Permanentky | SK Slavia Praha
Více

Permanentky

Předprodej permanentek na sezonu 2025/26 pro současné permanentkáře startuje v pondělí 9. června! Pro fanoušky zapsané na waiting listu pak bude určen prodej od 1. července. Přečtěte si všechny informace a novinky, které jsou spojeny s nákupem a vlastnictvím permanentky na novou sezonu.

NOVINKY

NÁVOD NA NÁKUP A VALIDACI PERMANENTNÍ VSTUPENKY

HARMONOGRAM PRODEJE

CENÍK

SLEVY

SEKTOR RODIČE A DĚTI

BENEFITY PRO DRŽITELE PERMANENTEK

DESIGN

PRAVIDLO 2x A DOST V NOVÉ SEZONĚ

PLATINOVÁ EDICE ZA 100% ÚČAST

WAITING LIST

VIRTUÁLNÍ PERMANENTKA VS. FYZICKÁ KARTA

PRODEJ CELOSEZONNÍCH VIP SEDADEL

DŮLEŽITÉ DOKUMENTY

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Novinky

  • Prodej permanentních vstupenek bude probíhat pouze online v aplikaci Slavia a na webu www.ticketportal.cz
    • Více informací najdete v sekci NÁVODY NA NÁKUP A OVĚŘENÍ PERMANENTNÍ VSTUPENKY
  • Zjednodušení procesu nákupu permanentní vstupenky
    • Údaje o držiteli permanentní vstupenky zadáváte samostatně až v procesu ověření permanentní vstupenky
    • Více informací najdete v sekci NÁVODY NA NÁKUP A OVĚŘENÍ PERMANENTNÍ VSTUPENKY
  • Ověření permanentní vstupenky online pro všechny držitele
    • Kvůli ověření permanentní vstupenky už nemusíte na pokladnu. Nákup i ověření lze udělat z pohodlí domova, bez čekání ve frontě.
    • Více informací v sekci NÁVODY NA NÁKUP A OVĚŘENÍ PERMANENTNÍ VSTUPENKY
  • Možnost převodu vlastnictví permanentní vstupenky pouze do 27. 8. 2025
    • Darování a odhlašování bude platné nadále po celou sezonu. Vlastník permanentní vstupenky bude od konce srpna neměnný
  • Omezení maximálního počtu permanentních vstupenek u jednoho účtu
    • Maximálně 5 permanentních vstupenek u jednoho účtu
    • Permanentkáři, kteří v současnosti mají u svého účtu přiřazeno více jak 5 kusů permanentek, budou informování prostřednictvím emailu ohledně dalšího postupu.
  • Pravidlo 2x a dost a omezený počet darování vstupenky
    • Maximální počet darování v sezoně bude nastaveno na 9 darování. Následně lze uvolňovat
    • Na derby bude možné pouze uvolňovat místo
    • Více informací v sekci 2x A DOST
  • Pro některá místa nebude platit předkupní právo při utkáních Ligy mistrů
    • Pokud se toto omezení bude týkat vašeho sedadla, budete upozorněni v rámci nákupu nové permanentní vstupenky. Pokud se rozhodnete pro své sedadlo, bude vám pro utkání Ligy mistrů nabídnuto náhradní sedadlo v odpovídající cenové kategorii.
  • Ztráta předkupního práva pro permanentkáře, kteří nesplnili pravidlo 2x a dost
    • Permanentkáři, kterých se ztráta předkupního práva týká, budou informováni emailem a notifikací v aplikaci SLAVIA
    • Stav účasti za uplynulou sezonu najde každý permanentkář v aplikaci do ukončení prodeje permanentních vstupenek

Permanentku na sezonu 2025/26 si mohou pořídit nejdříve současní permanentkáři a později také fanoušci na waiting listu ve vlnách dle pořadí. Volný prodej permanentních vstupenek na novou sezonu nebude probíhat. Po nákupu permanentní vstupenky musí dojít k jejímu ověření. Bez validace permanentní vstupenky nelze permanentku použít ke vstupu na stadion. Toto platí pro každou zakoupenou permanentní vstupenku. Podrobné informace k nákupu i validaci permanentních vstupenek se dočtete níže.

Nákup permanentní vstupenky

Ať už jste stávající permanentkář či čekatel na waiting listu, nákup lze uskutečnit dvěma způsoby. Doporučujeme zvolit komfortní formu online nákupu skrze Aplikaci SLAVIA (stahujte pro Android nebo iOS). V aplikaci můžete během sezony sledovat statistiky vaší účasti na zápasech a odhlašovat či darovat náhradní vstupenku v případě, že se nebudete moci utkání zúčastnit. Další variantou je nákup skrze váš uživatelský účet na www.ticketportal.cz. Na pokladnách Fortuna Areny bude probíhat pouze výdej fyzických permanentek zakoupených online, případně ověření permanentních vstupenek.

