Diskuze k Vedení Slavie jednalo se zástupci fanoušků

Nadpis příspěvku:
 

Text:
 

                 

                                   

Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit

 

                 

                                   

Seřadit chronologicky 1   2   3   4   5   
proboha proberte se a vy ze severu vydržte
tazik | 6.8.2010 22:16:23
nejprve k těm rozumným : nesouhlasím s bojkotem kvůli Bohemce, jestliže inter a ac mohou hrát na jednom stadionu, může i Slávie a bohemka. ALE SOUHLASÍM S BOJKOTEM kvuli absenci koncepce, kvůli bídným výsledkům v minulé sezoně kdy za peníze investované do permice bylo k vidění hovno a STÁLE HRAJEM HOVNO, výhra nad posledním týmem brno 3:2 je snad něco, co má slávie slavit? Nebo to, že ze 4 zápasů a z toho 3 doma máme 2 výhry?! Takže PROTO BOJKOT, PROTOŽE KOUKAT SE NA NESCHOPNOST VLČKA V ÚTOKU, (HORA BOJUJE A GOL NEDA ANI OMYLEM), ABSENCI TECHNICKÝCH PARÁDIČEK A TLAKU se NEDÁ ani zadarmo. S brnem jsem to po poločase vynul
a teď k těm hloupým: to že si necháte NAKECAT DO HLAVY ŽE NECHOZENÍM UBLIŽUJETE SLAVII A HRÁČŮM JE VAŠE UBOHOST, PŘIROVNAL BYCH TO K VOLIČŮM PAROUBKA, KTEŘÍ ZA PIVO A PÁREK UVĚŘILI TOMU, ŽE S PAROUBKEM NÁM BUDE LÍP. NEBUDE, JEN SE PRODLOUŽÍ DOBA Agonie. Paroubek a stejně tak vedení slávie MUSÍ DOSTAT POŘÁDNĚ NA DRŽKU (obrazně) aby si uvědomili, že to posrali a že to serou pořád a buď se podívali do zrcadla a zmoudřeli, nebo vypadli. TRVÁNÍ KJ VE FUNKCI JE PÍČOVINA, KONCEPCE VÝBĚRU HRÁČŮ NEEXISTUJE, ÚTOK NEEXISTUJE, NÁHRADA ZA VANIAKA ZA 4!!!! ROKY V TOP TÝMU ČR NEEXISTUJE, EVROPSKÉ POHÁRY NEJSOU, KOUKATELNÝ FOTBAL NENÍ. Jak říká Katrin, tohle je OBALENEJ KRAVINEC A TEN JÁ SI KUPOVAT NEBUDU. NASRAT CELÉ SLÁVII VČETNĚ DO NEDÁVNA HÁJENÉHO P. ZLÁMALA, PROTOŽE CO TEN TOHLE LÉTO VYPUSTIL Z ÚST, TO DOTEĎ NECHÁPU (viz koncepce, doležal, fanošci atd). Ahoj na stadionu v lepších časech, tj za rok, pokud skončíme do 3 místa
Re: proboha proberte se a vy ze severu vydržte
etrusk | 6.8.2010 22:49:56
Tři zápasy doma? Ty se prober. I když chápu, že zápas s Bohemkou počítáš jako domácí, tak jsme jinak v Edenu hráli už jen s Bolkou... Jinak bod z OSTRAVY a tři z BRNA.
Taky se mi spousta věcí nelíbí, ale myslet si, že bojkotem změníš koncepci a výkony týmu, to může jen HLUPÁK! Na Slavii jsem chodil, když lízala ty nejspodnější příčky tabulky a chodil bych i - nedejbože - na druhou ligu. Klubismus je pojem nejen pro hráče (dnes skoro neexistující) ale hlavně pro fanoušky. Chodit na Slavii jen když se jí daří není hrdinství, ale zbabělost!!!
Re: proboha proberte se a vy ze severu vydržte
109-troop | 6.8.2010 23:10:14
Bojkotovat kvůli výsledkům nebo špatný hře? S tím tady moc nepochodíš, ty velkej slávisto.
klokan na hůrku
MIKE28 | 3.8.2010 14:45:57
Když jsme čekali na stadion a to bylo sakra dlouho tak jsme se nikam netlačili. Ty zdechliny neodehráli nikde ani jeden zápas a už jsou v edenu. Nemáš vyřešen stadion tak jdi na svazový a drž hubu. Jsme zase všem pro smích a co je horší,že to zachvíli vyšumí a budou se tam roztahovat jako doma. Nevěřím,že po dobu pěti let bude ďolíček ještě stát a naskýtá se otázka kde bude celé jejich zázemí atd. Stačí,že od prvního zápasu tam mají fanshop to je vrchol jako doma. A to je nejdůležitější téma k řešení vyříznout ten vřed nebo se rozleze po celém našem edenu.
