
polo_wc | 29.5.2011 11:52:13
O Strašáka se neotírej, ten udělal pro Slávii tolik, že se ti o tom může jen zdát. Jen díky němu máme nejlepší kotel v republice. Co jsi pro Slávii udělal ty?
Re: Re: Bravo kluci!
miross | 29.5.2011 12:01:07
Tak takhle to nejde posuzovat. To že dává dohromady a vede kotel, neznamená, že tohle posral a že mu nikdo nsmí nic vytknout...To bychom nemohli nic vytknout Jarolímovi, Rosenovi, Doležalovi, protože jsme pod nimi udělali 2x titul a dostali se do LM.. protože udělali pro Slavii hodně a víc než ty...
Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 12:26:58
On to ale neposral. Nečekal, že se to takhle zvrhne.
Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
miross | 29.5.2011 12:32:05
On taky třeba Rosen nečekal, že Jarolím posere Tiraspol.. to že něco nečekal není argument. měl to čekat...
Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 12:35:39
On se dal čekat takový Platilův projev? Nicméně i kdyby, to by se pak nedalo demonstrovat nijak.
Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
jv1234 | 29.5.2011 12:40:03
Vec je takova ze strsak nikoho ukocirovat nemuze pokud by z ultras nechtel udelat polovojenskou ci vojenskou organizaci jak to ostatne funguje v Belehradskych klubech.Ovsem pri ceske svejkovske povaze tomu neverim.
Re: Re: Re: Bravo kluci!
Godfather | 29.5.2011 13:34:37
Ty si vážně mimo. Takže když někdo visí za koule do průvanu a dává doživotní zákazy tak vytýká jo? To je ten důvod proč se o něj taková nula (z pohledu fanouška) nemá otírat..
Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 19:19:24
Na Strašáka a jeho šašky kašlem, nejlepší kotel v republice chachá, to jste zas včera s babkou žertovali u pohankovýho kafe co? Pro Slavii ten komediant neudělal než že ji připravil o Pohár ČMFS a Evropskou ligu, díky, úžasné, radujme se, halejujá že tu máme takového kanona, pojďme mu společně pokouřit falus.
Re: Re: Re: Bravo kluci!
rybicka1 | 29.5.2011 19:24:51
Co jsi pro Slavii udělal ty,rentiére??:-))Kolikrát si letos na ní byl???Kam si za ní vyjel?Pochlub se jako opravdovej fanda.Kdo ti řekl,že by jsme Sigmu porazili a následně vyhráli finále??
Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 19:51:06
Na to ti sere pes, seru na to co ty a tvoji somráci považujete za opravdovýho fandu, když si koupím lístek, chci fotbal a ne představení smečky pitomců. Nikdo o vás nestojí, opakuji NIKDO O VÁS NESTOJÍ, připravujete kluby o peníze, my chceme fotbal pro fanoušky, který se chovaj na stadionu slušně a v pohodě, chceme úspěchy pro Slavii a díky Vám si příští rok zahrajeme pohár tak leda s Kroměříží, díky , frajeři!
Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 19:57:37
Hm, nikdo o nás nestojí a přesto je většina lidí vždy na Severu, kde se zapojuje do fandění :-))

