Waiting list | SK Slavia Praha
Více

Waiting list

Waiting list / Čekací listina

Nemáte permanentku, ale chtěli byste si ji pořídit pro sebe nebo své blízké na sezonu 2026/2027? Právě pro vás je určena čekací listina alias waiting list, díky kterému můžete zvýšit svoji šanci na získání permanentní vstupenky.

Níže se dočtete užitečné informace k registraci na waiting list pro získání permanentky na sezonu 2026/2027.

Registrace na čekací listinu

Na waiting list pro zájemce o permanentní vstupenku na sezonu 2026/2027 se může, stejně jako pro předešlou sezonu, přidat každý fanoušek, který má účet v aplikaci SLAVIA. Je jedno, jestli se jedná o držitele permanentní vstupenky nebo ne. Každý nám může dát vědět, že má zájem o novou permanentní vstupenku na příští sezonu.

Pro využití předkupního práva ze stávajícího místa permanentkáře není potřeba se na waiting list přihlašovat. Při splnění podmínek pravidla 2x a dost vzniká každému permanentkáři ze sezony 2025/2026 nárok na prodloužení permanentky automaticky.

Waiting list pouze nahrazuje doprodej zbývajících volných míst pro zájemce o permanentku formou volného prodeje a férově zvýhodňuje nejaktivnější fanoušky, kteří si kupují v průběhu sezony vstupenky. Konkrétní kritéria pro konečné pořadí se dozvíte v sekci „Na čem závisí konečné pořadí?“.

Na waiting list je možné se přihlásit od spuštění během celé sezony až po ukončení základní části ligy. Oficiální termín pro konec přihlášení je 22. 4. 2026 ve 23:59 hodin. O termínu spuštění přihlašování bude klub informovat notifikací v aplikaci SLAVIA. Plánované spuštění registrace je před zahájením prodeje vstupenek na první domácí zápas ročníku 2025/2026.

Kde se můžu registrovat?

Registrace na waiting list pro získání permanentní vstupenky na sezonu 2026/2027 je možná v aplikaci po přihlášení k vašemu účtu v sekci MENU – WAITING LIST, kde stačí pouze potvrdit zařazení na waiting list jedním kliknutím.

Úspěšní žadatelé o permanentku na sezonu 2025/26 budou z waiting listu vyřazení, ale mohou se znovu přihlásit.

Žadatelé o permanentku na sezonu 2026/27, kteří nezakoupí ani jednu vstupenku během základní části Chance Ligy či MOL Cupu vyjma finále, budou po ukončení sezony automaticky vyřazení z waiting listu.

Na čem závisí konečné pořadí?

Do vyhodnocení budou započítané zakoupené vstupenky pod stejným účtem, pod kterým je provedena registrace na čekací listině na níže specifikovaná domácí soutěžní utkání A-týmu.

  • základní část Chance Ligy
  • MOL Cup vyjma finále

V případě shodného počtu rozhoduje dřívější termín registrace na waiting list. Započítává se počet zakoupených vstupenek. Darování na pořadí nemá vliv.

Všichni zaregistrovaní fanoušci na waiting list pro následující sezonu začínají s čistým štítem. Výhodou pro fanoušky registrované v předešlých sezonách je dřívější termín registrace, který rozhoduje v případě stejného počtu zakoupených vstupenek. Fanoušci, kterým se podařilo získat permanentní vstupenku na sezonu 25/26, budou vyřazení z pořadníku. Mohou se ale opět registrovat.

Kdy a kde se dozvím svou pozici?

Konečné pořadí je zobrazeno vždy po ukončení sezony před zahájením prodeje permanentních vstupenek. Každý zájemce zapsaný na waiting list obdrží upozornění formou notifikace. Doporučujeme zkontrolovat v nastavení, že máte upozornění zapnuté.

Pořadí naleznete po ukončení ročníku 2025/2026 v aplikaci v sekci MENU – WAITING LIST.