Mě nezajímá, že mi nerozumíte.
typro | 2.8.2010 17:37:57
jsem z těch 5-ti tisíc lidí, co jsi nezakoupili permici a jsem tomu rád!! Je to moje věc, jestli podpořím penězi svůj klub. Podpořil bych rád, mám však pocit, že moje peníze nejdou na rozvoj milované Slavie a tak jsem si řekl, nepodpořím. Jestliže nevím komu a kam moje peníze plynou a kde jsem a nejsem vůbec doma, nemohu v přísunu peněz pokračovat. Uvidím hochy skoro ve stejném počtu a to na hřištích soupeře, tam budu očekávat výkon hodný Slavie. Bohužel v trapné synot tip aréně nemohu zatím očekávat od údajného vedení podporu moji oddanosti klubu.Pro Slavii vše, pro ty, kteří neprůhledně hospodaří nebude nic. Old boys sks forever.
?
Sirik | 2.8.2010 11:30:15
Vážně nerozumím fanouškům,kteří stále trucují a do Edenu nejdou,stejně to nikam nevede. Fotbal je pro diváky a ať chcete nebo ne, je to jeden z faktorů,který ovlivňuje i předváděnou hru a konečné výsledky. Takže vy, kteří tam tu cestu nevážíte pak hlavně nezapomeňte hodnotit a kritizovat...
Re: ?
Katrin | 2.8.2010 14:09:44
Ano - fotbal je pro diváky! A pokud se diváci rozhodnou na něj nechodit, asi nebude chyba asi tak úplně na stranu diváků, že? Kdyby v mý oblíbený restauraci začali dělat namísto kuřecího řízku obalovanej kravinec a ještě mi kecali, jaká je to mozarella, tak tam taky nebudu chodit! Ačkoli by se určitě našla spousta nadšenejch kravincožroutů, co by se "spravedlivě" rozčilovali, že odmítám ty sračky žrát s nima, když šéfkuchař potřebuje UŽ ZASE strašně podpořit... ;op
Re: Re: ?
smichov_1 | 2.8.2010 14:38:49
tak musim, poprve v zivote, plne souhlasit s Katrin!
Re: Re: Re: ?
Katrin | 2.8.2010 14:44:09
Tak... Ve skutečnosti je to za ty čtyři roky, co se tu spolu potkáváme, už potřetí. ;op
Re: Re: Re: Re: ?
smichov_1 | 2.8.2010 14:51:15
Je to mozny, uz si pamatuju kdo jsi, ty se obcas logujes i jako miross a pak se samostatne hadas. Ja uz takovou pamet nemam ale mam tady nejake poznamky...
Re: Re: Re: Re: Re: ?
Jihocech | 2.8.2010 15:03:10
Je vyznamenáním pro přispěvatele tohoto fóra, že se stalo předmětem vědeckého bádání, při němž si badatelé dělají poznámky. Doufám, že pan Smíchov vždy bude citovat zdroj, aby nebyl nařčen z vykrádání duševního vlastnictví. Jinak bych rozhodně shovívavou a liberální Katrin nepodezříval za vydávání se za onoho nejmenovaného posla vší moudrosti, který tak rád rozděluje zdejší názory (a jejich majitele) na dobré a špatné. Ty dobré přitom pochopitelně jsou ty, které sdílí on sám :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
smichov_1 | 2.8.2010 16:21:59
ono se jedna o rozpolcenou osobnost a tam neni niz zvlastniho ze zastava opacne nazory a pohled na svet. Nevim jak k tomu doslo ze se to zjistilo a kdy, mam tu jen napsanou vetu: miross - Katrin, rozp.o.
Re: Re: Re: Re: Re: ?
Katrin | 2.8.2010 16:33:44