A jak jsem psal, nikdo tě nenutí lézt na Sever. V klidu si můžeš koupit nejlevnější lístek a sednout si třeba na Východ.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 20:45:07
Já ti kašlu na sever, stejně je to trapnej kopírák z Maracany, ale ty asi nevíš co to je, takže Delije Sever jsou jedinej Sever, je trapný se snažit je kopírovat.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 21:54:03
Ale vím. A proto ti píšu, že si můžeš sednout na jinou tribunu.
Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
rybicka1 | 29.5.2011 20:05:37
A o takové blbce jako ty,někdo stojí??O frajera kterej přijde občas na zápas,sotva zatleská,hubu má zavřenou,na sobě nic sešívanýho aby nevypadal trapně atd??To budeš přesně ty!!O takový hovada jako ty nikdo nestojí!!A nech si ty řeči o lopatách,skladnících a somrácích!Jsi s tím trapnej ty rentiére.:-)))
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 20:50:25
Šmarjá přestaň si už foukat, že řvoucí dělník nebo pištící puberťák jsou nějaký fanoušci, jakej se hraje fotbal v Anglii a že je tam na stadionech pohoda i bez lopaťáků.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
rybicka1 | 29.5.2011 21:13:22
:-))))jsi blázen
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 21:58:39
No, zrovna v Anglii se umí pěkně rvát. :-)))
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 31.5.2011 20:06:40
V Anglii si na stadionu bezmozci alá Polsko ani neprdnou, když někde dělaj bordel, je to na kontinentu nebo v Anglii někde v chudinských čtvrtích.
Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 19:41:57
Tak kdo má lepší kotel? Chachaři, kteří na Baník už ani nechodí? Sparťani se svými 2 pokřiky?

A vůbec, co jsi ty udělal pro Slavii? Kolikrát jsi přispěl penězmi za vstupné?
Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 20:00:57
Vida, teď neodpovídáš :-)))
Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 20:01:48
Já jsem Slavii v roce 1892 zakládal, trénoval jsem Koška, s Maddenem probíral taktiku na Oxford, Pláničku jsem nabíral, když přišel zklamanej ze Sparty, domluvil Bicanův přestup z Rapidu, Fandu Veselýho motivoval, když to chtěl ve 20 zabalit, Kubíkovi s Knoflíčkem jsem pomáhal zůstat v zahraničí, Kuku poslal do Kaiserslauternu, Šmicra jsem dostal do reprezentace, Poborskýho jsem nechal ostříhat a vytipoval Vaniaka do brány. Tak to jsem já!!
Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 20:04:01
Teda, napsat takovouhle kravinu, to muselo trvat dlouho.

