Diskuze k Vstupenky na derby na Žižkově v prodeji v Edenu od úterý

Nadpis příspěvku:
 

Text:
 

                 

                                   

Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit

 

                 

                                   

Seřadit chronologicky 1   2   3   
Jestli vám Straka tak vadí, tak ho ignorujte!
dalislavista | 14.10.2011 15:45:03
Ale řvát na něj je ubohost. Dneska mu sparťani počmárali barák. Tak mi přijde, že máme šanci opravdu ukázat, že my jsme jiní. Nemusím ho, ale na druhou stranu, je tu pravděpodobně krátkobobě, změnu to chtělo, kdo ví, jestli by to Levý jen do konce sezony (pak prý má přijít Komňacký) vůbec vzal. Když už tu je, je opravdu tak těžké být k němu slušní? On ke Slavii byl slušný vždy, na rozdíl od třeba Poborského, Řepky nebo Sivoka.
Re: Jestli vám Straka tak vadí, tak ho ignorujte!
-Paity- | 15.10.2011 10:44:32
Ale to není o slušnosti, ale o tom, že Straku u nás vnímám jako poškození dobrého jména klubu a jeho ideálů. To nemá se Strakou jako takovým co dělat, ale s jeho sparťanství, to si konečně uvědom!
Re: Re: Jestli vám Straka tak vadí, tak ho ignorujte!
MartinBerry | 17.10.2011 13:59:18
Přesně tak.
Re: Re: Jestli vám Straka tak vadí, tak ho ignorujte!
Katrin | 17.10.2011 14:31:48
A nezdá se ti, že k poškození dobrého jména klubu a jeho ideálů došlo dávno předtím, než Řebíček, Slávistickej ideál jak vyšitej, dosazenej Rosenem, Sisákem, a bůhví jakejma pražskejma politickejma špičkama (což je dle tebe asi v souladu se Slávistickými ideály), angažoval trenéra, kterej ač Sparťan vždy Slavii coby soupeře ctil (což je podle tebe asi těžce v rozporu s Pláničkovskými ideály, úcta k soupeři)?

Jestli vy tady těma Slávistickejma ideálama neházíte jak šutrákama po sousedovic dětech a jestli náhodou ty ideály, co tu vydáváte za Slávistický, nejsou jen a pouze ideály vaše a nikoho jinýho...

