Slávistická jedenáctka v novém | SK Slavia Praha
Více

Slávistická jedenáctka v novém

Společnost Pivovary Lobkowicz Group ve spolupráci s SK Slavia Praha vytvořila zcela novou podobu piva Slávistická 11. Cílem je zatraktivnit jedno z nejoblíbenějších piv a zároveň dát fotbalovým fanouškům druhý vánoční dárek.

V průběhu týdne sjely první lahve se Slávistickou 11 z výrobní linky. Moderní vzhled a šmrnc grafického ztvárnění odráží příběh SK Slavia Praha, stejně tak, jako do letošních klubových dresů. Motiv Staroměstského orloje tak nehraje prim jen na nich, ale i na samotné etiketě. „Chtěli jsme, aby bylo pivo z hlediska designu pro naše zákazníky, jimiž jsou z velké části slávističtí fotbaloví fanoušci, atraktivní a více propojené s jejich klubem. A protože se blíží Vánoce, připravili jsme pro ně limitovanou edici dárkového balení 8 piv. Mohou si tak Slávistickou 11 vychutnat z pohodlí domova, nebo obdarovat své blízké,“ uvedla marketingová managerka Pivovary Lobkowicz Group, Martina Husková.

„Pivo k fotbalu neodmyslitelně patří. Jsme proto rádi, že pokračujeme ve spolupráci s Pivovary Lobkowicz a že se nám podařilo do nových dresů obléct i slávistickou jedenáctku,“ říká k novému designu slávistického piva ředitel marketingu a tiskový mluvčí SK Slavia Praha Michal Býček.

Design se líbí i kapitánovi Janu Bořilovi: „Mně se hlavně líbí, že jsou na etiketě dvě mistrovské hvězdičky, tím to pivo dostává takový dodatečný mistrovský říz!“

Světlý ležák Slávistická 11 se vyznačuje charakteristickou, jemně aromatickou hořkostí, vysokou pitelností, výborným řízem a pěnivostí. Při jeho vaření používáme kvalitní český slad a žatecký chmel. V současné době se jedná již o třetí edici v řadě. Kromě speciálního lahvového balení došlo ještě na jednu novinku. „Z důvodu lepší dostupnosti, a především poptávky trhu, rozšířili balení také pro segment pivnic a restaurací a zařadili do nabídky Slávistickou 11 v sudech,“ uvedl obchodní ředitel PLG Silvestr Schwarz.

Novou limitovanou edici dárkového balení 8 piv Slávistické 11 mohou fanoušci zakoupit osobně ve slávistickém fanshopu v Edenu, online je pak dostupné dárkové balení i jednotlivé láhve v e-shopu Rohlík (aktuálně vyprodáno, dostupné bude opět v následujících dnech) a také v e-shopu pivovaru Černá hora a v pivovarských prodejnách jednotlivých pivovarů skupiny Lobkowicz.

Do restaurací a dalších provozů je Slávistickou 11 ve všech baleních možné objednat prostřednictvím zákaznického centra 800 987 789.

Aktuálně

Konec bezohledného parkování v Edenu

19. 4. 2024
Slavia a Praha 10 zavádí nulovou toleranci vůči bezohlednému parkování během akcí v Edenu. Neoprávněně zaparkovaná vozidla hříšníků, kteří vyráží na sportovní, kulturní a jiné společenské akce do Edenu, budou odtahována.

Před zápasem s Olomoucí dvě fanzóny

19. 4. 2024
Na fanoušky, kteří míří na vyprodaný nedělní duel proti Olomouci, čekají hned dvě fanzóny plné zábavy a skvělého jídla! Před vstupem č. 4 můžete vyzkoušet své fotbalové dovednosti ve FORTUNA:LIGA FANZONĚ a u vstupu č. 2 otestovat atrakce v Powertica fanzóně. Děti budou soutěžit v malování obrázků o kopačky Mojmíra Chytila.

U16 ovládla Memoriál Vlastislava Marečka

18. 4. 2024
Ve středu a čtvrtek vyvrcholil ve Zlíně 16. ročník Memoriálu Vlastislava Marečka. Dorostenci porazili v semifinále Teplice a o den později ve finále otočili utkání se Zbrojovkou Brno. Po vítězství 3:1 si tak už podruhé v řadě odváží vítězný pohár mladí slávisté.

Další články