Pokud kupujete permanentní vstupenky i pro své blízké či kamarády, můžete je díky aplikaci během chvilky převést na jiný účet. Převod permanentky lze uskutečnit v detailu permanentky v dolní části obrazovky, kde se nachází možnost „Převést permanentku“. Pozor, nejedná se o darování místa z permanentky, ale o převod vlastnictví permanentky.

Při nákupu permanentní vstupenky pro tuto sezonu není potřeba vyplňovat údaje o jejím držiteli. Tyto údaje vyplníte až při samotné validaci permanentní vstupenky. Postup před návštěvou prvního utkání je tedy následující

  • Nákup permanentní vstupenky
    • Jednoduše na pár kliknutí buď na své stávající sedadlo nebo na nové dle dostupných míst v prodeji
  • Převod vlastnictví permanentky v případě, že jste permanentní vstupenku zakoupili pro jinou osobu
    • Převodem vlastnictví permanentky převádíte veškerá práva a povinnosti plynoucí z vlastnictví permanentní vstupenky na jinou osobu
  • Ověření permanentní vstupenky
    • Vyplnění údajů o držiteli permanentní vstupenky a následné ověření oproti dokladu pomocí funkce v aplikaci, případně na pokladnách Fortuna Areny

Online PDF průvodce nákupem vás provede detailně krok po kroku nákupem v rámci jednotlivých fází a dle zvoleného způsobu nákupu.

Během celého procesu prodeje permanentních vstupenek na novou sezonu uvidí každý uživatel aplikace stávající i nově zakoupenou permanentku. Nejedná se o chybu. Permanentka pro sezonu 2024/25 automaticky zmizí po ukončení prodeje permanentních vstupenek.

Validace permanentní vstupenky

Máte zakoupenou permanentní vstupenku na sezonu 2025/26? Nezapomeňte si ji validovat před návštěvou prvního utkání! Stejně jako v minulé sezoně bude možná online validace i v případě čerpání některé z ceníkových slev. Validace je potřeba provést u všech zakoupených permanentek. Způsobů, jak lze permanentku zvalidovat, je hned několik:

  • Scan osobního dokladu v aplikaci
    • Mohou využít: dospělí, děti a senioři
  • Zadání údajů z platné ISIC karty
    • Mohou využít: studenti
  • Nahrání scanu potvrzení o studiu do aplikace, případně zaslání potvrzení o studiu na email permanentky@slavia.cz (platí pouze vzor potvrzení ke stažení níže v článku) společně s voucherem o zakoupení permanentní vstupenky
    • Mohou využít: děti, studenti bez ISIC
  • Nahrání scanu dokladu, potvrzujícího nárok na slevu ZTP/TP v rámci procesu ověření, případně na email aplikace@ticketportal.cz
    • Mohou využít: ZTP/TP
  • Osobní návštěva pokladen s dokladem opravňujícím k validaci během otevírací doby
    • Mohou využít: všichni

Se zvalidovanou permanentní vstupenkou vám už nic nebrání v návštěvě domácích fotbalových utkání SK Slavia Praha, na která je permanentka platná. Nezapomeňte dbát na svoji docházku, abyste nepřišli o předkupní právo na permanentní vstupenku na sezonu 2026/27!

Harmonogram prodeje

Předprodej pro držitele permanentních vstupenek 2024/2025, kteří splnili pravidlo 2x a dost:

    • Nákup permanentních vstupenek na stávající či nová místa
      • Online v aplikaci SLAVIA a na Ticketportal.cz
      • Zahájení 9. 6. 2025 14:00 v aplikaci i na webu Ticketportalu
      • Ukončení předprodeje 22. 6. 2025 ve 20:00
    • Možnost výběru sedadla z dostupných míst v systému nebo prodloužení stávající rezervace na své sedadlo
    • 23. 6. 2025 dojde ke zrušení všech nevyužitých rezervací

Prodej permanentních vstupenek pro čekatele na waiting listu bude probíhat výhradně v aplikaci SLAVIA dle harmonogramu:

  • 1. - 300. v pořadí – 1. 7. 14:00 – 2. 7. 12:00
  • 301. – 600. v pořadí – 3. 7. 14:00 – 4. 7. 12:00
    • Spuštění pouze v případě nevyprodání kapacity v předchozí fázi
  • 601. – 900. v pořadí – 5. 7. 14:00 – 6. 7. 12:00
    • Spuštění pouze v případě nevyprodání kapacity v předchozí fázi
  • 901. – 1 200. v pořadí – 7. 7. 14:00 – 8. 7. 12:00
    • Spuštění pouze v případě nevyprodání kapacity v předchozí fázi
  • Další fáze budou oznámeny v případě nevyprodání kapacity během uvedených fází.
  • Každý žadatel, zapsaný na waiting listu bude mít možnost během své fáze zakoupit 1 permanentní vstupenku
  • Vybírat lze z dostupných sedadel v prodeji
  • Více informací o způsobu nákupu naleznete v aplikaci v sekci „Menu – Waiting list“. Důrazně doporučujeme každému žadateli si tato pravidla přečíst před zahájením prodeje
  • Úspěšní žadatelé o permanentku do sektoru Rodiče s dětmi byli nebo budou informováni a jejich usazení a nákup permanentky bude řešen individuálně s ticketingovým oddělením
  • Vyzvedávání fyzických permanentních vstupenek na pokladnách