A ještě taky jako vietato, luca brassi a kathrin69... :o))) Tak abys náááhodou nezapomněl...! No prostě, jakmile mi tu někdo s naprosto novym nickem, kterej tu nikdy nikdo neviděl, začne zasvěceně vytvářet psychologický rozbory, tak víš, vodkud vítr fouká! Jo, mimochodem...! Jsem taky smichov_1...! ;op
Re: Re: ?
Sirik | 2.8.2010 17:18:58
OK,ale ti hráči za to taky přeci nemůžou,o věcech okolo nerozhodují....prostě si myslim,že se to dalo vyřešit lepším způsobem než tím,že na klub kterýmu fandím nepůjdu a nepodpořím ho.
Re: Re: ?
Naceradec | 3.8.2010 10:38:38
možná je ale fér napsat že v naší oblíbené restauraci se nepřestal dělat kuřecí řízek jen se k tomu na výběr dělá i ten kravinec a je na nás co si vybereme , co má společného zápas slávie s boleslaví s tím že je tam nějaká zasraná bohemka v době kdy o tom já nic nevím a jak to že nepřijdete na náš zápas pomůže tomu aby se praha 10 rozhodla koupit zpátky dolíček a odstěhovat tam zelenou bídu
možná by bylo dobrý psát tu trochu korektně a ne učelově.
Re: Re: Re: ?
Naceradec | 3.8.2010 10:54:37
taky jsem moc zvědavej na ty kecy až kvůli menším návštěvám se nějaký sponzor rozhodne vrazit ppeníze někam jinam než do slávie a ta bude muset logicky prodat nějaké své hráče jak tady budete mít zase plnou hubu keců že to snad ani jarolím nemyslí vážně a podobný kecy ............potom si nezapomente sáhnout do vlastního svědomí a poučte se jak se protestuje ( příklad manchaster city proti majitelům nebo new castle proti hospodaření) v zahraničí , tam je to tím že lidi přijdou na stadion a tam dají na jevo co si o celé situaci myslí a ne dětinským přístupem já nikam nejdu a ne a ne a ne , at oni přijdou poprosit mě . takhle to opravdu nefunguje .
kolik lidí u televize si myslíte že vědělo že nízká návštěva je kvůli bojkotu a ne kvůli hezkýmu počasí ? nebudtě najivní a neopouštějte to co máte rádi. i když jak to povás můžu chtít (loajalitu ke klubu ) když jste nechodili za svými na strahov kde nás naše slávia hodně potřebovala .
Re: Re: Re: Re: ?
Katrin | 3.8.2010 11:01:45
Ale není onen bojkot spíše reakcí než akcí? A není ČR trošku jinde než Anglie? Nemají tam ten fotbal trošku jako náboženství? Zatímco tady u nás je to jen produkt? A vůbec - co si o tom myslí Jan Tleskač?
Re: Re: Re: Re: Re: ?
Naceradec | 3.8.2010 11:06:42
pokud chceme mít podmínky jako v anglii můsíme se k tomu přiblížit trochu i my fanoušci jinak to tu bude pořád stejny a o podstatném se bude rozhodovat bez nás , pamatuju si že ve starým edenu byla forma protestu taková že lidi přišli a vše co potřebovali na vedení vyřvali a ještě jim to dali přečíst na choreu , pak to zabrala televize a už o tom vědělo více lidí , chytli se toho noviny a bylo to lepší než nějakej uplakanej bojkot. pokud všechno budeme dělat jako do posud tak to nikdy nic jinýho nebude než produkt , tak si z toho udělejme náboženství je to jen na nás
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Katrin | 3.8.2010 11:26:18