Prostě jestli chceš napsat, že Straka je Sparťanskej kokůtek a má táhnout na Letnou, napiš, že je Straka Sparťanskej kokůtek a má táhnout na Letnou, ale nevohejbej mi tu historický ideály Slavie, jak se ti zrovna hodí, ok? Protože z hlediska historickýho Straka v rozporu s žádnejma ideálama neni. Historický ideály Slavie nejsou nenávist, nenávist násilí a smrt. Tak si nevymejšlej. Ačkoli je mi jasný, že když blábol podložíš troškou historie z prstu vycucanou (případně číslama z prstu vycucanejma), hned to vypadá důvěryhodnějc.
Re: Re: Re: Jestli vám Straka tak vadí, tak ho ignorujte!
MartinBerry | 17.10.2011 14:46:13
Tak teda ti nevím jestli zrovna Straka Slavii ctil... Nebyl to magor jako Sivok, ale... taky pěknej pomatenec. Ale jinak, kterej jinej trenér (kromě De Bílka) by byl pro Slavii méně vhodnej než Sraka? Prostě Straka mi k Slávii naprosto nesedí. A vlastně máš pravdu, dnes už žádný ideály neexistují, všechno je jen otázka peněz, pak přicházejí i ti co Slavii nikdy trénovat nechtěli, olizovali sparťanskou šálu, štvali proti H. ve srlťanským kotli a dělali tataráčky. Tihle lidi opravdu v rozporu s ideálama nejsou
Re: Re: Re: Re: Jestli vám Straka tak vadí, tak ho ignorujte!
Katrin | 17.10.2011 14:59:05
A co je Slavii do toho, co kdo dělá ve Sparťanskym kotli? To ať si řeší Sparta, ne?
Na tataráčku nevidim nic závadnýho. Ty ano? Klidně bych servírovala našim hráčům před zápasem s Bohemkou klokaní steaky - a kdyby se to provalilo, všichni tu budou tleskat, že je to sranda nápad. V čem je tataráček jinej, respektive v čem je tak problémovej? Protože jak to tak pozoruju, tataráček je zjevně alfou a omegou problému Straka... :op
Jmenuj jednu věc, co řekl proti Slavii (krom toho, že by jí trénovat nemoh, protože se vyprofiloval jako Sparťan - to není urážka, to je pouze důkaz, že nebyl pevný ve své víře). Není taková. Naopak.
lístek už mám
Nourud | 12.10.2011 5:13:59
jdu fandit hráčum takže Slavii,když vzhrajeme v což jako každý zápas věřím,bude to dobře nebo špatně?Straku taky nechci,ale chci aby jsme vyhráli,budu řvát Slavie a po hezký akci tleskat a zároven řvát Strako táhni,dáme gol to samý v bleděmodrým.Vubec si nemyslím,že by něco naše protesty změnili když vidím fakt nulovou komunikaci srdcaře Řebíčka směrem k fanouškum a to nemyslím třeba jenom kotel,jeho pár frází a nic jede si svou já platím tak držte hubu,kdybych byl takovej srdcař tak mě fanoušci zajímaj a v životě bych neangažoval Straku protože jako srdcař vím,že to není dobrý.K Strakovi vzal to protože to jeho jeho možná poslední šance se zviditelnit jako trenér,klub má jméno hraje hovno takže muže jenom získat a kdzž to nepujde tak řekne v té atmosféře se nedalo pracovat.ale už má v kolonce trénoval i Slávii atd,zároven si myslím,že bude chtít uspět kvuli sobě a není žádnýho spartana,kterej si přeje tolik skončit před spartou jako je on, oni ho taky serou.to ale nic nemění na tom ,že ho nechci at si jde honit profesní mindrák jinam a ne přes Slávii.AT ŽIJE SLÁVIE
Re: lístek už mám
Nourud | 12.10.2011 5:39:58
A zřejmě to byl jedinej trenér ,který to byl ochotný to vzít krátkodobě,když maj toho co je ještě pod smlouvou jestli zase nekecaj
Re: lístek už mám
-Paity- | 12.10.2011 15:08:50
No ono vyhrát s hadem kolem krku, není výhra, kterou si většina lidí představuje.
slavka
zdenda23 | 11.10.2011 19:05:14