    Díky aplikaci SLAVIA již není nutné vlastnit fyzickou permanentní vstupenku. V aplikaci si budete moci vybrat vzhled, který se vám líbí a ten i během sezony měnit. Pokud ale toužíte po fyzické permanentní vstupence, je možné ji vyzvednout na pokladnách od 16. 6. do 1. 9. 2025 dle otevírací doby pokladen, která bude průběžně aktualizovaná na www.slavia.cz/pokladny

    Ceník permanentních vstupenek

    Cenové kategorie pro jednotlivé sektory zůstávají stejné jako v předchozí sezoně. Průměrné zdražení permanentních vstupenek vychází na 7 %. Nejnižší 5% zdražení mají permanentkáři se 100% obsazením svého místa, kterých je drtivá většina. Vyšší zdražení se týká permanentkářů s 1-2 absencemi. K vyššímu zdražení zároveň dochází pro sektory 105 - 110 v rámci Tribuny Sever. Užitná hodnota permanentky oproti běžné vstupence pro stávající permanentkáře se pohybuje okolo 50 %.

    Absencí se rozumí neúčast na utkání, darovaná vstupenka z permanentky bez vstupu na stadion či odhlášení méně než 48 hodin před utkáním a neprodané sedadlo. Vážíme si toho, že počet permanentkářů s 0 absencemi je na hranici 9 000 držitelů. Necelých 100 držitelů pak nesplnilo pravidlo 2x a dost a přichází tak o předkupní právo na permanentku pro následující sezonu.

    Uplatnění slev

    Při nákupu permanentní vstupenky pečlivě zvažte a zkontrolujte výběr slevy, na kterou máte nárok.

    Upozorňujeme, že uplatnění slevy zpětně po nákupu permanentní vstupenky není možné a takovýmto žádostem tedy nebude vyhověno. Uplatnění těchto slev je průběžně kontrolováno při vstupu na každé utkání.

    Dostupné slevy jsou:

    Sektor Rodiče s dětmi

    • Do sektorů 225-227 lze získat při nákupu dospělé permanentní vstupenky až 2 dětské permanentní vstupenky za speciální cenu 1 Kč / ks. Více informací o tomto sektoru a způsobu nákupu se dočtete v následující sekci SEKTOR RODIČE S DĚTMI.

    Dětská

    • Tato sleva je dostupná ve dvou variantách (samostatná dětská a dětská při nákupu dospělé) a platí pro všechny sektory vyjma Sektor Rodiče s dětmi.
    • Na slevu má nárok dítě do 14 let vč. v době nákupu permanentní vstupenky

    Student

    • Od minulé sezony platí studentská sleva ve výši 20 % ze základní ceníkové ceny. Nárok na její čerpání lze prokázat jednoduše pomocí údajů z platné ISIC karty. Pro studenty, kteří nedisponují kartou ISIC, je nutné nechat si potvrdit oficiální slavistické potvrzení o studiu, které je ke stažení níže v článku. Upozorňujeme, že jiná forma potvrzení o studiu nebude uznána.

    Člen Odboru přátel / Fanklubu

    • Pro uplatnění slevy členů Odboru přátel a Fanklubu je nutné si nejdříve ověřit stav na členském online portálu. Dokud nárok nebude jednou z organizací schválen, nebude možné uplatnit slevu při nákupu v aplikaci či na webu ticketportal.cz. Pro více informací se prosím obraťte na sekretariát dané organizace.

    Senior

    • Nárok na seniorskou slevu mají všichni permanentkáři, kteří jsou v době nákupu permanentní vstupenky starší 63 let. Sleva je 20 % ze základní ceníkové ceny a je nutné ji nastavit při nákupu permanentní vstupenky. Upozorňujeme, že aplikace slevy zpětně po nákupu permanentní vstupenky není možná a takovýmto žádostem tedy nebude vyhověno.

    ZTP / TP

    • Nárok na slevu 20 % mají také držitelé průkazu ZTP / TP. Pro validaci permanentky je následně potřeba doložit dokument opravňující k čerpání této slevy.

    Osoba pohybující se na vozíku

    • Pro nákup permanentní vstupenky na novou sezonu je nutné napsat v termínu dle harmonogramu prodeje na email permanentky@slavia.cz. Po vzájemné domluvě bude následně přiřazena rezervace k vašemu účtu.