Ale tohle už se zkoušelo, tyhle formy protestů - co si "těch pár debilů za brankou" (zjevný pohled vedení na fanoušky) plácá, je každýmu u prdele do chvíle, než "těch pár debilů za brankou" prostě přestane solit penízky. Je to jediná forma, jak donutit hluchý poslouchat - sáhnout jim na jejich příjmy. Protože na to jediný slyšej! Ne na to, že si nějaký "praštěný puberťáci závislý na Slavii" roztáhnou nějaký psaníčko na tribuně. To nikoho nezajímá... A že v Edenu, když ještě nebyl Ďolíčkem, něco zabrala televize a vědělo o tom víc lidí...? Myslim, že i tento bojkot je medializován více, než dost a veřejnost o něm ví. Zvláště ta na Praze 10. Občanská neposlušnost (přijde mi, že nebojkotující, který štve, že jsou na stadionu bez atmosféry to tak berou) je legální formou protestu - čili se nikomu nedivme, že je neposlušnej a odmítá vhodit lístek s kandidátkou národní fronty.. Teda, co to kecám - a chová se svobodně dle svého nejlepšího vědomí a svědomí. A že mu jeho nejlepší vědomí a svědomí velí něco jinýho, než se účastnit sprataizace Slavie...? To je každýho věc. Nesouhlasím se vším z dopisu fanoušků vedení, ale v tý hlavní části má bojkotující část mou plnou podporu, kterou rovněž vyjadřuji svou neúčastí, protože poslední roky mě vedení s prominutím (nebo spíše bez prominutí, ale říká se to tak, když někdo mluví nějak, jak by mluvit neměl ;o) sere natolik, že mi vlastně ten bojkot přišel docela i vhod. Jediný, na co stálo za to chodit do novýho Synot tip Ďolíčku, byla atmosféra. A když tam neni? Tak co tam? Je fakt, že v případě přítomnosti na stadionu je fanoušek oproti sledování přímého přenosu v TV ušetřen poslechu těch Jarolímovejch stupidních keců vyskytujících se po každym zápase. Ale zas... Toho cvoka si můžu ztlumit, že jo.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Naceradec | 3.8.2010 11:37:20
aha , takže politika peníze a blbej jarolím nedalo se na slávii za poslední tři roky koukat a národní strana , no dobře tak tohle mi asi stačí , tyhle hesla ve fotbale mě opravdu umlčí , no nic budu tam na ty podle vás hrůzy chodit dál s tou hrstkou věrných a vás si nechám v klídečku doma u televize ale za to hrdě a palmenně protestovat.............vzdávám se výše uvedená hesla mě vždy umlčí
jen tam chyběj komunisti tuneláři a klaus a byla by to komplet
česká kotlina
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Naceradec | 3.8.2010 11:47:08
ještě jedna včeobecná otázka: stadion nepatří sks ale e-side a pha 10,
smlouva je na 5 let , po tuto dobu bude hrát zelená bída u nás
to jsou fakta
ted ta otázka : kdo zruší na základě bojkotu fanoušků tu smlouvu , koupí za 120 mega dolíček a pošle je zpět ???????????????
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Leam | 3.8.2010 11:52:13
Naceradce, kde jsi byl posledni minimalne tri mesice??? procti si nejdriv nejaky diskuse a clanky k bojkotu nez tu budes pokladat milionkrat omlety a zodpovezeny/okomentovany otazky.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Naceradec | 3.8.2010 11:56:19
odpovědí mraky , řešení taky mraky ale jak to celý dopadne je snad jasný
ta otázka nebyla mířena směrem k tomu aby mi někdo odpověděl ale aby se vytáhli hlavy z prdelí a začalo se myslet hlavou a logicky
a kdo to nepochopil měl jsem na mysli:
kurva bojkot je na hovno , škodí hráčum , hře a fanouškům kteří sedí doma a nevidí svoje hrát , nokomu jinýmu to neškodí
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Katrin | 3.8.2010 11:58:14
To už Praha 10 koupila zčásti ten Rosenův novej Ďolíček? Kde na to vzali? Proč radši neopravěj chodníky? :o)) No kdo kdo - snaží se o to DFB. A naši psychickou podporu má zcela plnou! :o)))
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Katrin | 3.8.2010 11:52:45
Ale fuj...! Mezi národní stranou a kandidátkou národní fronty je rozdíl. ;o) Sice je vobojí sajrajt, ale každej je na druhý straně barikády. :o)) A o to tady ani nešlo. Ale to nevadí - nebylo to pochopeno napoprvé, nemá cenu vysvětlovat, proč byla ta národní fronta zmíněna.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Naceradec | 3.8.2010 11:58:51
aspon jsem svou nevědomostí jasně ukázal proč chodím na fotbal a co mě tam vlastně zajímá ........pokud jsem se někoho dtkl omlouvám se mě se to totiž vůbec nedotýká
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ?
Katrin | 3.8.2010 13:37:14
Pokud ses někoho dotkl, já to opravdu nejsem... ;o) Vše v pohodě.
Re: Re: Re: Re: ?
-Paity- | 3.8.2010 11:12:09
Zklamu tě. Parta lidí o kolo mě a včetně mě si Strahov "užívala", takže máš trochu mylné představy.
Re: Re: Re: Re: Re: ?
Naceradec | 3.8.2010 11:18:00
nezklameš , vím že nás bylo víc kteří slávii podporovali i v těžších časech leškových , proto nechápu co si ti kteří na strahov nechodili a ted bojkotují eden myslí
Re: Re: Re: Re: Re: ?
Katrin | 3.8.2010 11:29:10
Viď? A kotel bude nahoře! A ode dnešního derby bude kotel dole! A těch známostí, co člověk získal ve frontě na jedinej otevřenej stánek s klobásou! Si člověk připadal jak CK válečnej veterán - takovejch kamarádů z fronty...! :o))) A přelejzačky z patra dolu a promiňte, policejní pánové - můžete mi uhnout, já bych tady potřebovala seskočit... :o) Ach...! Nostalgie na mě dýchla! :o))
Re: Re: ?
lakar | 3.8.2010 11:43:38
Kdysi jsem Katrin chválil, ale DNES NE. Nebo snad neprohra zatím ve všech zápasech je málo. Ano, i já se těším nejvíc na vítězství nad bolševikem (a klidně vlastním gólem), ale zlobit se, že houska nestojí 30haléřů, že hospodaření klubu podobná akce pomáhá, to fakt nechápu. Navíc - není lepší se radovat z vítězství než okecávat koniny. Třebas už Vás víc zajímá Růžovka, mojí Irenku zajímala vždy DALEKO VÍC ...
Já chodím na pěkný fotbal na pěkný stadión a je mi zcela šumák, jestli stadión patří Petrovi nebo Pavlovi !!!
Re: Re: Re: ?
miross | 3.8.2010 11:55:23
S tvojí poslední větou se velmi ztotožňuji. Já nechápu, co přinese fanouškovi, když zjistí, kdo ten stadion vlastní. Když to bude Krejčíř s Koženým a Pitrem dohromady, tak mi je to jedno, stejně jako když napíší že to vlastní pan Mac Cormick s panem Van Dahllem a Frantou Vondráčkem s Čerčan.. Výsledek je, že chodím na moderní a čistý stadion.
Re: Re: Re: ?
Katrin | 3.8.2010 12:00:12
Ale koukat se na to nedá...! Spartička taky svýho času vyhrávala 1:0 po bídnym výkonu - takovou Slavii nechci.
Re: Re: Re: Re: ?
miross | 3.8.2010 12:07:18