Nevím, čtu příspěvky a ptám se. Je zapotřebí dělat ještě větší ostudu než je?? Zatím pod Strakou nehráli, taky z nás tam nikdo nedává prachy a dneska kouká někdo kdo kde hraje?? Brabec, Grajciar je ve Spartě a nikdo si z našich řečí dělá?? Straku sám nemusím, ale Petrouše jsem taky nechtěl. Dnes hrají prachy a né kdo je odkud, třeba Sparta. I Grajciar řekl, hraji za Spartu s šlus....
Re: slavka
osnoghg | 11.10.2011 21:58:03
Říká Ti něco čest??? Patrně jsi typ člověka, jež by za peníze prodal i vlastní nos mezi očima
Re: Re: slavka
celda | 13.10.2011 18:30:14
Netahej sem termíny jako čest a odstěhuj se na Mars , většina tady je realistů !
Re: slavka
-Paity- | 12.10.2011 15:16:39
Ano souhlasím s tebou, že prachy dnes vládnou, ale není důvod, proč za to klubu tleskat. Naopak my jsme ta poslední bašta (fans obecně), která může říct, že jim na tradicích záleží a ne jen na úspěchu za každou cenu. Za to samé pak kritizujeme právníky, politiky, ale samy se chováme stejně.
Re: Re: slavka
vavas | 13.10.2011 3:47:09
Má to jenom jeden podstatný rozdíl. Politici jsou voleni a ty je volíš. Vedení Slavie tu srandu platí a ne malými penězi. A ty peníze někdo musí sehnat. Kolik výplat hráčů a provozních nákladů stadionu jste již zaplatili, aby jste si přisvojovali právo, že všichni budou tančit podle vás? A pokud se vám to nelíbí a jste vším tak strašně pohoršeni, tak tam prostě nechoďte. Ale nebourejte věci, když ty potřebné peníze platit nechcete. Místo nesmyslného chození v černém mezi sebou raději vyberte peníze a kupte Slavii. Pak vše poběží podle vašich představ. A navíc Slavii konečně povedou opravdoví Slávisti!!!!!
Re: Re: Re: slavka
-Paity- | 13.10.2011 21:14:36
Za prvé SKS akcie někdo musí chtít prodat a řekl bych, že i v době kdy byla SKS na "prodej" tak se standardní cestou koupit nedali. Za další, ano politiky volíme, stále ty samé a stále pak na ně nadáváme, za další nikdo neříká, že může do něčeho v SKS kecat, ale to, že může také vyjádřit nesouhlas a to je rozdíl.
...
klimi | 11.10.2011 17:30:13
Já se nejvíce směji těm, kteří tu neustále tvrdí,že Slavia byla na jaře těsně před krachem.
Všem malověrným a všem zmanipulovaným hysterikům
kyla | 11.10.2011 17:16:20
Všem malověrným tady. Slavia nekončí a neskončí! Nechápu, co vlastně chcete. Aby člověk, který existenci Slavie zachránil, z klubu vypadl, aby Slavia spadla do okresního přeboru a odtud povstala jako Fénix z popela? Chcete vyhodit lidi, kteří tam pracovali několik měsíců zadarmo a nezdrhli do zaječích? Sháníte nějakého bájného investora, ropného magnáta a nebo ruzkého zbohatlíka? Přestaňte už naskakovat na všemožné, možné i nemožné spekulace novinářů, přestaňte jim být se svými kousky potravou pro jejich pera, zajišťující prodejnost jejich novin, o nic jiného jim nejde. Nedovolte, aby se na fandy Slavie nabalovaly ruzné frustrované pouliční bandy a vydávaly se za Slavii. NIkdo Slavii nyní nechce zničit a také ji nezničí. Přestaňte dělat radost jejím soupeřům a pojďte ji podpořit.
Re: Všem malověrným a všem zmanipulovaným hysterikům
555p | 11.10.2011 23:39:44
naprosto souhlasim !!!
Re: Všem malověrným a všem zmanipulovaným hysterikům
smarty | 12.10.2011 14:40:35
O inteligenci autora tohoto výkřiku mluví jasně ten "ruzký zbohatlík" :-))) To by snad nenapsal ani žák zvláštní školy. Obvykle se tu nad pravopisem nepozastavuju, ale pokud si někdo myslím, že existuje nějaké RUZKO, není už to o pravopise... Jinak klasický kejvačský příspěvek od nicku, který tu ještě před týdnem v životě nic nenapsal. Vážně by mě zajímalo, jestli to Nouzáková datluje sama, nebo na to najala nějaké brigádníky.
Re: Všem malověrným a všem zmanipulovaným hysterikům
-Paity- | 12.10.2011 14:45:32
