Slavia má nového generálního partnera
25. 7. 2006, Redakce
PRAHA – Se startem sezóny 2006 / 2007 začíná spolupráce mezi fotbalovou Slavií a leteckým dopravcem Travel Service. Obě společnosti se dohodly na ročním kontraktu s opcí. Nový generální partner bude oficiálně představen na předsezónní tiskové konferenci tuto středu. Slavia bude propagovat obchodní značku SmartWings...
PRAHA – Se startem sezóny 2006 / 2007 začíná spolupráce mezi fotbalovou Slavií a leteckým dopravcem Travel Service. Obě společnosti se dohodly na ročním kontraktu s opcí. Nový generální partner bude oficiálně představen na předsezónní tiskové konferenci tuto středu. Slavia bude propagovat obchodní značku SmartWings, která zastřešuje nízkorozpočtové linky do významných evropských destinací. „Spolupráce si velmi vážíme. Travel Service je významná a prestižní společnost. Věříme, že pro obě strany bude následující sezóna přínosem,“ řekl Vladimír Leška, generální ředitel Slavie.
„Jsme potěšeni, že si Slavia vybrala ze všech nabídek na partnerství právě Travel Service v době tak silného konkurenčního boje, který na poli letecké dopravy panuje. Od partnerství s klubem očekáváme výrazné zviditelnění značky SmartWings,“ uvedl Roman Vik, generální ředitel Travel Service, a.s.
Travel Service je největší českou soukromou leteckou společností a současně jednou z nejdynamičtěji se rozvíjejících charterových leteckých společností ve střední Evropě. Jen loni využilo služeb Travel Service více než 1,8 miliónu cestujících nejen v ČR, ale také v Maďarsku (Travel Service Kft). V České republice je Travel Service největším hráčem na trhu charterové letecké přepravy a od května 2004 provozuje i pravidelnou nízkonákladovou leteckou dopravu po Evropě pod značkou SmartWings. V barvách Travel Service dnes létá deset boeingů 737. Moderní letadla Travel Service přistávají během roku na více než 230 letištích 4 kontinentů. Travel Service je také oficiálním leteckým přepravcem české fotbalové reprezentace. |