
Novým mediálním partnerem Slavie je platforma Seznam.cz
Cílem partnerství je informovat, inspirovat a šířit společné hodnoty, kterými jsou: fair play, otevřenost, a potřeba neustále se zlepšovat i přicházet s inovativními postupy. Na hřišti i mimo něj. Mediální partnerství zahrnuje komunikační, marketingovou a obchodní spolupráci. Klub od partnerství očekává zvýšení zájmu veřejnosti o dění kolem klubu i celkové zlepšení prestiže fotbalu. Slavia ani v tomto případě neopomíná význam společenské odpovědnosti, která je nedílnou součástí její DNA.
„Chceme dosáhnout vyšší návštěvnosti našich zápasů i jejich sledovanosti a získat také více investic do rozvoje infrastruktury se zaměřením na mládež i na činnosti v oblasti společenské odpovědnosti. Spojení se se Seznamem je logickým krokem ke splnění těchto cílů. Pokud chcete svojí filozofií a příběhem oslovit co nejvíce lidí, spojíte se s těmi nejlepšími. Mám radost i z toho, že je v Seznamu velké množství slávistů. Taková spolupráce je pak nejen ku prospěchu klubu a jeho okolí, ale také zahřeje fanouškovské srdce. Zároveň budou ze spolupráce benefitovat i kluboví partneři a sponzoři. Ještě více se pak v rámci strategické komunikace zaměříme také na aktivity z naší CSR strategie Za hranice hřiště,“ uvedl ke spolupráci Jaroslav Tvrdík, předseda představenstva SK Slavia Praha.
Slávističtí fanoušci se mohou těšit například na exkluzivní obsah v médiích spadajících pod Seznam. „Coby česká firma rádi podporujeme tuzemské sportovní aktivity a vím, že naši uživatelé vítají podrobné informace o zápasech, hráčích a strategiích. Ty jim budeme rádi přinášet v té nejlepší kvalitě, například prostřednictvím naší domovské stránky, portálu Sport.cz nebo publikační platformy Seznam Médium a klub podpoříme i marketingově,“ řekl Jiří Vítek, ředitel divize Obsahových služeb a sociálního ekosystému Seznam.cz.