Ty chytráku, to že tady někdo nadává neznamená, že nepodporuje svůj klub. A znovu musím připomenout, že to, že Řebíček Slavii "zachránil" neznamená, že je její "zachránce". Myslíš, že Natland by jí nechal zkrachovat? Asi ne. Jen by jí prodal někomu jinému, třeba lepšímu a třeba horšímu. Navíc tady vadí řadě lidem Řebíčkův "podnikatelský" kredit. Někdo jako ty je ale holt splachovací. Hlavně, že jsou body. Vůbec bych se nedivil, kdyby si hlasoval proto, abychom byli Red Bull Prague, hlavně, že je Liga mistrů.
Počkám si na výsledky a hru Slavie,
celda | 11.10.2011 15:37:18
pod novým koučem a pak budu psát příspěvky.
Re: Počkám si na výsledky a hru Slavie,
PJOTR57 | 11.10.2011 15:56:59
Po tréninku jsem mluvil s klukama a oni prý tu frašku mají u pr.... Chtějí mít hlavně klid a na Viktorce vyhrát!!!
Re: Re: Počkám si na výsledky a hru Slavie,
fandaSKS | 11.10.2011 16:16:12
Tak udělej me něco s těma nefanouškama-s tou škodnou co jen protestuje a dělájí kraviny!!Oni klubu škodí,nejsou to fanoušci,ale jen banda sociálů co dělá jen bordel
kdo chce slavii pomoct,tak ať ju podporuje,fandí a snaží se udělat max pro úspěch!
Re: Re: Re: Počkám si na výsledky a hru Slavie,
PJOTR57 | 11.10.2011 16:31:35
Přečti si, co psali o sparťanu Karlu Kyselovi, když šel k nám. Jak všichni nadávali,, aby ho za 2 měsíce vynášeli do nebe ......... ... psi štěkají, karavana jde dál ...... Důležitý je, aby už byly výsledky! A potom bude klid.
Re: Re: Re: Re: Počkám si na výsledky a hru Slavie,
smokers | 11.10.2011 16:53:32
možná, kdyby sis dal práci a pročet ty diskuse, tak bys zjistil, že lidi vnímají rozdíl mezi žoldákem, co prošel třeba i spartou a rudým kovaným srdcařem, co sice slávku nikdy extra nehanil, ale za jakékoliv situace jí chtěl vidět za svou spartou... já si třeba čim dál víc začínám myslet, že straka je jenom geniální řebíčkův tah, aby měl klid na svojí práci daleko většího rozsahu, co se týče pozemků atd... určitě musel minimálně tušit, co příchod toho jelimana vyvolá za reakci.
Re: Re: Re: Re: Re: Počkám si na výsledky a hru Slavie,
PJOTR57 | 11.10.2011 17:20:44
Pokud budou výsledky, tak na určitou dobu překousnu i to že je to sparťan.
Stejně je to meziobdobí!!! Spočítejte si, co od doby, kdy koupil Slávinku,
musel už udělat nových kroků. A ruku na srdce - co to taky už stálo!!!
Dejme mu ještě nějaký čas. A potom hodnoťme.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Počkám si na výsledky a hru Slavie,
smokers | 11.10.2011 17:29:12
já osobně straku nepřekousnu ani kdyby vykopal titul... i když k tomu nikdy nedojde. ať je jakej chce, tak prostě nikdy nikde nedokazoval, že by byl dobrej trenér.
s tim krachem a prapodivnym znovuzrozenim na poslední chvíli si nedělám moc iluzí. jediný, co k tomu řebíček kdy řek, že to je díky jeho kamarádovi rosenovi, který už ve slávce skoro půlrok tou dobou formálně nikde nefiguroval... já prostě nedokážu sdílet názor, že to pan křišťálovější než křišťál řebíček všechno dělá jenom z čisté lásky ke Slavii.. spíš se obávám, že se budeme ještě hodně divit...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Počkám si na výsledky a hru Slavie,
osnoghg | 11.10.2011 22:01:15
Otázkou je, koho to byly a jsou peníze. Jsou tři možnosti: 1. Rodina Řebíčků 2. Daňový poplatníci(stát) 3. Někdo jiný
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Počkám si na výsledky a hru Slavie,
rybicka1 | 11.10.2011 22:31:47
A ROSEN. Významně řébům pomáhal.
Re: Re: Re: Počkám si na výsledky a hru Slavie,
MartinBerry | 11.10.2011 17:08:00
škodná... škodná... no to abys nás postřílel ne?
