Dresy Slavie: Módní přehlídka i nový generální partner
Sešívaní na předsezónní tiskové konferenci představili nové dresy pro ročník 2021/22. Oproti úspěšné minulé sezoně se na tradiční domácí červenobílou sadu vrátily světle modré prvky, kterými jsou lemy na rukávech a také tradiční logo výrobce, pumy ve skoku. Sešívaní po roční pauze opět obléknou i světle modré štulpny. Motivem dresu i nadále zůstává Praha, prvky orloje nahradila uliční cedule se jménem klubu v zátylku.
Slavia spolu s novými dresy představila i nového generálního partnera, kterým se pro příští sezony stala společnost eToro, zaměřující se na online investování. Její elegantní logo obsadilo přední část dresu, logo majitele klubu, společnosti CITIC Group, se pak přesunulo na levý rukáv.
Představení nové kolekce bylo na tiskové konferenci pojato netradičně, dresy pro nadcházející sezonu uvedli ve stylu módní přehlídky fotbalisté Ondřej Lingr, Jakub Hromada a Ondřej Kolář se svými partnerkami. Společně s nimi se před objektivy fotografů ukázali i Abdallah Sima a fotbalistka sešívaných Kim Dinh Thanhová.
„Užil jsem si to moc, bylo to pro mě první podobná zkušenost a jsem rád, že jsem to mohl sdílet i s mojí přítelkyní a klukama, kteří tady měli svoje partnerky,“ říká o přehlídce nových dresů Ondřej Lingr. „Dresy jsou možná ještě lepší, než ty minulé, opravdu se mi líbí. Těším se, až v nich vyběhnu do prvního zápasu,“ dodává sešívaný záložník.
„Bylo to příjemné zpestření tiskové konference, jsem rád, že jsme tady mohli mít své drahé polovičky. Na Janče je samozřejmě znát, že v tom má nějaké zkušenosti. Doufám, že se to všem líbilo,“ říká na adresu své přítelkyně, modelky Jany Tvrdíkové, brankář Ondřej Kolář. „Nové dresy budou něco jiného, lehký nezvyk, minulé se mi strašně moc líbily. Současné jsou ale také hezké, je to všechno o zvyku,“ ví sešívaná opora.