Permanentky | SK Slavia Praha
Více

Permanentky

Prodej permanentních vstupenek na novou sezonu odstartoval 10. června pouze pro majitele permanentek ze sezony 2023/24 a po dvou fázích prodeje pro fanoušky na čekací listině byl ukončen 8. července naplněním kapacity 11 500 míst pro permanentkáře. Žádné další permanentky už do prodeje nebudou uvolněny.

NOVINKY

NÁVOD NA NÁKUP A VALIDACI PERMANENTNÍ VSTUPENKY

HARMONOGRAM PRODEJE

CENÍK

SLEVY

SEKTOR RODIČE A DĚTI

BENEFITY PRO DRŽITELE PERMANENTEK

DESIGN

PRAVIDLO 2x A DOST V NOVÉ SEZONĚ

PLATINOVÁ EDICE ZA 100% ÚČAST

WAITING LIST

VIRTUÁLNÍ PERMANENTKA VS. FYZICKÁ KARTA

PRODEJ CELOSEZONNÍCH VIP SEDADEL

DŮLEŽITÉ DOKUMENTY

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

NOVINKY

  • Nákup i validace permanentní vstupenky online pro všechny držitele
  • ISIC – modifikace studentské slevy
    • Více info v sekci SLEVY
  • Rozšíření sektoru Rodiče a děti
  • Pravidlo 2x a dost a poslední šance na odhlášení
  • Přednostní nákup pro platinové permanentkáře
  • Doprodej volné kapacity dle pořadí na waiting listu
  • Ztráta předkupního práva pro permanentkáře, kteří nesplnili pravidlo 3x a dost
    • Většina permanentkářů pravidlo o účasti splnila
    • Ti, kteří mají 4 absence a více nebudou mít možnost využít předkupní právo na nákup permanentky na novou sezonu
    • Zmínění permanentkáři budou informováni emailem a notifikací v aplikaci SLAVIA
    • Stav účasti za uplynulou sezonu najde každý permanentkář v aplikaci do ukončení prodeje permanentních vstupenek.

Permanentku na sezonu 2024/25 si můžete pořídit nejdříve jako současný permanentkář a později také ve vlnách dle pořadí na waiting listu. K volnému prodeji permanentních vstupenek na novou sezonu tím pádem pravděpodobně nedojde. Po nákupu permanentní vstupenky musí dojít k její validaci. Bez validace permanentní vstupenky nelze permanentku použít ke vstupu na stadion. Podrobné informace k nákupu i validaci permanentních vstupenek se dočtete níže.

NÁKUP PERMANENTNÍ VSTUPENKY

Ať už jste stávající permanentkář či čekatel na waiting listu, nákup lze uskutečnit třemi způsoby. Doporučujeme zvolit komfortní formu online nákupu skrze aplikaci SLAVIA (stahujte pro Android nebo iOS). V aplikaci můžete během sezony sledovat statistiky vaší účasti na zápasech a odhlašovat či darovat náhradní vstupenku v případě, že se nebudete moci utkání zúčastnit. Další variantou je nákup skrze váš uživatelský účet na www.ticketportal.cz. Pokud nemáte možnost nákupu permanentky online, můžete zakoupit permanentku i na pokladnách SK Slavia Praha během jejich otevírací doby.

Pokud kupujete permanentní vstupenky i pro své blízké či kamarády, můžete je díky aplikaci během chvilky převést na jiný účet. Převod permanentky lze uskutečnit v detailu permanentky v dolní části obrazovky, kde se nachází možnost „Převést permanentku“. Nejedná se o darování místa z permanentky, ale o převod vlastnictví permanentky.

Online PDF průvodce nákupem vás provede detailně krok po kroku nákupem v rámci jednotlivých fází a dle zvoleného způsobu nákupu.

Jsem permanentkář a chci si koupit permanentku na stejné místo

Jsem permanentkář a chci si změnit místo své permanentní vstupenky

Jsem zapsaný na waiting listu a chci si koupit novou permanentku

Během celého procesu prodeje permanentních vstupenek na novou sezonu uvidí každý uživatel aplikace jak stávající permanentku ze sezony 2023/24, tak i nově zakoupenou. Nejedná se o chybu. Permanentka pro sezonu 2023/24 automaticky zmizí po ukončení prodeje permanentních vstupenek.

