Slávistická jedenáctka v novém | SK Slavia Praha
Více

Slávistická jedenáctka v novém

Společnost Pivovary Lobkowicz Group ve spolupráci s SK Slavia Praha vytvořila zcela novou podobu piva Slávistická 11. Cílem je zatraktivnit jedno z nejoblíbenějších piv a zároveň dát fotbalovým fanouškům druhý vánoční dárek.

V průběhu týdne sjely první lahve se Slávistickou 11 z výrobní linky. Moderní vzhled a šmrnc grafického ztvárnění odráží příběh SK Slavia Praha, stejně tak, jako do letošních klubových dresů. Motiv Staroměstského orloje tak nehraje prim jen na nich, ale i na samotné etiketě. „Chtěli jsme, aby bylo pivo z hlediska designu pro naše zákazníky, jimiž jsou z velké části slávističtí fotbaloví fanoušci, atraktivní a více propojené s jejich klubem. A protože se blíží Vánoce, připravili jsme pro ně limitovanou edici dárkového balení 8 piv. Mohou si tak Slávistickou 11 vychutnat z pohodlí domova, nebo obdarovat své blízké,“ uvedla marketingová managerka Pivovary Lobkowicz Group, Martina Husková.

„Pivo k fotbalu neodmyslitelně patří. Jsme proto rádi, že pokračujeme ve spolupráci s Pivovary Lobkowicz a že se nám podařilo do nových dresů obléct i slávistickou jedenáctku,“ říká k novému designu slávistického piva ředitel marketingu a tiskový mluvčí SK Slavia Praha Michal Býček.

Design se líbí i kapitánovi Janu Bořilovi: „Mně se hlavně líbí, že jsou na etiketě dvě mistrovské hvězdičky, tím to pivo dostává takový dodatečný mistrovský říz!“

Světlý ležák Slávistická 11 se vyznačuje charakteristickou, jemně aromatickou hořkostí, vysokou pitelností, výborným řízem a pěnivostí. Při jeho vaření používáme kvalitní český slad a žatecký chmel. V současné době se jedná již o třetí edici v řadě. Kromě speciálního lahvového balení došlo ještě na jednu novinku. „Z důvodu lepší dostupnosti, a především poptávky trhu, rozšířili balení také pro segment pivnic a restaurací a zařadili do nabídky Slávistickou 11 v sudech,“ uvedl obchodní ředitel PLG Silvestr Schwarz.

Novou limitovanou edici dárkového balení 8 piv Slávistické 11 mohou fanoušci zakoupit osobně ve slávistickém fanshopu v Edenu, online je pak dostupné dárkové balení i jednotlivé láhve v e-shopu Rohlík (aktuálně vyprodáno, dostupné bude opět v následujících dnech) a také v e-shopu pivovaru Černá hora a v pivovarských prodejnách jednotlivých pivovarů skupiny Lobkowicz.

Do restaurací a dalších provozů je Slávistickou 11 ve všech baleních možné objednat prostřednictvím zákaznického centra 800 987 789.

Aktuálně

V odvetě musí přijít mnohem lepší výkon. Fotbalově i soubojově

18. 8. 2022
Po porážce na půdě Rakówu Čenstochová mluvil trenér Jindřich Trpišovský o zaslouženém vítězství domácích, rozdílu v osobních soubojích, precizní defenzivě soupeře, návratu Srdjana Plavšiće i výhledu do odvety hrané příští týden v Edenu.

Návrat? Náročný. Šanci na postup máme

18. 8. 2022
Srdjan Plavšić nastoupil k soutěžnímu utkání poprvé v sezoně, proti Čenstochové střídal do hry po 40. minutách. Z pozice levého beka asistoval na vyrovnávací gól, mrzelo ho však zaváhání u druhé inkasované branky.

Druhý gól byl trestuhodný. Doma musíme být agresivnější

18. 8. 2022
Sešívaní prohráli v úvodním utkání play off Evropské konferenční ligy s Rakówem 1:2. Zápas hodnotil před novináři střelec jediné slávistické branky a kapitán týmu Tomáš Holeš.

Další články