Nákup permanentních vstupenek

Po ukončení přednostního prodeje pro současné držitele ze sezony 2025/2026 bude zahájen prodej permanentních vstupenek pro čekatele na waiting listu.

Harmonogram prodeje jednotlivých vln dle pořadí naleznete v článku k prodeji permanentních vstupenek na sezonu 2026/2027. Dle vašeho pořadí tedy jednoduše zjistíte, jaké jsou vaše šance na pořízení permanentní vstupenky pro příští sezonu a v jakém termínu bude možné permanentku pořídit.

Nákup permanentní vstupenky bude možný na základě použití speciálního kódu, který naleznete před zahájením fáze prodeje odpovídající vašeho pořadí v aplikaci v sekci MENU – SPECIÁLNÍ NABÍDKY. Další kroky pro nákup jsou popsány v návodu, který naleznete v článku k prodeji permanentních vstupenek.

Na jednu registraci bude možné zakoupit pouze jednu permanentní vstupenku

Počet míst, které půjdou do prodeje pro čekatele na waiting listu se bude odvíjet od počtu prodloužených rezervací současných permanentkářů.

Často kladené otázky

Počítají se mi i vstupenky zakoupené mimo aplikaci SLAVIA? Tzn. na prodejních místech Ticketportalu, případně na jejich webu?
Počítají se všechny vstupenky zakoupené pod účtem, pod kterým je žadatel přihlášený na waiting list. Jde tedy o účet, který využíváte v rámci aplikace SLAVIA.

Kdy přesně se dozvím, jestli jsem byl vybrán jako úspěšný žadatel?
Vyhodnocení pořadí na waiting listu proběhne po ukončení možnosti přihlásit se na waiting list (v průběhu května 2026). Následně každý uživatel obdrží informaci, kolikátý je v pořadí. O tom, kolik žadatelů bude mít nárok na přednostní nákup, se rozhodne po ukončení prodeje pro stávající permanentkáře. Žadatelé obdrží, dle svého umístění, informaci ohledně možnosti nákupu notifikací a budou mít časové okno určené pro nákup permanentní vstupenky. Pokud se kapacita nevyprodá v úvodní fázi, bude následovat prodej v následující fázi atd. až do vyprodání kapacity určené pro prodej permanentních vstupenek.

Zařadil jsem se na waiting list až po třetím domácím kole, ale vstupenky na předchozí zápasy jsem měl skrze Ticketportal zakoupené. Budou započítané?
Pokud byly vstupenky zakoupeny pod stejným účtem, jako je uživatel přihlášený v aplikaci, budou se tyto vstupenky počítat.

Kritérium vyhodnocení žadatelů bude dle zakoupených vstupenek nebo počtu navštívených utkání?
Hlavní kritérium je počet zakoupených vstupenek na utkání uvedená v přehledu pravidel pod registrovaným účtem. V případě rovnosti rozhoduje o pořadí termín registrace na waiting list.

Jaký je maximální počet vstupenek, který mohu koupit na utkání?
Pokud není určeno v pravidlech pro dané utkání jinak, tak na jedno utkání lze koupit maximálně 6 ks vstupenek v rámci jednoho účtu, případně v rámci jednoho nákupu.

Jsem permanentkář, s rodinou máme 4 permanentky – tudíž vstupenky na jednotlivá utkání nekupujeme, ale máme zájem o rozšíření našich řad. Máme se zařadit na waiting list?
Ano, na waiting list se můžete zařadit. Systém je nastavený tak, aby zvýhodňoval fanoušky, kteří v současné chvíli permanentní vstupenku nevlastní a musí si tedy kupovat jednotlivé vstupenky.

Počítá se mezi zakoupené vstupenky i darovaná vstupenka od známého z permanentky?
Ne, darovaná vstupenka z permanentní vstupenky není započítána. Pokud se jedná o zakoupenou vstupenku na konkrétní utkání, tak taková vstupenka je započítána k účtu uživatele, který ji zakoupil.