A jak to víš, když se na to nedá dívat, protože když se na to nedá dívat, tak se na to přeci nedíváš.
Re: Re: Re: Re: Re: ?
Katrin | 3.8.2010 13:38:15
Víš... Něčí příspěvky se taky nedaj číst a člověk si je přesto sjede až k poslední tečce, případně závorce. ;o)
Re: ?
Mijk | 3.8.2010 12:35:21
Ještě jednou, po stodvacáté osmé - pokud někdo argumentuje tím, že protestovat se dá na stadionu - doku ultras dávali najevo svou nespokojenost na stadionu, nikomu to nevadilo - vypadalo to, že si páni nahoře říkají, že jen ať se mládí vydovádí.. Dokud jim nespadli reálné prodeje, nic se nedělo. Najednou nic není problém a to, na co se tři měsíce marně čekalo, má jako mávnutím kouzelného proutku řešení. Takže pokud se někteří chtrolíni smějí, jak nás má vedení v pr***i, nesouhlas. Bojkot je nejzazší hranice, kam jsme byli dotlačeni vedením.
A Mirossi, ano, pokud by Pitr s Krejčířem vlasnili stadion, kde bude Slavia doma, měl bych z toho lehce pachuť na patře, ale srovnal bych se s tím. V tenhle moment ale kdosi provozuje stadion na pozemcích Slavie, Slavie tam doma evidentně, tak myslím je celkem na místě se ptát, kdo za tím stojí. A jestli ti jde jen o hezký a čistý stadion, tak by Slavia mohla hrát třeba na Letný, ne? Tam je docela hezký stadion, třeba by nám tam i uklidili.. Ovšem k fotbalovýmu klubu tak nějak stadion patří.. Nebo jsme na úrovni Ústí nad Labem a můžeme hledat, kde budeme mít nejlevnější pronájem...
Re: Re: ?
miross | 3.8.2010 12:45:19
Ale mi tam doma jsme. jenom ob tejden tam přijede návštěva od sousedů. Já jsem si v sobotu existenci Bohemky vůbec neuvědomoval.
Re: Re: Re: ?
Naceradec | 3.8.2010 13:00:26
ano taky jsem si v sobotu ani vzpoměl na to že je na našem stadionu na návštěve bohemka , vlastně jednou jo a to když jsem se kouknul vedle sebe kde v kotli nebyl nikdo teda téměř (omlouvám se SKALNÍM )nikdo.
Re: Re: Re: ?
Mijk | 6.8.2010 10:11:31
My tam jsme doma? Já si vždycky myslel, že u sebe doma můžu rozhodovat o tom, kdo tam bude a nebude bydlet. Nikoliv, že "Slavia neměla žádnou možnost ovlivnit rozhodnutí společnosti E-side". Já u sebe doma můžu rozhodovat o tom, jestli si vymaluju červenobíle zdi, nemusím se na to nikoho ptát. To, co popisuješ ty, to je tak, jako kdybych si sednul do cizího prázdnýho bytu, a protože tam zrovna sedím já, můžu si namlouvat, že jsem tam doma. Teda dokud nedorazí majitel nemovitosti a neřekne mi ať táhnu. Měl jsem za to, že jsi inteligentní člověk. Tak proboha netvrď, že stávající situace je "být doma". V čem je rozdíl, když totéž co ty napíše fanoušek Bohemians - je tam taky doma a jednou za týden přijde návštěva od sousedů. Kde je rozdíl???
Re: Re: ?
Naceradec | 3.8.2010 12:58:08
jen pro zajímavost by mě zajímalo kde berete všichni bojkotáři ty informace . neznamená totiž že když 5000 lidí začne pořád dokola omýlat jeden názor že je ten názor pravda , i když to že stadion stojí na pozemcích sportovního klubu slavia praha je pravda ........a to zaplat pán bůh jinak by tam stadion stopro nestál a my by jsme zůstali na strahově
