
Slavia má bronzový PR tým roku
Ceny pro nejlepší PR tým vyhlašuje Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností (ASCOPA). Do finální nominace se probojovalo 15 institucí a v souboji o nejlepší tým komunikace Slavia porazila mimo jiné Pilsner Urquell nebo Ministerstvo zahraničních věcí České republiky. Bronzová příčka, kterou obsadila Slavia, je obrovským úspěchem sportovního klubu v konfrontaci se subjekty soukromého, veřejného a neziskového sektoru.
"Třetího místa si nesmírně vážíme. Děkujeme všem, kteří nás nominovali – je to pro nás velká čest být oceněni ve společnosti takto silných značek z businessu a jejich PR týmů, kde se sportovní kluby běžně neobjevují. Toto ocenění je odměnou pro všechny lidi v klubu. V uplynulém roce jsme odvedli obrovský kus práce a jsme rádi, že to odborná porota takto ohodnotila.“ komentuje úspěch slávistický ředitel marketingu Jakub Mačát, který cenu na slavnostním galavečeru převzal.