
To je síla! Tři zlata a dvě stříbra z České ceny za PR
Kampaň Daruj krev, daruj sílu Slavie ovládla kategorie "Společenská odpovědnost, filantropie, udržitelnost" a rovněž "Zdravotnictví", v kategorii "Zábava, kultura a sport" obsadila stříbrnou příčku. V rámci Společenské odpovědnosti šlo o druhý triumf v řadě, vloni zvítězil komunikační projekt „Nejlepší vlastňák aneb přátelák, který obletěl svět“ týkající se komunikace přátelského utkání se Zlatými Moravci.
Komunikační "umbrella" Zažij sílu Slavie zvítězila v "Business-to-Consumer", stejnojmenný event, který předcházel titulové sezoně 2024/25, bral stříbro v kategorii "Akce a události".
Asociace public relations (APRA) ocenění Česká cena za PR udělovala už podvacáté. Slavnostní večer proběhl ve středu 18. června v Nové Spirále a nové majitele našlo celkem 65 Lemurů.
Díky pěti oceněním se Slavia stala nejúspěšnější firmou jubilejního ročníku. Děkujeme všem, kteří sdílí naše hodnoty!
Rekordní počet přihlášených
Do soutěže letos dorazilo rekordních 350 přihlášek a na ocenění v celkem 24 kategoriích dosáhlo 35 přihlašovatelů z řad agentur, zadavatelů, sportovních klubů a institucí.
Všichni vítězové hlavních kategorií mají možnost soutěžit v prestižní mezinárodní soutěži SABRE Awards.
Ocenění si moc vážíme, děkujeme všem porotcům a organizátorům prestižní oborové soutěže České ceny za PR.