a ještě jeden postřeh : cca 80 procentní pokles prodeje pernamentek je zhruba momentální a okamžitá ztráta cca 10 000 000 kč , kde si myslíte když už je připraven rozpočet klubu s předstihem že vedení veme tyhle peníze ? a to nemluvě o tom že je nutné upravit rozpočet podle momentálních návštěv stadionu na domácích zápasech
že by hloušek nebo čelůstka byli na prodej ????????? nebo už to zaplácl grajcjar ??????????? co si myslíte že se bude dít ???????? nejaký dáreček by pomohl :-)
ale to ne to už asi nikdo řešit tady nebude , hlavně že protestujeme . napadlo někoho že čím větší příjem ze vstupného , tím větší zájem sponzorů a tím menší tlak na rozpočet a tím menší tlak na prodej hráčů , nebo si najivky myslíte že prodáme rosena za balík nebo aspon že půjde někam na hosttování , nebo snad bláhově si odpustí někdo nějaký příjem peněz ?????????????
Re: Re: Re: ?
Mijk | 6.8.2010 10:18:15
A nenapadlo tě, že možná bylo lepší to řešit v době, kdy se čtyři tisíce lidí uprostřed zápasu sebrali, roztáhli přes celou (prázdnou) tribunu plachtu "Tohle chcete?" Bylo dva měsíce času se pokusit mě a dalším vysvětlit, proč když mi někdo dva roky tvrdí, že vyšším vstupným pomáhám splácet stadion, najednou mi titíž lidé řeknou, že Slavii na stadionu nepatří ani klika od záchodu a že nemůže ovlinit, kdo tam bude a nebude hrát. Dva měsíce si vedení hrálo na pštrosa a až když zjistili, že to vážně není legrace, pokouší se to řešit spoustou slibů.. A neodpustím si rýpnout - deset milionů sice permanentky neudělají, ale i kdyby - co ti říkají jména Vasiljevič, Abraham, Brabec, Jarolím, Besta.. Proč mám dávat peníze lidem, kteří neumějí počítat a když si čuchnou k pěnezům, chovají se jako pětiletý fracek v cukrárně s tisícovkou? Se stejným efektem můžu házet peníze z okna..
Sorry
haasic | 2.8.2010 11:01:45
Já to nevydržel a bojkot v sobotu porušil mohu se vymlouvat že mě přemlouval syn ale to bych lhal stačilo se zeptat tati půjdem?..jen jsem řekl dobře ale nepůjdem na sever ..stejně jsme tam skončili ..když ji miluješ...tak fakt chápu jak trpíte když nejdete ..doufám že přiznání je polehčujcí okolnost a nemusím už mít výčitky kvúli vám co to vydržíte..?!
Re: Sorry
claudius | 2.8.2010 11:32:01
ZRÁDCÉÉÉÉ!!!
Re: Sorry
Katrin | 2.8.2010 14:10:33
Kacíř - upálit...! ;op
Re: Re: Sorry
Jihocech | 2.8.2010 14:19:17
Přiznání je polehčující okolnost: Nahradit Ondru Zlámala ve funkci tiskového mluvčího a vysvětlovat všechny ty přehmaty vedení za něj
Re: Re: Re: Sorry
Katrin | 2.8.2010 16:34:57
Dobrá...! Snižuji mu trest smrti na polovic! Kacíř - zmrzačit...! :o))
:!
sks_aaron | 2.8.2010 2:02:09
klokani patří do austrálie, ne do Edenu...
Re: :!
haasic | 2.8.2010 11:42:05
..hmm já vím
Re: :!
Jihocech | 2.8.2010 14:21:10
U nás v zoo na Hluboké se vytváří nové prostory pro umístění dalších zvířat. Klokani mohou získat nový domov a já je tam klidně budu chodit krmit...
Ať žje bojkot !!!
lakar | 1.8.2010 17:51:04
Do Edenu chodívalo kdysi 15 - 20 tis. fandů, v dobách, kdy větěina z "bojkotářů" ani nebyla na světě. Nyní je nový stadión, supr Slavia a vám vadí Bohemka. A až tu za pár let nebude hrát, tak můžete vyhlásit bojkot třebas na podporu názvu Slavia IPS. Jo, blbost holt kvete v každé době, bohužel. Jen tak na okraj, Slavia hrávala na Bohemians taky nějakou dobu. Komu to vadilo ...
