Voucher na tištěné magazíny Poločas | SK Slavia Praha
Více

Voucher na tištěné magazíny Poločas

Dárek pro fajnšmekry! Soubor magazínů Poločasů z jarní části sezony 2024/25 si můžete pořídit i ve vytištěných verzích. Výtěžek z prodeje zamíří Nadačnímu fondu Slavie.

Vyzvednutí Poločasů bude možné pouze v novém fanshopu, který se otevře v první polovině července. Slávistický zápasový magazín Poločas z jarní části ročníku vycházel pouze ONLINE. Podzimní část čítala přípravu čtrnácti vydání: dvě domácí předkola Ligy mistrů (Union SG, Lille), tři duely v ligové fázi UEL (Ajax, Fenerbahce, Anderlecht) a devět střetnutí v rámci domácí soutěže.

Ta jarní má o čtyři méně. Poslední duel ligové fáze Evropské ligy (Malmö), derby žen a osm domácích duelů, které vedly k zisku mistrovského titulu.

Jak postupovat při koupi?

K zahájení prodeje voucherů na tištěné Poločasy z domácích "jarních" zápasů Slavie dojde v pátek 13. června od 14:00 v aplikaci Slavia a na webu Ticketportalu.

Prodej bude ukončen v neděli 22. června ve 23:59.

Vyzvednutí magazínu Poločas bude možné pouze v novém fanshopu, který se otevře v první polovině července. Cena za balíček všech čtrnácti podzimních vydání je symbolických 189 Kč.

Veškerý výtěžek putuje na Nadační fond Slavie.

Aktuálně

Největší generálka vůbec - přijďte už dopoledne!

11. 7. 2025
Nedělní generálka s Dynamem Drážďany proběhne ve velkém stylu. Vyprodaná Fortuna Arena, nový dodavatel nealkoholických nápojů Coca-Cola, nově otevřený fanshop se zbrusu novými dresy Castore, nové velkoformátové plachty na fasádě, herní stánek Kingdom Come: Deliverance 2, autogramiáda před fanshopem. Čeká vás parádní den se Slavií!

Jiná role, stejné odhodlání. Simon Deli zpět ve Slavii

11. 7. 2025
Zkušený obránce a dlouholetý opěrný bod slávistické defenzivy Simon Deli se po čtyřech letech vrací do Edenu. V nové sezoně doplní kostru zkušených hráčů v B-týmu po boku Marka Suchého a Tomáše Necida.

Coca-Cola oficiálním nápojovým partnerem SK Slavia Praha

11. 7. 2025
SK Slavia Praha s hrdostí oznamuje nové partnerství s celosvětově uznávanou značkou Coca-Cola, která se stává oficiálním nápojovým partnerem klubu.

Další články