
Zlato, stříbro i bronz. Slavia získala tři České ceny za PR
24 soutěžních kategorií, 325 přihlášených projektů a z nich i 3 finálové nominace pro Slavii. Všechny za skvěle zvládnutou komunikaci kolem přátelského utkání se Zlatými Moravci. Odborná porota ocenila zejména to, jak Slavia díky silným hodnotám a podpoře fanoušků dokázala během několika minut přeměnit potenciální reputační hrozbu ve strhující příběh, který ovládl česká, slovenská i světová média a sociální sítě. Tento příběh nakonec podnítil další vlnu skutečné finanční pomoci válkou zasažené Ukrajině.
Bronz v kategorii Zábava, kultura a sport. Stříbro v kategorií Firemní a krizová komunikace. Zlato v kategorii Společenská odpovědnost, filantropie, udržitelnost. Díky vítězství v jedné z hlavních kategorií dostává slávistický projekt také nominaci na celoevropské ceny za PR SABRE Awards.
Děkujeme i vám, fanouškům, toto ocenění je totiž pro všechny, kteří sdílí naše hodnoty.
Na úspěch v rámci LEMUR – Česká cena za PR, které vyhlašuje Česká asociace Public Relations (APRA) může Slavia navázat i v další prestižní soutěži komunikačních projektů Zlatý Středník, který pořádá PR Klub. Jeho finálové nominace byly zveřejněny v úterý a sešívaní proměnili hned čtyři. Zařadili se tak mezi nejúspěšnější zadavatele z řad firem po bok DPD, Kauflandu a Plzeňského Prazdroje. Na tzv. finálový shortlist se dostaly projekty: Nejlepší vlastňák (dvě nominace), Totální podcast a Za hranice hřiště. Vyhlášení této soutěže proběhne 12. září 2024.