    Sektor Rodiče a děti

    Pro rodiny s dětmi bude i v nové sezoně k dispozici kromě sektorů 225 a 226 také sektor 227. V této části stadionu probíhá během utkání doprovodný program pro děti. Do těchto sektorů je možné pořídit permanentní vstupenky pro celou rodinu za zvýhodněnou cenu. Nákup dětské permanentní vstupenky do rodinného sektoru (225, 226, 227) za 1 Kč je možný pouze při společném nákupu dospělé permanentní vstupenky. Permanentky do Sektoru Rodiče s dětmi bude možné pořídit online po aktivování rezervace ticketingovým oddělením. K aktivaci rezervace dojde na základě žádosti permanentkáře na emailu permanentky@slavia.cz. V emailu prosím uveďte počet dětských a dospělých permanentních vstupenek dle současného počtu zakoupených kusů. Upozorňujeme ale na nutnost pečlivé kontroly při zadávání údajů při ověření permanentních vstupenek. V případě bližších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu permanentky@slavia.cz

    Benefity pro majitele permanentek

    • Předkupní právo permanentní vstupenky pro následující sezonu
      • Předpokladem je splnění pravidla „2x a dost“
    • Možnost nákupu permanentní vstupenky na sezonu 2026/27 v předprodeji
      • Rezervace místa z aktuální sezony
      • Možnost nákupu permanentní vstupenky v předprodeji na stejné místo jako v sezoně 2025/26
    • Vstup na všechna domácí utkání Chance Ligy v ceně permanentní vstupenky
      • Zahrnuje všechna domácí utkání včetně nadstavbové části nejvyšší fotbalové ligy
    • Vstup na domácí utkání Českého poháru až do čtvrtfinále
      • Nezahrnuje případné semifinále a finále poháru hrané na domácím stadionu
    • Předkupní právo na nákup vstupenky na utkání v evropských soutěžích
      • Možnost nákupu vstupenky na své místo v rámci předkupního práva
      • Výjimka u míst vyhrazených pro partnery UEFA
    • Přednostní nákup vstupenek na vybraná utkání v evropských soutěžích
      • Možnost nákupu vstupenky v předprodeji na vybraná utkání v evropských soutěžích dle nastavené metodiky
      • Konkrétní nastavení přednostního nákupu bude představeno pro každé utkání zvlášť v závislosti na počtu sedadel uvolněných do prodeje
    • Nákup vstupenek na utkání v evropských soutěžích za zvýhodněnou cenu
      • Možnost nákupu vstupenky na své místo za zvýhodněnou cenu v rámci balíčku nebo na jednotlivá utkání se slevou oproti klasickému ceníku
    • Vstup na přátelská utkání, utkání B-týmu, Youth Champions League, žen, Ligy mistryň
      • Vstup na výše zmíněné typy utkání zdarma na základě předložení fyzické permanentní vstupenky / permanentky v aplikaci nebo možnost vyzvednutí náhradní vstupenky zdarma dle nastavené metodiky prodeje na konkrétní utkání
    • Zlevněné vstupné do Slavia Museum
      • Výhodnější vstupné na Stadium tour a Slavia Museum
    • Čerpání benefitů od partnerů SK Slavia Praha
      • Slevy a výhodné nabídky od partnerů klubu dle aktuální dostupnosti v aplikaci Slavia

    Design permanentních vstupenek

    Grafika permanentních vstupenek na sezonu 2025/26 mapuje šest ctností, které utváří obraz současné Slavie: Síla, Láska, Ambice, Vítězství, Idolové, Atmosféra. Každá sama o sobě je velmi silná, neporazitelnou se ale stane až ve chvíli, kdy se spojí s ostatními. Utvoří tak unikátní celek, mozaiku síly, která se každý domácí zápas zhmotní v Edenu. Tam, kde jsme v mistrovské sezoně ani jednou neztratili body. Proč? Protože jsme na tribunách stáli společně. Ať už si zvolíte jakoukoli ctnost, stanete se elementem síly. Počáteční písmena jednotlivých hesel dávají dohromady slovo SLAVIA, vítězit ale mohou jedině bok po boku. Proto vás potřebujeme všechny! Jaké mistrovské dílo si vyberete?

    Pravidlo 2x a dost!

    Díky úpravě pravidla "3x a dost"! před sezonou 2024/25 na "2x a dost!" se podařilo dosáhnout ještě vyšší návštěvnosti než v předchozím ročníku. Ve snaze o dosažení ještě lepšího výsledku v sezoně 2025/26 upravujeme dobu pro využití řádného odhlášení ze 48 hodin na 72 hodin před utkáním. 72 hodin až 2 hodiny před utkáním bude stále možnost odhlásit své místo v rámci „poslední šance“. Pro odhlášení po termínu platí, že je určeno permanentkářům, kteří narazí na překážku v účasti na utkání na poslední chvíli a nemají nikoho, komu by mohli darovat náhradní vstupenku. Pokud dojde k odhlášení po řádném termínu (tzn. v rámci poslední šance), je osud ohledně zaevidované účasti v rukou ostatních fanoušku. V případě, že dojde k zakoupení takto uvolněného místa, permanentkář získává účast, v případě, že místo zůstane volné, má permanentkář evidovanou neúčast. Primárně jde tedy stále o to, využít odhlášení v termínu (více než 72 hodin před výkopem), kdy se permanentkář nemusí bát neúčasti. Kompletní pravidla „2x a dost“ naleznete v samostatném dokumentu v sekci „Ověření účasti“.