Re: Ať žje bojkot !!!
Jihocech | 1.8.2010 19:54:34
Slavia hrávala v Ďolíčku jednu sezonu a bylo to tak dopředu dohodnuté. Klokan je tady napořád, neboť se nemá kam vrátit... Jinak už je trapné, jak se jedna či druhá strana ohání tím, kdo je větší slávista. Jedni chodili do Edenu, když druzí nebyli na světě, druzí zase jezdí za Slavií po celé republice, zatímco ti první pro ní obětují maximálně tři zastávky tramvají...
Re: Ať žje bojkot !!!
smichov_1 | 2.8.2010 9:19:34
Novy stadion neni jen Synottip (Fortuna Arena), v evrope je plno novych stadionu, nechapu co to ma spolecnyho se Slavii, krome toho ze zrovna u Synottip (Fortuna Arena) mame momentalne pronajem.
Re: Ať žje bojkot !!!
Mijk | 2.8.2010 10:45:38
Za to, že když do Edenu chodilo patnáct až dvacet tisíc diváků, jsem ještě nebyl na světě, to fakt nemůžu.. Pokud nevidíte rozdíl mezi ročním hostování Slavie v Ďolíčku a současným stavem "S Klokanem v Synottip Areně na věčné časy" je asi zbytečné psát víc. Pro mě je podstatné to, že dva tu dva roky čtu, jak personální obsazení Slavie a E-side jedno jest, jak Slavia splácí stadion a proto máme nejdražší lístky a permanentky v lize.. Platil jsem a rád, až do té doby, než titíž lidé řeknou, že na Edenu nepatří Slavii ani klika od záchodu, že do toho, kdo bude nebo nebude hrát v Edenu nemá Slavia co mluvit. V ten moment jsem tak nějak přestal mít potřebu komusi nosit svoje peníze.
xpaja
109-troop | 31.7.2010 23:21:14
Ty bys zmrde zasloužil fakt přes hubu a pořádně. Největší odpad společnosti, kterej nemá větší právo žít, než krysa.
výsledek
xpaja | 31.7.2010 19:38:22
Tak bojkotáři a zastánci rádoby Ultras tady máte výsledek vašeho bojkotu Grajciar jede do světa a na vaše permice a vsrupy vedení sere....ale hlavně že vás berou vážně:o))
Re: výsledek
beetlejuice | 31.7.2010 19:43:11
vem si kinedryl
Re: Re: výsledek
xpaja | 31.7.2010 19:45:07
zmlkni
Re: výsledek
rybicka1 | 31.7.2010 20:13:53
Co ty si za vola?
Re: výsledek
Luigi_Vampa | 31.7.2010 21:39:28
takže za prodej Grajciara můžou bojkotující, kteří nepřišli na jeden zápas??:-)) ty jsi vtipný!
Re: výsledek
109-troop | 31.7.2010 23:15:39
Pojeď do Brna, ty dementní hovado!
Re: výsledek
bylijsmeabudem | 2.8.2010 5:21:42
Hele já ti fandím, provokatéry jsem měl vždycky rád
Re: výsledek
Matoso | 2.8.2010 10:50:34
ty jsi vážně dement... s takovouhle "logikou" jsi dokončil základní školu ?
Grčo
jarmik-sks | 31.7.2010 15:38:20
Tak se nám už v online přenosu potvrdil jeho přestup...
1   2   3   4   5   

Tabulka - Gambrinus liga

8. Jablonec 40
9. Příbram 39
10. Č. Budějovice 35
11. Olomouc 34
12. Slavia 34
13. H. Králové 31
14. Ostrava 28
15. Bohem. 1905 24
16. Žižkov 19

Poslední zápas

Gambrinus liga (30. kolo)
Slavia - Bohem. 1905       3:1
so 12.5.2012 17:30

Hvězda měsíce

image
Hvězda za měsíc duben je
HUBÁČEK David

Nejlepší hráč

image
Nejlepší hráč posledního zápasu je POSPĚCH Zbyněk

Narozeniny

Tento měsíc slaví narozeniny:

PAPRČIAK Matěj
03.05. 21 let

VESELÝ Daniel
09.05. 20 let