VALIDACE PERMANENTNÍ VSTUPENKY

Podařilo se vám zakoupit permanentní vstupenku na sezonu 2024/25? Nezapomeňte si ji zvalidovat před návštěvou prvního utkání! Oproti minulé sezoně bude možná online validace v aplikaci SLAVIA i v případě čerpání některé z ceníkových slev. Způsobů, jak lze permanentku zvalidovat, je hned několik:

  • Jsem permanentkář, který zakoupil permanentní vstupenku bez změny údajů a nečerpám žádnou z ceníkových slev vyjma slevy pro členy OP/FK
    • V tomto případě dojde k validaci nové permanentní vstupenky automaticky do ukončení prodeje permanentních vstupenek. Validaci tedy není nutné provádět i přes dostupnou možnost v aplikaci.
  • Jsem permanentkář, který zakoupil permanentní vstupenku se změnou údajů nebo čerpám některou z ceníkových slev vyjma slevy pro členy OP/FK
    • V tomto případě využijte pro validaci jednu z následujících možností:
      • Scan osobního dokladu v aplikaci
        • Mohou využít: dospělí se změnou údajů, děti, senioři
      • Zadání údajů z platné ISIC karty
        • Mohou využít: studenti
      • Nahrání scanu potvrzení o studiu do app, případně zaslání potvrzení o studiu na email aplikace@ticketportal.cz (platí pouze vzor ke stažení níže v článku)
        • Mohou využít: děti, studenti bez ISIC
      • Nahrání scanu dokladu potvrzujícího nárok na slevu ZTP/TP na email aplikace@ticketportal.cz
        • Mohou využít: ZTP/TP
      • Osobní návštěva pokladen s dokladem opravňujícím k validaci během otevírací doby
        • Mohou využít: všichni

Se zvalidovanou permanentní vstupenkou vám už nic nebrání v návštěvě domácích fotbalových utkání SK Slavia Praha, na která je permanentka platná. Hlídejte si ale dodržení podmínek pravidla 2x a dost, abyste nepřišli o předkupní právo na permanentní vstupenku na sezonu 2025/2026.

HARMONOGRAM PRODEJE

Předprodej pro držitele permanentních vstupenek 2023/2024, kteří splnili pravidlo 3x a dost

druh prodeje zahájení prodeje ukončení prodeje způsob prodeje
nákup permanentních vstupenek
na stávající či nová místa
10. 6. 14:00 23. 6. 20:00 online v aplikaci SLAVIA
uživatelský účet Ticketportal.cz
pokladny 12. 6. – 21. 6. dle otevírací doby

Během předprodeje mají všichni majitelé permanentních vstupenek možnost využít rezervace na své sedadlo anebo si své místo změnit a vybrat si jiné sedadlo z dostupných míst v systému. 23. 6. dojde ke zrušení všech nevyužitých rezervací.

Prodej permanentních vstupenek pro čekatele na waiting listu

druh prodeje zahájení prodeje
ukončení prodeje způsob prodeje
1. - 500. v pořadí
garantovaná dostupnost sedadel
1. 7. 14:00 5. 7. 12:00 aplikace SLAVIA
501. – 1000. v pořadí
doprodej zbývajících míst
ukončení v případě vyprodání kapacity 11 500 míst
8. 7. 14:00 10. 7. 12:00 aplikace SLAVIA
1001. – 1500. v pořadí
doprodej zbývajících míst
spuštění pouze v případě nevyprodání kapacity
11 500 míst v předchozích fázích
11. 7. 14:00 13. 7. 12:00 aplikace SLAVIA
1501. a dál
pouze v případě nevyprodání kapacity 11 500 míst
15. 7. 14:00 16. 7. 12:00 aplikace SLAVIA

Termíny dalších fází prodeje budou oznámeny v případě nevyprodání kapacity během uvedených fází.