    Novinkou je také maximální počet darování v průběhu sezony. Hranice je určena na 9 možností darovat náhradní vstupenku z permanentky. Následně už bude možné pouze místo odhlásit. Další novinka se týká derby, kdy bude možné permanentní vstupenku pouze odhlásit. Možnost darování bude vypnuta. Toto opatření by mělo zabránit překupníkům v předprodeji lístků za přemrštěné ceny.

    Přehled vašich návštěv naleznete v aplikaci pod konkrétní permanentní vstupenkou. V sekci „Zápasy – Proběhlé zápasy“ se potom můžete podívat na evidenci pro konkrétní utkání.

    Do evidence pravidla "2x a dost!" se počítají všechny soutěžní utkání Chance Ligy včetně nadstavby.

    Případné reklamace ohledně neúčasti na daném utkání budou možné řešit do 5 dní od termínu utkání. Doba pro možnost reklamace se tedy o 2 dny prodlužuje.

    Platinové permanentky za 100% účast na zápasech

    Na permanentkáře, kteří osobně navštívili každé domácí utkání Chance Ligy v sezoně 2024/2025 čeká opět permanentní vstupenka se speciálním designem a premiovým platinovým potahem. Tento design pouze pro platinové permanentkáře bude dostupný i v aplikaci SLAVIA. Pro sezonu 2025/26 se bude jednat o jediný benefit pro platinové permanentkáře.

    Waiting list

    Vzhledem k výrazně převyšujícímu zájmu fanoušků o permanentní vstupenky jsme se rozhodli pro sezonu 2025/26 nabídnout zájemcům registraci na waiting list (čekací listinu). Registrovat se mohl skrze aplikaci SLAVIA každý zájemce až do 27. 4. 2025.

    V rámci waiting listu budeme kontaktovat žadatele o permanentní vstupenky do sektoru Rodiče s dětmi. Pořadník žadatelů o standardní permanentní vstupenky naleznete v aplikaci v sekci Menu – Waiting list. O pořadí rozhodoval počet zakoupených vstupenek na uvedená soutěžní utkání A-týmu (základní část Chance Ligy a MOL Cup) zakoupena pod stejným účtem, pod kterým je provedena registrace na waiting list. V případě rovnosti rozhodoval o pořadí termín registrace.

    Dle pořadí na waiting listu budou moci všichni žadatelé o standardní permanentní vstupenku zakoupit během dané fáze 1 kus permanentní vstupenky. Žadatelé na 1. - 300. místě mají tedy největší šanci na úspěch, získat pro následující sezonu permanentní vstupenku. S každou další fází se šance na úspěch snižuje. Prodej bude probíhat až do vyprodání kapacity určené pro prodej permanentních vstupenek 2025/26. Úspěšní uchazeči o permanentku budou následně vyřazení z waiting listu.

    Informace k waiting listu pro sezonu 2026/27 zveřejníme po ukončení prodeje permanentních vstupenek.

    Virtuální permanentka vs. fyzická permanentka

    Už od minulé sezony platí, že k využití permanentní vstupenky není potřeba vyzvedávat fyzickou plastovou kartu na pokladnách Fortuna Areny. Díky aplikaci SLAVIA můžete používat a spravovat svoji permanentní vstupenku, případně permanentky rodinných příslušníků virtuálně. Aplikace navíc umožňuje snadnou manipulaci s permanentkou v případě, že se nemůžete utkání zúčastnit a umožňuje okamžitou kontrolu nad počtem navštívených utkání.

    Naší snahou je zvyšovat počet permanentkářů, kteří budou využívat virtuální kartu v aplikaci Slavia a naopak snižovat počet vydaných plastových karet. Jsme si vědomi faktu, že permanentka je pro mnohé sběratelský artikl a proto stále ponecháváme možnost vyzvednout si i plastovou kartu.

    Virtuální permanentka má oproti plastové ještě další výhodu. Váš oblíbený design nikdy nedojde. V případě fyzických permanentek tímto upozorňujeme na omezenou dostupnost jednotlivých variant, které budou k dispozici do jejich „vyprodání“.

    Prodej celosezonních VIP sedadel

    Uvažujete o možnosti sledovat fotbal ze středového sektoru Tribuny J. W. Maddena s přístupem do VIP prostor a bohatým cateringem? Neváhejte nám napsat na hospitality@slavia.cz. Na základě toho Vám pošleme kompletní nabídku dostupných celosezonních sedadel.