Re: Re: Re: Počkám si na výsledky a hru Slavie,
smokers | 11.10.2011 17:22:04
tak něco navrhni, ty nesociální fanoušku ;-))... mě by taky zajímalo, co s náma chcete s pánama řebíčkama a platilem dělat? my jsme se slavií celý život a budeme až do jejího nebo našeho konce, i když stále doufáme, že je věčná...
Re: Re: Re: Počkám si na výsledky a hru Slavie,
rybicka1 | 11.10.2011 20:28:28
Jedinej nefanoušek a sociál jsi tady ty,debile!!!!Ty tak Slavii podporuješ,kašpare
Re: Re: Re: Počkám si na výsledky a hru Slavie,
-Paity- | 12.10.2011 14:47:24
Myslíš ať fandí, i když ve vedení sedí lidé, kteří rozhodně nejsouo čistí jako sníh, kteří mají velmi blízké kontakty s řadou mafiánů a podobně...? + kteří dovedli na lavičku rudou lůzu?
Re: Re: Počkám si na výsledky a hru Slavie,
zdenda23 | 11.10.2011 19:06:09
a to je pravda, souhlas....
tak
fandaSKS | 11.10.2011 15:12:04
Říkal jsem že tu už psat nebudu,ale musím!!
Kreténi s hrobama by měli dostat po tlamách!!Běžte do prdele s takovejma hnusama!! Strašák je kretén a vy mu líbáte prdel,jste jen banda blbů!!
Jo jsem naštvanej a znechucenej za takové čuráky
Re: tak
dejfii | 11.10.2011 15:17:07
určitě by si kotel vedl lépe, co?
Re: tak
celda | 11.10.2011 15:18:19
Souhlas až na ten orgán na konci !
To by Bican, Puč , Plánička , Franta Veselý čuměli jak se změnili Slávisti !
Re: Re: tak
MartinBerry | 11.10.2011 15:27:41
tak kdyby spatřili Aleše, Adama a Frantu to by asi fakt čuměli...
Re: Re: Re: tak
-Paity- | 12.10.2011 14:48:13
Souhlas s MartinBerry. Vždy tu někdo napíše A, ale B už se mu nehodí, tak radši drží hubu.
Re: tak
rybicka1 | 11.10.2011 20:31:06
Ty tak někomu říkej,že je kretén,pablbe!!Já jsem zase znechucen hovady,jako jsi ty!!
Re: tak
Narmer | 13.10.2011 19:10:05
Pro slávistickýho Jirkoně(fandusks).Přestaň svou tupostí a mentální zaostalostí urážet ostatní,děkuji...
Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
celda | 11.10.2011 11:36:44
a poškozujete Slávii . Nechte klub na pokoji , pokud ho však nechcete zlikvidovat !
Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
Mijk | 11.10.2011 11:38:04
Máš pocit, že ty sračky v kterých se Slavie tři roky potácí nějak zavinili fanoušci? Rád se nechám poučit, povídej!
Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
celda | 11.10.2011 12:03:42
Radost z toho nemám , ale výlevy a provokace mi vadí. Pojdmě nejdříve udělat pořádek ve státě, aby lidé jako řebíček seděli jinde než v Edenu. Pak to vše bude mít smysl.
Re: Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
Mijk | 11.10.2011 12:12:11
Nahoře o koze, tady o voze. Píšeš, ať nechají klub na pokoji, pokud ho nechtějí zlikvidovat. Ptám se tě, jaký podíl na zlikvidování Slavie mají fanoušci? Jediná provokace tady je angažování Straky, to mi přijde jako provokování fanoušků ve stylu:"Mě to tady patří a já si budu dělat co chci!" Což je bohužel pravda, ale to ještě není důvod tomu tleskat a neříct na plnou hubu, co si o tom myslím.. JInak myslíš že Šmicer nebo V. Čech jsou pitomci a chtějí Slavii zlikvidovat? Jejich názor na věc je totiž rovněž poměrně jasný...
Re: Re: Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
Boracon | 11.10.2011 12:31:20
souhlasim s Celdou, mě by zajmalo jestli se někdo byl zeptat hráčů jakej na to maj názor střeba Strašák, když je v kabině pečenej vařenej, jestli jim to vadí že je trénuje Straka a co se děje, protože jestli jim to nevadí tak jdete i proti hráčům!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
afro | 11.10.2011 12:37:24