  • Každý žadatel zapsaný na waiting listu bude mít možnost nákupu až dvou permanentních vstupenek během své fáze
  • Vybírat lze z dostupných sedadel v prodeji. Klub nemůže garantovat 100% dostupnost dvou sedadel vedle sebe
  • Více informací o způsobu nákupu naleznete v aplikaci v sekci „MENU – Čekací listina“. Důrazně doporučujeme každému žadateli si tato pravidla přečíst před zahájením prodeje
  • Úspěšní žadatelé o permanentku do sektoru Rodiče a děti byli už informování a jejich usazení a nákup permanentky je řešen individuálně s ticketingovým oddělením

Vyzvedávání fyzických permanentních vstupenek na pokladnách

  • Díky aplikaci SLAVIA už není nutné vlastnit fyzickou permanentní vstupenku. V aplikaci si budete moci vybrat vzhled, který se vám líbí a ten i během sezony měnit. Pokud ale toužíte po fyzické permanentní vstupence, je možné ji vyzvednout na pokladnách od 12. 6. do 1. 9. 2024 dle otevírací doby pokladen, která bude průběžně aktualizovaná. V případě, že budete chtít vyzvednout fyzickou permanentku po zahájení sezony, je nutné nejdříve kontaktovat ticketingové oddělení, aby potvrdilo možnost vyzvednutí. Darovaná či uvolněná permanentní vstupenka na dané utkání nelze fyzicky vydat.

CENÍK

Cenové kategorie pro jednotlivé sektory zůstávají stejné jako v předchozí sezoně. Průměrné zdražení je ve výši inflace, která se pohybuje okolo 10 %. Výjimkou jsou sektory, u kterých dochází k narovnání cenové hladiny. Užitná hodnota permanentky oproti běžné vstupence pro stávající permanentkáře zůstává stále pod 50 %. Pro zajímavost, v přepočtu na jedno utkání vychází nejdražší permanentka pro stávající permanentkáře na 262 Kč a pro nové na 310 Kč. Pro osoby pohybující se na vozíku zůstává cena stejná jako v loňské sezoně.

SLEVY

V sezoně 2023/24 došlo ke zrušení manipulačního poplatku u všech vstupenek zakoupených v aplikaci SLAVIA či online na webu ticketportal.cz. To samé platí i pro ročník 2024/25. Jedná se o formu drobné slevy, kterou věříme, že uvítají všichni fanoušci.

Upozorňujeme, že uplatnění slevy zpětně po nákupu permanentní vstupenky není možné a takovýmto žádostem tedy nebude vyhověno. Oprávněnost těchto slev je průběžně kontrolována při vstupu na každé utkání.

Dostupné slevy jsou:

Sektor Rodiče a děti

  • Do sektorů 225 - 227 lze získat při nákupu dospělé permanentní vstupenky až 3 dětské permanentní vstupenky za speciální cenu 1 Kč/ks. Více informací o tomto sektoru a způsobu nákupu se dočtete v sekci SEKTOR RODIČE A DĚTI

Dětská

  • Tato sleva je dostupná ve dvou variantách (samostatná dětská permanentka a dětská permanentka při nákupu dospělé permanentky) a platí pro všechny sektory vyjma Sektor Rodiče a děti
  • Na slevu má nárok dítě do 14 let včetně v době nákupu permanentní vstupenky

Student

  • Od nové sezony přechází studentská sleva z nominální hodnoty na slevu 20 % ze základní ceníkové slevy. Zároveň je možné prokázat nárok na její čerpání jednoduše pomocí údajů z platného průkazu ISIC. Pro studenty, kteří nedisponují kartou ISIC, je nutné nechat si potvrdit oficiální slavistické potvrzení o studiu, které je ke stažení níže v článku. Upozorňujeme, že jiná forma potvrzení o studiu nebude uznána

Člen Odboru přátel/Fanklubu

  • Pro uplatnění slevy členů Odboru přátel a Fanklubu je nutné si nejdříve ověřit stav na členském online portálu. Dokud nárok nebude jednou z organizací schválen, nebude možné uplatnit slevu na pokladnách stadionu ani při nákupu v aplikaci či na webu ticketportal.cz. Pro více informací se prosíme obraťte na sekretariát dané organizace

Senior

  • Nárok na seniorskou slevu mají všichni permanentkáři, kteří jsou v době nákupu permanentní vstupenky starší 63 let. Sleva je 20 % ze základní ceníkové ceny a je nutné ji nastavit při nákupu permanentní vstupenky. Upozorňujeme, že aplikace slevy zpětně po nákupu permanentní vstupenky není možná a takovýmto žádostem tedy nebude vyhověno

ZTP/TP

  • Nárok na slevu 20 % mají také držitelé průkazu ZTP/TP. Pro validaci permanentky je následně potřeba doložit dokument opravňující k čerpání této slevy