    Důležité dokumenty

    Nejčastější otázky a odpovědi

    Nejde mi přiřadit permanentní vstupenka do aplikace.
    K nákupu online je třeba mít permanentní vstupenku přiřazenou ke svému účtu. Pokud nevidíte svoji permanentní vstupenku ze sezony 2024/25 v sekci LÍSTKY – ZAKOUPENO, zkontrolujte, že jste přihlášen ke stejnému účtu, jaký používáte na ticketportal.cz, kde máte permanentní vstupenku přiřazenou, případně si permanentní vstupenku přiřaďte v této sekci tlačítkem + Přidat permanentku. Pro přidání je nutné zadat číslo permanentky a její ověřovací údaj. V případě, že váš problém stále přetrvává, vyplňte prosím zpětnou vazbu v aplikaci SLAVIA.

    Nejde mi přiřadit permanentní vstupenka ke kontu na ticketportal.cz.
    K nákupu online je třeba mít permanentní vstupenku přiřazenou ke svému účtu. Pokud nevidíte svoji permanentní vstupenku ze sezony 2024/25 ve svém účtu v sekci Permanentky / VIP / Klubové karty, zkontrolujte nejdříve, že jste přihlášen ke správnému účtu, ke kterému by měla být dle vás permanentní vstupenka přiřazena. Dále zkontrolujte, že údaje (číslo permanentní vstupenky a ověřovací údaj) zadáváte z permanentní vstupenky ze sezony 2024/25. Nové přiřazení lze provést po přihlášení ke svému účtu v sekci můj účet a dále Permanentky / VIP / Klubové karty, kde vyberete pole „Fotbal” a následně logo SK Slavia Praha a vyplníte číslo permanentky a její ověřovací údaj. V případě, že váš problém stále přetrvává, kontaktujte podporu na emailu permanentky@slavia.cz.

    Nejde mi změnit místo při nákupu permanentky, systém mi nenabízí žádná místa.
    Prosíme, buďte trpěliví a zkuste to znovu za několik minut. Místa pravděpodobně mají aktuálně označená permanentkáři, kteří se k nákupu a změně sedačky dostali před vámi. V rezervačním systému mohou mít přiřazené místo po dobu 15 minut a chvíli tak trvá, než se vrátí zpět do prodeje a jsou opět dostupná v případě nevyužití.

    Mám u svého účtu přiřazeno více permanentních vstupenek. Mohu všechny permanentky zakoupit najednou?
    Nákup více permanentních vstupenek najednou je možný na webu www.ticketportal.cz dle návodu uvedeného výše v článku. V aplikaci Slavia je možné zakoupit permanentky samostatně. Jedná se ale o rychlý proces v rámci několika vteřin. V této sezoně vyplňujete údaje o držiteli až v kroku ověření permanentní vstupenky.

    Změnil jsem si místo v předprodeji pro permanentkáře a permanentku zakoupil. Místo mi nevyhovuje. Chci ho opět změnit. Jak to udělám?
    Po zakoupení permanentní vstupenky už není možné místo opětovně změnit. Proto zvažte, zda máte o vámi vybrané místo v průběhu předprodeje opravdu zájem. V průběhu sezony také není možné změnit místo z důvodu veškeré provázanosti permanentní vstupenky s účtem majitele, jeho údaji, předkupními právy a také pravidlem 2x a dost.

    Při přiřazení permanentní vstupenky v aplikaci Slavia či ke kontu na ticketportal.cz se mi zobrazila hláška “Permanentka je přiřazena k jinému uživatelskému kontu…”
    V tomto případě je třeba vyplnit zpětnou vazbu v aplikaci SLAVIA. V textu prosím uveďte číslo vaší permanentní vstupenky a email konta, ke kterému by měla být dle vás přiřazena.

    Chci si koupit permanentní vstupenku online, ale nevidím svoji rezervaci. Co mám dělat?
    V prvé řadě si prosím v aplikaci Slavia zkontrolujte, zda jste splnili pravidlo 2x a dost. Rezervaci dále neuvidíte, pokud se nacházíte v sektorech 225 - 227 (Rodiče s dětmi), kde dochází k manuálnímu přiřazení na základě předchozí komunikace, a to samé platí i pro sektory H1-H4. V případě potřeby kontaktujte podporu na emailu permanentky@slavia.cz. Do emailu prosím uveďte číslo vaší permanentní vstupenky a email konta, ke kterému by měla být dle vás přiřazena.

    Zakoupil jsem permanentní vstupenku a nevím, jak dál postupovat. Co dělat?
    Pokud u svého účtu vidíte zakoupenou permanentní vstupenku na sezonu 2025/26, zbývá vám už poslední krok před jejím použitím pro vstup na stadion. Proces ověření online je intuitivní a budete k němu potřebovat ID (občanku nebo pas) osoby, jejíž údaje budou uvedeny na permanentní vstupence. V případě čerpání některé slevy pak navíc doklad pro ověření nároku na konkrétní slevu. Celý proces je popsaný v článku v odstavci VALIDACE PERMANENTNÍ VSTUPENKY. Další možností je ověření permanentní vstupenky osobně na pokladnách stadionu během otevírací doby.

