Hlavními partnery Slavie společnosti Chance a Smartwings | SK Slavia Praha
Více

Hlavními partnery Slavie společnosti Chance a Smartwings

EDEN/SYNOT TIP ARENA – Ve středu po poledni proběhla předsezónní tisková konference SK Slavia Praha, ročník 2013/2014 odstartují sešívaní už v pátek večer domácím zápasem proti Baníku Ostrava. Kromě plánů na nadcházející ligovou sezónu představila Slavia i nové hlavní partnery a dresy s podpisem legendárního Josefa Bicana.
Do nové sezony vstupuje Slavia s dvěma novými hlavními partnery, společnostmi Chance a.s. a „staronovým“ hlavním partnerem, společností Travel Service, a.s.

„Jsem rád, že se na našem dresu prezentují dvě významné společnosti, protože v dnešní době je velmi těžké, zvláště do sportu, získat partnera. Vnímám to jako začátek, abychom postavili klub na pevné základy a kdybychom se zde sešli před další sezónou, abychom mohli ohlásit další posun,“ komentoval dohodu s novými hlavními partnery generální ředitel Slavie Jaromír Šeterle.

„Konkrétní částku, kterou Slavia od obou společností získá, jsme se rozhodli nespecifikovat. Jedná se o částku, která významně přispěje do klubového rozpočtu. Je třeba vidět, že Slavia prošla nějakým vývojem od nešťastného léta 2011 až po léto 2013. Čas sehrál určitou roli a věřím, že jak bude ubíhat, bude hrát ve prospěch Slavie,“ pokračoval Jaromír Šeterle.

„Když jsem já přemýšlel, proč do Slavie jít, tak jsme viděl tři takové bonusy. Viděl jsem krásný nový stadion, výchovu hráčů v mládeží, skoro všude vidíte hráče Slavie. Tím třetím je fanouškovská základna, nejen v Praze, ale v celé České republice. A na tom se dá stavět,“ věří generální ředitel Slavie.

Prvním z hlavních partnerů Slavie v nové sezoně je sázková kancelář Chance a.s., která hledala vhodného partnera, který by ji v tomto sportovním odvětví dobře reprezentoval.

„Slavia je velmi významný prvoligový klub, hodnota značky klubu je z marketingového pohledu obrovská. Klub má kvalitní kádr, který navíc nedávno posílil Radek Černý, schopného a osvědčeného trenéra Michala Petrouše, nádherný stadion a výtečnou fanouškovskou základnu. To vše jsou ideální atributy pro partnera v oblasti sportovního sponzoringu,“ vysvětlil důvody spolupráce ředitel Chance Roman Rypáček. „Když jsme dostali nabídku stát se hlavním partnerem klubu, neváhali jsme ani okamžik,“ dodal.

„Slavia je ideálním partnerem. Má dobrý kádr, skvělého trenéra, širokou fanouškovskou základnu a nádherný stadion. Je pro nás velká čest být hlavním partnerem nejstaršího klubu v Čechách,“ uvedla na tiskové konferenci před startem sezony tisková mluvčí společnosti Chance a.s. Markéta Světlíková.

Chance a.s. je sázková kancelář s celorepublikovou působností, která byla založena roku 1991 ve Frýdku-Místku. Společnost Chance je specialistou na kurzové sázky na sport i společenské události a číselné hry. Chance nabízí své služby na více než 200 pobočkách v celé České republice. Sázející si mohou vsadit prostřednictvím telefonu či na internetu, kde jsou k dispozici také live sázky a streamy vybraných sportovních utkání. Svým klientům nabízí skvělý věrnostní program Golden Club. Chance ročně vydá přes 30 milionů tiketů a její obrat se pohybuje kolem dvou a půl miliard korun. 

Dalším hlavním partnerem bude největší česká letecká společnost Travel Service, a.s., která provozuje kromě charterových letů také pravidelné nízkonákladové linky pod obchodní značkou Smartwings.

„Od tohoto partnerství očekáváme ještě větší zviditelnění značky SmartWings. Věříme, že spolupráce se Slavií bude v této sezoně úspěšná a pro obě strany přínosem,“ uvedl generální ředitel Travel Service, a.s. Roman Vik.

„V rámci skupiny našich firem už od roku 2007, celkem tedy už sedm let, podporujeme Slavii. I letos jsme se dohodli na ročním kontraktu s tím že se, Travel Service stane jedním z hlavních partnerů Slavie,“ doplnila tisková mluvčí společnosti Travel Service, a.s. Vlaďka Dufková.

Travel Service, a.s. působí na trhu 16 let a je největší českou leteckou společností. Travel Service provozuje kromě charterových letů také pravidelné nízkonákladové linky pod obchodní značkou Smartwings a privátní lety kategorie Business Jet. Travel Service je leaderem charterového trhu v České republice, na Slovensku, v Maďarsku a významný podíl zaujímá v Polsku. Obchodní značka SmartWings pro nízkonákladové pravidelné linky se základnou v Praze nabízí během roku lety do více než čtyř desítek oblíbených destinací a letovisek po Evropě i mimo ni. V roce 2012 přepravila Travel Service 3,5 milionu cestujících. Flotila Travel Service čítá 41 letadel.


Aktuálně

U17 porazila Spartu a upevnila si vedení v lize

17. 4. 2024
Mladší dorostenci si po skvělém prvním poločase vybudovali dvoubrankový náskok. O oba góly se postaral Lucas Németh. Ve druhém dějství si sešívaní vedení pohlídali, získali důležité vítězství a pokračují v čele dorostenecké ligy.

U19 podlehla v derby Spartě 0:2

17. 4. 2024
Slávisté hráli přes šedesát minut v deseti. Dorostenci i tak srdnatě bojovali a tlačili svého soupeře. Sparta potvrdila vítězství druhým gólem po přestávce. Mládežníci U19 tak podlehli v derby 0:2.

Jana Sirotníka čeká reoperace zápěstí

17. 4. 2024
Brankář Jan Sirotník utrpěl při tréninku zlomeninu v zápěstí. Dvaadvacetiletého gólmana tak čeká operace a vynucená přestávka.

Další články