Nové Puma dresy pro sezonu 2024/2025
Tradičním dominantním prvkem klasického sešívaného domácího dresu je výrazná hvězda v bílém poli, která reprezentuje hlavní claim celosezonní kampaně Zažij sílu Slavie. Domácí dres se drží tradičních slávistických barev a také originálního fontu Slavia Headline, jímž je pod límečkem za krkem vyveden nápis SLAVIA. Červenobílou barevnou kombinaci doplňují zlaté puma kočky na obou rukávech a na hrudi.
Zlatý element je zhmotněn v podobě hvězdy a kočky i na venkovním dresu, který utváří dominantní černá barva. V její struktuře najdeme ornamenty, které tvoří tvar slávistické hvězdy, což symbolizuje silnou Slavii. Poprvé v historii slávistických venkovních dresů tak je použita černo-zlatá barevná kombinace.
Obě varianty dresů jsou vyrobeny z recyklovaných textilních a jiných zdrojů, které tvoří minimálně 95 % materiálu použitého při výrobě dresů, a tak podporují silný vztah obou společností k udržitelnému rozvoji. Dresy byly proto vyrobeny unikátní recyklační technologií RE:FIBRE. Tato technologie umožňuje využít již použité materiály pro tvorbu zcela nových výrobků, při zachování špičkových vlastností inovativního materiálu ULTRAWEAVE.
Slávisté obléknou dresy a tréninkové oblečení s kočkou šestou sezonu za sebou. „Máme radost z nových dresů od společnosti Puma, které jsou nejen esteticky působivé, ale také odrážejí naši oddanost k udržitelnosti. Hvězda ve znaku Slavie je symbolem naší hrdosti a síly, a jsme rádi, že se tento prvek stal ústředním motivem našich nových dresů,“ chválí design dresů Kateřina Vavrlová, členka představenstva SK Slavia Praha.
Jan Sochor, generální ředitel PUMA pro střední a východní Evropu, vysvětluje: „Navrhli jsme tyto dresy s důrazem na identitu a historii SK Slavia Praha. Naše úzká spolupráce s klubem nám umožnila vytvořit dresy, které jsou nejenom krásné, ale také podporují myšlenku udržitelnosti. Přeji Slavii, ať je v nových dresech úspěšná a naváže na skvělé výkony v uplynulých letech.“
Dresy byly tisícům fanoušků poprvé oficiálně představeny na akci „Zažij sílu Slavie“ ve Fortuna Areně 16. července a obě varianty se už prodávají v klubovém fanshopu.