Hráčům je to samozřejmě úplně jedno... našlo by se jich asi jen pár ze souč. kádru, který by odmítl laso od bolševika, bohužel...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
celda | 11.10.2011 12:41:24
Doba se změnila , to jsi zřemě nepochopil
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
afro | 11.10.2011 12:53:10
Já nechápu tvůj komentář. Jinak jsem velice chápavý.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
celda | 11.10.2011 12:57:07
Hráči se mění a hrají pro peníze , ta doba kdy bylo čest hrát za Slávii je pryč. Slávia není ManU, BOHUŽEL !!!!!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
Mijk | 11.10.2011 13:03:48
I přesto ale přece není utné brát k nám jako hlavního trenéra neschopného sparťanského srdcaře! Já ti to vysvětlím na příkladu - když šel Grajciar do Sparty, mrzelo mě to, protože to je dobrej fotbalista, ale bral jsem to tak, jak to píšeš - je to profík, dostal nabídku, přijal jí, nic víc, nic míň.. U STraky je to něco naprosto jiného - on se veřejně přezentoval jako kovaný sparťan. Pokuď je to profesionál, měl si to odpustit, protože emoce a srdíčko k profesionalitě nepatří. Protože si to nedokázal odpustit, nemůže teď čekat nic jiného, než že ho budeme posílat, ať táhne kam patří. Pravda je to, že v první řadě je to jeho prohra, projevil se jako Jidáš a chudák. Jeho ovšem ještě chápu spíš, než vedení, které tomuhle nýmandovi a srdcaři nabídlo smlouvu. Zvlášť, pokud mělo alternativu (Levý, viz dnešní tisk)Už troch chápeš rozdíl mezi profesionálem, kterého by s větším či menším skřípěním zubů většina lidí zkousla a "srdcařem" který normálnímu člověku nesmí přes práh???
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
celda | 11.10.2011 13:44:48
To ať si vyřeší Straka sám se sebou , já jsem čekal na změnu a jsem za ní rád a když se bude hrát fotbal , rád se vrátím do Edenu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
afro | 11.10.2011 13:16:15
A já jsem někde napsal, že je to jinak?
Re: Re: Re: Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
Mijk | 11.10.2011 12:39:02
Ne, nevadí, těm to je všechno jedno.. Včetně toho, jakej na sobě mají dres.. Jestli je trénuje Petr nebo Pavel.. Hlavně když jsou peníze na kontě.. Myslíš, že by to vadilo třeba Jardovi Černýmu, nebo Petru Trappovi? Jasně že ne, proto taky jsou kde jsou.. Hráči přichází a odchází, ti to mají úplně na salámu. Dá Bůh, že v tom týmu se najdou aspoň jeden, dva, kterým to jedno není.. A k tomu, že se jde proti hráčům - v Převýšově šli hráči proti fanouškům, nebo jak tomu mám rozumět?
Re: Re: Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
celda | 11.10.2011 12:36:19
Straka, ať probudí mančaft který morálně a fotbalově klesl na dno pod Petroušem, který si problémy bral osobně ( viz Milutinovič ) a psycholog byl nulový . Petrouš byl žákem Fantomase a proto to dopadlo jak to dopadlo . Straku neobhajuji v žádném případě , z jeho strany to byl nešťstné rozhodnutí , ale z profesního hlediska ho chápu . Já bych taky místo " Škodovky (průměr) prodával Bavoráky ( zavedenou značku )" .
Re: Re: Re: Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
-Paity- | 11.10.2011 14:25:48
Tak proč se diví, že mu někdo nadává? Nebo je to takový idiot, že tohle nepředpokládal?
Re: Re: Všichni ukřivdění a ubrečení necháváte se jen manipulovat medii,
osnoghg | 11.10.2011 22:03:13
To máš to samé, jako když nám tvrdí, že každý dlužíme státu XY. Jen tupec věří, že to tak je
Radši máte zadat Strakovi trest na přijetí, aby ste viděli zda je lojální!