Když se zařadím na waiting list, bude cenové zvýhodnění oproti volnému prodeji permanentek?
Cenové zvýhodnění platí pro stávající permanentkáře. Waiting list slouží ke spravedlivému zvýhodnění pro zisk permanentní vstupenky žadatelů dle nastaveného klíče, nikoliv k cenovému zvýhodnění.

Jaká konkrétní navštívená utkání budou započítána do vyhodnocení?
Do vyhodnocení budou započítána domácí soutěžní utkání A-týmu v základní části Chance Ligy a MOL Cupu (kromě finále) zakoupena pod stejným účtem, pod kterým je provedena registrace na waiting list. Započítává se počet zakoupených vstupenek na tato utkání.

Kde mohu kontrolovat počet zakoupených vstupenek skrze svůj účet?
Zakoupené vstupenky se zobrazují v aplikaci v sekci ZAKOUPENO – Moje vstupenky (po zaškrtnutí boxu „proběhlé“). V této sekci se nachází také darované vstupenky a vstupenky na zápasy, které se do pořadí nezapočítávají. Přehled o počtu zakoupených vstupenek, které ovlivňují pořadí na waiting listu, najdete v aplikaci v sekci MENU – WAITING LIST. Po ukončení možnosti registrace na waiting list bude každý registrovaný uživatel informován o konečném pořadí prostřednictvím notifikace.

V mojí aplikaci se mi nezobrazuje nikde nabídka waiting listu, kde je prosím problém?
Zkontrolujte si v App store nebo Google play, zda máte aktuální verzi aplikace. Pokud ano a přesto nevidíte waiting list v sekci MENU, vyplňte prosím zpětnou vazbu v aplikaci.

Aplikaci Slavia jsem si vědomě přihlásil pod jiným e-mailem, než mám registrovaný na Ticketportalu. Jakým způsobem mohu své dva účty spárovat?
Spárování účtů není možné. Vstupenky, které chcete mít započítané do pořadí waiting listu, je nutné kupovat pod účtem, pod kterým jste registrovaný v aplikaci SLAVIA na čekací listině.

Zakoupené vstupenky na pokladnách se nebudou do výčtu akceptovat?
Ne, takovéto vstupenky nelze spojit s vaším účtem v aplikaci, a tudíž je nelze započítat do pořadí na waiting listu.

Nesplnil jsem pravidlo 2x a dost ze sezony 2024/2025 a zařadil jsem se na waiting list. Je to v pořádku?
Ano, tato možnost je v pořádku.

Má zakoupená vstupenka s dětskou slevou stejnou „váhu“ jako plnohodnotná vstupenka?
Ano, každá zakoupená vstupenka má stejnou váhu.

Mám zájem o permanentní vstupenku/y do sektoru Rodiče s dětmi. Jak mám postupovat?
Zaregistrujte se na waiting list stejně jako ostatní žadatelé. Na konci sezony po vyhodnocení pořadí obdrží žadatelé dle pořadí bližší informace ohledně možnosti získání permanentní vstupenky do sektoru Rodiče s dětmi.

Chtěl bych ke své permanentní vstupence přikoupit permanentku pro své dítě. Musím se zapsat na waiting list?
Ano, není možné přikoupit dětskou permanentku, aniž byste byli zapsáni na waiting listu a splňovali byste podmínky a byli v pořadí pro nákup permanentky

O permanentku už nemám zájem. Jak se mohu z waiting listu odhlásit?
Odhlášení z čekací listiny není možné. V případě, že nemáte o permanentní vstupenku zájem, není potřeba vyvíjet žádnou aktivitu. V případě, že v průběhu sezony nezakoupíte ani jednu vstupenku, budete z Waiting listu automaticky vyřazeni. Možnost využijí ostatní žadatelé umístění před vámi..