Co zkusit odpovědět na otázky?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
LetaciPesFido | 29.5.2011 20:57:20
Není to kravina a nepsal jsem to dlouho, je to nesmysl stejně jako otázky co kdo pro Slavii udělal. Já jsem ten, kdo Slavii kupuje, když platí plný vstupný, víme? Já jsem platící ZÁKAZNÍK, víme? Já jsem ten nejdůležitější na stadionu.
Kotel? Co je to dobrej kotel a lepší kotel? Co je horší kotel? Kašlu na kotel, kéž by museli ti lůzři platit dražší vstupný, to by jich tam hned byla půlka! Argumenty, že se jedná o chudé, jsou však na místě!
A chachaři že na Baník nechodí? Jojo, když se daří, tak choděj všichni a když se nedaří, tak nikdo. To není Ostravská specialita, tak to funguje a upřímně, nedivím se, že lidi chtěj za svoje prachy vidět kvalitu a ta v této lize není. A Sparťani se 2 pokřiky? Je mi u zadku Sparta, líto je mi jen toho, že pár úspěšných let Slavie přitáhlo lůzu z Letný do Edenu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bravo kluci!
Losinho | 29.5.2011 21:57:37
Jakou lůzu máš na mysli? Nicméně kotel se posuzuje podle počtu lidí, hlasitost, počtu chorálů a obecně úrovni supportu. A plné vstupné platí většina lidí na stadionu. Mimochodem, do kotle chodím taky a lůzr nejsem.
lakar,Urbie,Borris
mig52 | 29.5.2011 8:53:19
lakar - s jakým kádrem a rozpočtem??? Porovnáváš neporovnatelné,ta zranění-nezranění porovnast jdou. Urbie: Především stabilizoval sestavu, také jsem měl proti některým postům výhrady či nedůvěru, ale měl výsledky, takže vsadil na dobré koně. Borris - jojo, právě ty vazy jsem měl na mysli, tím jsme byli světoznámí. Doufám,že byli....
zapas s Bohemkou
Urbie | 29.5.2011 1:03:23
Je to stejne zajimave, ze shodou okolnosti za normalnich okolnosti atraktivni zapas s Bohemkou, na který ještě minulou sezonu přišlo snad 14 tisíc lidí letost ani jednou v Edenu skoro nikdo neviděl. Nejdříve bojkot v prvním kole a ted trest v posledním kole. Myslim, ze to jen ukazuje, jaka ta letošní sezona byla a doufám, že už taková nikdy nebude... Co se trenera týče, možná má nějaky mouchy, jako každej, ale podařilo se mu skonzolidovat sestavu, dát hře systém a i hráči, kteří na podzim byli na lavičku (Koreš, Jarolím) se na jaře předvedli v dobrém světle. Jen jsem zvědavej, kdo tu zustane na pristi sezonu. Ja bejt hracem, tak se asi pro jistotu koukam po jinem angažmá...
Bez zranění
mig52 | 28.5.2011 22:56:59
Jak to jen ten Petrouš udělal,že utnul ta nekonečná mnohaletá těžká zranění, která pod KJ tak kvetla?!?!,že ani změny či posilování lékařského týmu nepomáhaly?
Re: Bez zranění
Borris | 28.5.2011 23:23:01
já myslim že kámen úrazu byl právě v některých tréninkových metodách KJ. Jak jinak si totiž vysvětlit, že s jeho odchodem nás jako zázrakem najednou přestali sužovat ty nekonečný zranění a obzvláště pak ty věčné vazy v koleni. Co jsem si všiml, tak mám dojem že se zrušilo takové to nošení těch válečků na ramenou. To podle mě pro kolena nemohlo být nic prospěšného.
Re: Re: Bez zranění
lakar | 29.5.2011 7:29:06
...byly ale dva tituly a CHL, ne strach ze sestupu, to jsou důležitá fakta...
Re: Re: Re: Bez zranění
Borris | 29.5.2011 13:17:51
to jo to nepopírám. Než ale Jarolím ztratil veškerou pokoru a začal dělat hovadinu za hovadinou a tím získal podíl na tom, kde teď jsme.
Re: Bez zranění
kutilek1 | 29.5.2011 9:09:19
A jakto že hráči ve Slovanu kde je KJ nejsou zranění?????
Re: Re: Bez zranění
lakar | 29.5.2011 9:33:37
Zatím je tam půl roku ...
Re: Re: Re: Bez zranění
kutilek1 | 29.5.2011 9:44:31
ale už má s nimi kompletní zimní přípravu a kdyby je přepínal tak už by se to ukázalo!!!Plodle mě je prostě kvalitní trenér a to že moch nakupovat drahé hráče a smlouvy byly nastaveny takhle vysoko tak za to přeci nemůže trenér ale vedení ktere mu to dovolí!!!Proč bych si nekoupil drahého hráče když mi to dovolí!!!!Prostě ve Slavii nebyla pevná ruka a doufám že se to změní.
Re: Re: Bez zranění
mig52 | 29.5.2011 9:37:00
A jak to víš?
Sezona
speedy22 | 28.5.2011 20:35:21
vzhledem k problemum ktere jsme meli super, snad to ted uz bude lepsi, hlavne koupit nakyho zkusenyho golmana a podepsat Pospecha a verim ze pristi sezonu muzem atakovat pohary
1   2   3   4   5   

Tabulka - Gambrinus liga

8. Jablonec 40
9. Příbram 39
10. Č. Budějovice 35
11. Olomouc 34
12. Slavia 34
13. H. Králové 31
14. Ostrava 28
15. Bohem. 1905 24
16. Žižkov 19

Poslední zápas

Gambrinus liga (30. kolo)
Slavia - Bohem. 1905       3:1
so 12.5.2012 17:30

Hvězda měsíce

image
Hvězda za měsíc duben je
HUBÁČEK David

Nejlepší hráč

image
Nejlepší hráč posledního zápasu je POSPĚCH Zbyněk

Narozeniny

Tento měsíc slaví narozeniny:

PAPRČIAK Matěj
03.05. 21 let

VESELÝ Daniel
09.05. 20 let