Spartakus1985 | 11.10.2011 11:11:43
Třeba že od Edenu poběží ve Slavistickym dresu s vlajkou Slavie, až na letnou, kde bude muset políbit slávistickou hvězdu na dresu.. Podle mě daleko lepší řešení, než tyhle vaše protesty. A hlavně když by to udělal, tak ho pořád nemusíte mít rádi, ale aspon by bylo vidět, že Slavii chce doopravdy pomoc..
Re: Radši máte zadat Strakovi trest na přijetí, aby ste viděli zda je lojální!
Spasitel-Vykupitel | 11.10.2011 12:29:58
Nějaký iniciační rituál by rozhodně nebyl od věci, ale tenhle je docela slabý. Pokud by si chtěl zachovat přízeň slávistického davu, musel by Franz: Ve slávistickém dresu + šála + ponožky + čepička vběhnout během utkání Sparty na hřiště, tímto ho narušit, přesunout se před domácí sektor a odpálit jednu červenou a jednu bílou dýmovnici.
Re: Re: Radši máte zadat Strakovi trest na přijetí, aby ste viděli zda je lojální!
afro | 11.10.2011 12:39:00
To zní jako férovej návrh... když do toho dá srdíčko, půjde to samo.
Re: Re: Radši máte zadat Strakovi trest na přijetí, aby ste viděli zda je lojální!
Spartakus1985 | 11.10.2011 12:46:45
Ale neblbni, sám víš, že je to přehnané. Vždyt už i ten můj je docela přitaženej kvůli vzdálenosti Edenu od Letné.. A samozřejmě sem myslel komplet slavistický úbor včetně šály..
Tyhle
skors | 11.10.2011 11:00:08
akce namířené hlavně proti Slávii.Zdůraznuji Slávii a né vedení nebo Stračeně.Ty na to totiž všichni hodně ser.. Jsou fakt dílem nějakých do sebe zahleděných cvoků.Co pak si neuvědomují,že ted tím budou škodit jen a jen Slávce.Je to zase ukázka toho,že jim o klub moc nejde.Jenom upozornujete na sebe.Co budete jako vlastně dělat když se náhodou začne dařit?To budete jako pořád protestovat a rozhazovat letáky s tím blábolem Straka ven?Jde přece o to jak se bude snad dařit Slávii né?Věřim totiž tomu,že Straka nebude chtít prohrávat.
Re: Tyhle
Mijk | 11.10.2011 11:05:30
Tak ono nezáleží tak úplně na tom, co bude a nebude chtít Straka.. Ten člověk je mizernej trenér s mizernými výsledky a jen někoho, komu je úplně u zadku, jak se Slavii bude či nebude dařit a jestli naštve nebo nenaštve minimálně část fanoušků by napadlo někoho takovýho - a to je přesně to, oč tu běží - že jim Slavie skutečně JE úplně u zadku. A zkus najít jediný důkaz pro to, že tomu tak není. A nechci slyšet pohádku o tom, "Kterak Řebíček fotbalový klub zachránil".
Re: Re: Tyhle
555p | 11.10.2011 14:42:57
Mijky ty mas strasny kidy se zamysli nad sebou co tady pises
Re: Re: Tyhle
555p | 11.10.2011 14:42:59
Mijky ty mas strasny kidy se zamysli nad sebou co tady pises
Re: Tyhle
-Paity- | 11.10.2011 14:21:48
Ano, protestovat proti Strakovi budu i kdyby bylo výher 10 za sebou. A proč? Protože mám v sobě ještě nějakou hrdost a nezajímají mne jen body a výsledky, ale také, zda se za sebe nemusím stydět. Stejně k tomu přistupuji například v práci. Někoho přece jen neožebračím abych z toho něco měl, ale určitým způsobem musí transakce proběhnout podle určitých morálních zásad, abych se sám na sebe opět mohl podívat do zrcadla.
1   2   3   

Tabulka - Gambrinus liga

8. Jablonec 40
9. Příbram 39
10. Č. Budějovice 35
11. Olomouc 34
12. Slavia 34
13. H. Králové 31
14. Ostrava 28
15. Bohem. 1905 24
16. Žižkov 19

Poslední zápas

Gambrinus liga (30. kolo)
Slavia - Bohem. 1905       3:1
so 12.5.2012 17:30

Hvězda měsíce

image
Hvězda za měsíc duben je
HUBÁČEK David

Nejlepší hráč

image
Nejlepší hráč posledního zápasu je POSPĚCH Zbyněk

Narozeniny

Tento měsíc slaví narozeniny:

PAPRČIAK Matěj
03.05. 21 let

VESELÝ Daniel
09.05. 20 let