Osoba pohybující se na vozíku

  • Cena pro osoby pohybující se na vozíku zůstala stejná jako v předchozí sezoně. Pro nákup permanentní vstupenky na novou sezonu je nutné napsat v termínu dle harmonogramu prodeje na email permanentky@slavia.cz. Po vzájemné domluvě bude následně přiřazena rezervace k vašemu účtu

SEKTOR RODIČE A DĚTI

Pro rodiny s dětmi bude od nové sezony k dispozici kromě sektorů 225 a 226 také sektor 227. V této části stadionu probíhá během utkání doprovodný program pro děti. Do těchto sektorů je možné pořídit permanentní vstupenky pro celou rodinu za zvýhodněnou cenu. Nákup dětské permanentní vstupenky do rodinného sektoru (225, 226, 227) za 1 Kč je možný pouze při společném nákupu dospělé permanentní vstupenky do téhož sektoru. V případě, že se na fotbal bude pravidelně vydávat jeden z rodičů se dvěma dětmi, pořídí 3 permanentní vstupenky za 5 502 Kč (stávající permanentkáři) a 6 502 Kč (noví permanentkáři). Čtyřčlenná rodina stávajících permanentkářů se dvěma dětmi potom zaplatí za 4 permanentky celkem 11 002 Kč. Permanentky do Sektoru rodiče a děti lze pořídit nově také online po aktivování rezervace ticketingovým oddělením. Upozorňujeme ale na nutnost pečlivé kontroly při zadávání údajů při nákupu permanentních vstupenek. V případě bližších dotazů nás neváhejte kontaktovat na emailu permanentky@slavia.cz.

Kapacita určená permanentkářům do sektoru Rodiče a děti je už plně obsazena současnými permanentkáři a úspěšnými žadateli z waiting listu. V případě, že by se uvolnila některá místa po současných permanentkářích, budeme kontaktovat další žadatele dle pořadníku pro waiting list určený pro sektor Rodiče a děti.

Pro jednotlivá utkání se můžou fanoušci těšit také na rodinnou vstupenku, která přináší zvýhodněnou cenu pro dva dospělé a dvě až čtyři děti. Bližší informace o této vstupence zveřejníme vždy v článku pro konkrétní utkání.

BENEFITY PRO DRŽITELE PERMANENTEK

  • Předkupní právo na permanentní vstupenku pro následující sezonu
    • Možnost nákupu permanentní vstupenky na sezonu 2025/2026 v předprodeji
    • Předpokladem je splnění pravidla „2x a dost“
  • Rezervace místa z aktuální sezony
    • Možnost nákupu permanentní vstupenky v předprodeji na stejné místo jako v sezoně 2024/2025
  • Vstup na všechna domácí utkání nejvyšší fotbalové ligy v ceně permanentní vstupenky
    • Zahrnuje všechna domácí utkání včetně nadstavbové části nejvyšší fotbalové ligy
  • Vstup na všechna domácí utkání Českého poháru
    • Nezahrnuje případné finále poháru hrané na domácím stadionu
  • Předkupní právo na nákup vstupenky na utkání v evropských soutěžích
    • Možnost nákupu vstupenky na své místo v rámci předkupního práva
  • Přednostní nákup vstupenek na utkání v evropských soutěžích
    • Možnost nákupu vstupenky v předprodeji na všechna utkání v evropských soutěžích
    • Tento benefit lze čerpat na základě počtu skutečně navštívených ligových utkání
    • Konkrétní nastavení přednostního nákupu bude představeno pro každé utkání zvlášť v závislosti na počtu sedadel uvolněných do prodeje
    • 1. fáze přednostního nákupu na exponovaná utkání bude určena platinovým permanentkářům ze sezony 2023/24
  • Nákup vstupenek na utkání v evropských soutěžích za zvýhodněnou cenu
    • Možnost nákupu vstupenky na své místo na všechna utkání v evropských soutěžích se slevou oproti klasickému ceníku
  • Vstup na přátelská utkání pořádaná SK Slavií Praha, domácí utkání B-týmu, domácí zápasy žen včetně Ligy mistrů žen
    • Vstup na výše zmíněné typy utkání zdarma na základě předložení fyzické permanentní vstupenky/permanentky v aplikaci nebo možnost vyzvednutí náhradní vstupenky zdarma
  • Zlevněné vstupné do Slavia Museum
    • Výhodnější vstupné na Stadium tour a Slavia Museum
  • Čerpání benefitů od partnerů SK Slavia Praha
    • Slevy a výhodné nabídky od partnerů klubu dle aktuální dostupnosti v aplikaci Slavia