    Zakoupil jsem si v aplikaci Slavia virtuální permanentní vstupenku. O fyzickou permanentku zájem nemám, ale přišel mi voucher k vyzvednutí od Ticketportalu. Co to znamená?
    Voucher k vyzvednutí permanentní vstupenky je automatickou součástí procesu nákupu, pakliže neplánujete vyzvednutí fyzické karty, email s voucherem berte jako bezpředmětný.

    Zakoupil jsem si v aplikaci virtuální permanentní vstupenku, ale chci i fyzickou kartu. Jak postupovat?
    Vyzvednutí fyzické karty je možné na pokladnách klubu v rámci otevírací doby do 1. 9. 2025 po předložení voucheru k vyzvednutí permanentní vstupenky, který byl automaticky zaslán na váš email po nákupu permanentky. Spolu s tím je třeba předložit doklad totožnosti oprávněné osoby, jejíž údaje jsou uvedeny na permanentní vstupence. V případě čerpání některé slevy je rovněž nutné předložit doklad pro ověření nároku na konkrétní slevu.

    Musím mít voucher o nákupu vytištěný nebo ho stačí ukázat elektronicky přes mobil?
    Voucher, který vás opravňuje k vyzvednutí permanentní vstupenky, lze předložit v elektronické podobě. Na základě předložení voucheru vám bude vydána permanentní vstupenka.

    Může na základě předložení voucheru o nákupu permanentní vstupenky vyzvednout mou permanentní vstupenku někdo jiný?
    Ano. Tato osoba se při převzetí permanentní vstupenky bude muset prokázat svým dokladem totožnosti a zároveň kopií vašeho dokladu totožnosti coby držitele permanentní vstupenky.

    Koupil jsem v aplikaci permanentní vstupenku kamarádovi a chci ji převést na jeho účet aplikace.
    Po úspěšném dokončení nákupu se vám zakoupené permanentní vstupenky zobrazí v sekci LÍSTKY – ZAKOUPENO. Pokud jste kupovali více permanentek, můžete permanentku převést novému vlastníkovi tak, že kliknete na permanentku, kterou chcete převést, a v detailu ve spodní části vyberete možnost Převést permanentku. Vygenerujete kód pro převod, který můžete sdílet. Příjemce si permanentní vstupenku přidá do své aplikace ve stejné části kliknutím na + Přidat permanentku a výběrem možnosti PŘEVOD PERMANENTKY. Následně stačí zadat převáděcí kód a permanentka je během několika minut přiřazená k novému účtu. Pozor, takto převedená permanentní vstupenka se převede i z vašeho účtu na ticketportal.cz. Účty jsou provázané! Jedná se o převod vlastnictví celé permanentní vstupenky. Převod permanentky lze provést na jeden další účet nejpozději do 27. srpna 2025.

    Rád bych přenechal permanentní vstupenku z loňské sezony svému kamarádovi. Je to možné?
    Ano, možné to je v aplikaci nebo v účtu na ticketportal.cz. Pokud máte oba aplikaci Slavia, tak lze provést převedení permanentní vstupenky ze sezony 2024/25 na nový účet, kde lze následně provést nákup dle návodu výše. V účtu na ticketportal.cz můžete permanentní vstupenku odstranit ze svého účtu a poskytnout údaje pro přiřazení jiné osobě, případně provést nákup nové permanentky a tu pak následně převést.

    Můžu zakoupit permanentní vstupenky na firmu a pak je předávat a zapůjčovat zaměstnancům?
    Tato možnost není z důvodu adresného ticketingu možná. Každá permanentní vstupenka musí obsahovat jméno a příjmení držitele – fyzické osoby. Po nákupu permanentky ji nezapomeňte řádně ověřit. Bez tohoto kroku je permanentní vstupenka pro vstup na stadion neplatná.

    Nepotřebuji vlastnit fyzickou permanentku, mohu ji mít pouze ve virtuální podobě?
    Virtuální permanentku je možné získat při nákupu přes aplikaci Slavia a bude možné si libovolně měnit její vzhled z nabízených designů. Při nákupu permanentky na webu ticketportal.cz je možné následně zobrazit permanentní vstupenku v aplikaci SLAVIA po přihlášení do aplikace se stejnými údaji, případně je možné její vyzvednutí na pokladnách stadionu ve fyzické podobě.

    Proč mám jiný QR kód na virtuální a fyzické permanentní vstupence?
    Vizuální QR kód je odlišný, avšak číselná kombinace, která ho vytváří, je totožná. Tedy pokud máte stejný číselný kód na virtuální a fyzické permanentní vstupence, je vše v pořádku.

    Dostanu na pokladnách platinovou permanentku automaticky?
    Nedostanete. Nutné je v případě nároku na platinovou permanentní vstupenku o ni požádat na pokladnách klubu při vyzvednutí permanentní vstupenky v momentě, kdy vás pokladník vyzve k výběru designu.

