Být součástí kampaně pro největší světové kluby je splněním snu | SK Slavia Praha
Více

Být součástí kampaně pro největší světové kluby je splněním snu

Sešívaní na předsezónní tiskové konferenci představili nové dresy pro nadcházející sezonu. „Jedná se pro nás o velký průlom," říká místopředseda představenstva Slavie Tomáš Syrovátka.

„Pro fanoušky a novináře jsou to prostě nové dresy, pro mě je to ale úsek poměrně dlouhé cesty, kterou jsme ušli až k představení těchto dresů. Když jsme s Jaroslavem Tvrdíkem a Tomášem Buzkem po převzetí Slavie spíše snili o tom, jak chceme klub vybudovat, věděli jsme, že bez sportovních úspěchů to nepůjde. Měli jsme ale zároveň na mysli, že pokud přijdou, tak je nesmíme promarnit a vybudovat klub na pevných základech. Snili jsme o vlastním stadionu, tisících permanentních vstupenkách, muzeu, vyprodaných zápasech, příjmech ze vstupného a prodeji desetitisíců dresů. Možná to byly spíše sny než přání, vše se nám ale podařilo splnit. Svět a fotbal se ale změnil tak, že jsme pochopili, že musíme přemýšlet a snít internacionálně a prosadit se i na evropském poli. Sportovně se nám to podařilo, pokud jsme se ale chtěli prosadit i na poli marketingu, potřebovali jsme velkého partnera, a jsme rádi, že se nám podařilo najít firmu, v jejíž managementu jsou podobní snílci jako my a chtěli by nám pomoci dostat se na mezinárodní pole. Kromě finanční nabídky jsme chtěli, aby nám firma pomohla a chtěla z nás udělat hráče na mezinárodním poli. Když jsme společnost Puma podepsali, začali jsme vyvíjet dres a nyní se nám podařilo dostat mezi největší kluby společnosti Puma, pro které se dělají speciální dresy. Je to pro nás průlom a obrovské splnění snu, že jsme součástí kampaně Pumy pro největší kluby, jako je Manchester City nebo AC Milán. Je to pro nás obrovská odměna a doufáme, že se nám s dresem podaří uspět a dokážeme se Slavií zakotvit na evropském trhu," říká místopředseda představenstva Slavie Tomáš Syrovátka. 

„Velký dík patří i Sportisimu, které je pro nás důležitým partnerem, potřebujeme mít kamenné podniky v centru Prahy i po celé republice," dodává.

Na vedení sešívaných ale stále čeká i velké množství výzev. „Hráli jsme vyřazovací část Evropské ligy a Ligy mistrů, spoustu jsme se toho naučili, a v řadě oblastí jsme ale pořád začátečníci. Musíme investovat do infrastruktury klubu, mládeže a odborníků. Věřím nicméně, že jsme na dobré cestě a sníme dál. Snažíme se rozvíjet všechny možné oblasti, posílili jsme na poli esportu zažívajícího boom, získali jsme druhého nadějného hráče a velkého sponzora Samsung. Podařilo se nám také podepsat mezinárodní společnost Emil Frey, o partnerství pak jednáme i s dalšími mezinárodními společnostmi. I my se, stejně jako tým a Jindra Trpišovský, snažíme uspět na mezinárodním poli, je to pro nás sen a doufáme, že se nám ho podaří naplňovat," uzavírá Tomáš Syrovátka.

Design dresu vychází z hlubokého respektu k tradici Slavie, říká Jan Sochor

O nových dresech sešívaných promluvil na předsezónní tiskové konferenci i generální ředitel společnosti Puma pro střední a východní Evropu. „Dosavadní spolupráce s klubem si velice vážíme, poděkovat bych nejen managementu Slavie, ale i společnosti Sportisimo, která je třetím z partnerů. Před osmnácti měsíci jsme počítali s tím, že se spojujeme s mimořádně úspěšným klubem, uplynulý rok a půl ale naprosto předčil naše očekávání, a to ať už z pohledu obchodních výsledků, ale i výsledků na hřišti, a jsme rádi, že jsme jako Puma mohli být u toho. Když jsme spolupráci před osmnácti měsíci představovali, věděli jsme, že je pro nás klíčový v regionu střední a východní Evropy a mezi kluby je pro nás Slavia na té nejvyšší úrovni. V návaznosti na to jsme se rozhodli vytvořit zcela nový design slávistických dresů. Design vychází z hlubokého respektu naší firmy k tradici dresu Slavie, zároveň ale inovativně odkazuje na její historickou provázanost s hlavním městem Prahou, se kterým je pevně spojena už od roku 1892. Proto jsme hledali symbol Prahy, který by se ideálně hodil pro toto spojení, a rozhodli jsme se pro nejstarší fungující orloj na světě, jehož některé grafické prvky jsme přenesli na nový dres. Stejný vzor je pak na venkovní variantě dresů, která je černá, stejně jako u fanoušků mimořádně oblíbená venkovní varianta dresů z minulé sezony. Pevně věřím, že nové dresy přinesou Slavii v nadcházející sezoně štěstí, pomohou ji navázat na dosavadní úspěchy a my se těšíme na navázání úspěšné spolupráce i v dalších letech," uzavírá Jan Sochor.

Aktuálně

POSTUP! Slavisté U19 přehráli v Lisabonu Sporting CP

24. 4. 2024
Svěřenci Milana Titěry porazili ve čtvrtfinále domácí Sporting CP 1:0 gólem Dominika Pecha ze 14. minuty a postupují mezi nejlepší čtyřku.

Fanzóna před derby žen - vietnamský guláš, skákací hrad a autogramiáda

24. 4. 2024
Svátek fotbalu, derby žen se Spartou, se hraje v sobotu 27. dubna od 15 hodin ve Fortuna Areně. Fanzóna začíná od 13 hodin, brány stadionu se fanouškům otevřou o hodinu později.

MATCHDAY Olomouc. Choreoškolka i pozdní stíhací jízda

23. 4. 2024
Jak to vypadalo přímo v Edenu i jeho okolí během nedělního ligového střetnutí s Olomoucí (2:2)? Dozvíte se, MATCHDAY vás tradičně vezme za oponu.

Další články