    Mám 100% účast na všech utkáních, ale nemám v nabídce vizuál platinové permanentní vstupenky. Proč?
    Na vizuál platinky má nárok každý uživatel aplikace, který má u svého účtu přiřazenou permanentní vstupenku se 100% účastí. Nepočítají se odhlášená utkání či darované vstupenky se vstupem. Toto platí pro všechny účty s přiřazenými platinkami k 8. červnu 2025. Po tomto datu už nebude mít převod vlastnictví vliv na nárok na speciální design.

    Mám nárok na platinovou permanentku, koupil jsem si novou permanentku, ale vizuál platinky není dostupný.
    Vizuál platinové permanentní vstupenky je dostupný zpravidla 60 minut po nákupu permanentky. Pokud by nebyl dostupný ani 2 hodiny po nákupu, vyplňte prosím zpětnou vazbu v aplikaci SLAVIA.

    Jsem student a budu si kupovat permanentní vstupenku na následující sezonu. Ze školy dostanu potvrzení za školní rok 2024/25. Na další rok jej dostanu až v září. Mohu toto potvrzení (2024/25) použít k validaci permanentky?
    V době nákupu je potřeba mít k dispozici platný ISIC nebo potvrzení o studiu. Potvrzení o studiu na školní rok 2024/25 je možné použít, avšak je třeba, aby se jednalo o oficiální slávistické potvrzení, které je zde ke stažení.

    V aplikaci mám ke svému účtu přiřazenou i permanentní vstupenku z loňského roku. Není to chyba?
    V tomto případě se nejedná o chybu, během prodeje permanentních vstupenek uvidíte u svého účtu permanentní vstupenky ze sezony 24/25 i ze sezony 25/26. Permanentní vstupenky se graficky liší. Před zahájením nové sezony budou permanentky z předešlé sezony automaticky odebrány.

    Budu se moci registrovat na waiting list 2025/26?
    Ano, informace k waiting listu pro sezonu 2025/26 zveřejníme po ukončení prodeje permanentních vstupenek. Doporučujeme sledovat webové stránky klubu a novinky v aplikaci Slavia.

    Jsem na waiting listu, ale nevidím své pořadí. Waiting list mi zmizel z původní záložky.
    Waiting list se nachází v sekci "Menu" -> "Waiting list 2024/25". Doporučujeme zkontrolovat, zda máte aktuální verzi aplikace a po případné aktualizaci se odhlásit a znovu přihlásit.

    Chci si nechat vytisknout plastovou permanentní vstupenku ze sezony 2024/25. Je to možné?
    Bohužel už to možné není, loňské vizuály permanentek už nemáme k dispozici.

    Mám zájem o změnu vlastníka permanentky. Je to možné před nebo po nákupu?
    Změnu údajů provedete po nákupu v kroku ověření permanentní vstupenky. Nejdříve je ale potřeba zakoupenou permanentní vstupenku převést na nového vlastníka a až pak provést její ověření. Po převodu permanentní vstupenky ztratí permanentka status „Ověřená“ a celý proces ověření je tak třeba opakovat. Ověření permanentky lze provést i na pokladnách. Na pokladnách je v tomto případě potřeba předložit platný voucher k permanentce a doklad oprávněné osoby – držitele permanentní vstupenky.

    Nechodí mi žádné klubové novinky emailem ani notifikace do aplikace Slavia. Proč?
    Klubové novinky formou newsletteru chodí na email vlastníka permanentní vstupenky. Jedná se o email účtu, ke kterému je permanentní vstupenka přiřazená. Využijte nákup permanentky na novou sezonu ke kontrole tohoto emailu a případně využijte převod vlastnictví na opravdového vlastníka. Dále je potřeba zkontrolovat, zda nejste odhlášení z odběru novinek v rámci emailového newsletteru a že máte v aplikaci povolené oblasti notifikací, o kterých chcete být informováni.

    Nemám možnost pořídit permanentní vstupenku online. Co mám dělat?
    Pro nákup permanentní vstupenky online stačí mít svoji emailovou adresu. S tou se pak lze registrovat na webu ticketportal.cz a dle návodu si přiřadit k účtu svoji permanentní vstupenku. Výhodou je pak aplikace Slavia, kde můžete svoji permanentku pohodlně spravovat v průběhu celé sezony. Pokud si nevíte rady ani pomocí návodu pro permanentkáře, který je ke stažení v tomto článku, ozvěte se nám na email permanentky@slavia.cz a pokusíme se vám poradit.

    Mám dospělou permanentní vstupenku a rád bych přikoupil dětskou permanentní vstupenku. Je to možné?
    V tomto případě doporučujeme přihlášení se na waiting list pro následující sezonu. Podle konečného pořadí po skončení sezony pak lze přikoupit další vstupenku, případně zažádat o přesun do sektoru Rodiče s dětmi.

    Nenašel jsem odpověď na svoji otázku. Potřebuji poradit.
    V tomto případě nám prosím napište na email permanentky@slavia.cz. Pro snazší komunikaci prosím uveďte číslo vaší permanentní vstupenky, případně telefonní číslo, na které se vám v případě potřeby můžeme ozvat. V závislosti na množství dotazů vám odpovíme co nejdříve.