DESIGN

Design permanentních vstupenek reprezentuje soubor věcí, které dohromady tvoří sílu Slavie. Její fanoušci, stadion, legendy, hráči, úspěchy, neopakovatelné momenty, klubová filozofie. Celkem šest designů určených pro všechny permanentkáře a jeden speciální design pro platinové permanentkáře. Každý fanoušek si může vyzvednout plastovou permanentku s designem dle své volby. Upozorňujeme, že počet karet s jednotlivými designy je omezen a platí pouze do vyprodání zásob.

PLATINOVÁ EDICE ZA 100% ÚČAST

Na permanentkáře, kteří navštívili každé domácí utkání FORTUNA:LIGY v sezoně 2023/24, čeká permanentní vstupenka se speciálním designem a prémiovým platinovým potahem. Tento design pouze pro ně bude dostupný i v aplikaci SLAVIA. Zároveň získá tato skupina možnost nákupu vstupenky na exponovaná utkání v 1.fázi přednostního nákupu, tedy dříve než zbývající držitelé permanentních vstupenek pro sezonu 2024/25. Do této skupiny patří pouze permanentkáři, kteří všechna utkání osobně navštívili. Permanentkářům, kteří nemají žádnou absenci v sezoně 2023/24 a dosáhli jí kombinací účasti, darování či odhlašování pro všechna utkání patří poděkování, zároveň je to ale stav, kterého bychom si přáli jako klub dosáhnout u všech držitelů permanentních vstupenek.

Nechceme zapomenout ani na závazek k  platinovým permanentkářům ze sezony 2022/23, kteří se speciální permanentní vstupenkou prošli celou sezonou a pro které máme připravené jako poděkování speciální nabídku od našich partnerů.

O výhodách pro držitele platinové permanentní vstupenky ze sezony 2024/25 budeme průběžně informovat.

PRAVIDLO 2x A DOST

Vzhledem ke společnému cíli maximalizovat zaplněnost stadionu na každé utkání se upravuje pravidlo „3x a dost“, které platilo v sezoně 2023/24, na nové pravidlo „2x A DOST“. Ubývá tedy jedna možnost neomluvené absence. Tři absence už v tomto případě budou znamenat ztrátu předkupního práva na permanentní vstupenku pro sezonu 2025/26. Ruku v ruce s touto změnou ale zároveň od nové sezony bude možné odhlásit permanentní vstupenku i po řádném termínu, tedy v časovém úseku 48 hodin až 2 hodiny do utkání. POZOR, tato forma odhlášení nese název „POSLEDNÍ ŠANCE“ a je určena permanentkářům, kteří narazí na překážku v účasti na utkání na poslední chvíli a nemají nikoho, komu by mohli darovat náhradní vstupenku. Pokud dojde k odhlášení po termínu v rámci Poslední šance, je osud ohledně zaevidované účasti v rukou ostatních fanoušku. V případě, že dojde k zakoupení takto uvolněného místa, permanentkář získává účast, v případě, že místo zůstane volné, má permanentkář evidovanou neúčast. Primárně jde tedy stále o to využít odhlášení v termínu (více než 48 hodin před výkopem), kdy se permanentkář nemusí bát neúčasti.

  • Řádné odhlášení: 48 hodin a více před výkopem
    • UVOLNĚNO -> v pořádku
  • Odhlášení po termínu: 48 - 2 hodiny před výkopem
    • Prodané místo -> UVOLNĚNO -> v pořádku
    • Neprodané místo -> NEOMLUVENO -> Absence
  • Darování vstupenky
    • Evidovaný průchod -> ÚČAST -> OK
    • Neevidovaný průchod -> NEOMLUVENO -> Absence
  • Neúčast na utkání
    • Neevidovaný průchod -> NEOMLUVENO -> Absence
  • Účast na utkání
    • Evidovaný průchod -> ÚČAST -> OK

Přehled vašich návštěv naleznete v aplikaci pod konkrétní permanentní vstupenkou. V sekci Moje zápasy – Proběhlé zápasy se potom můžete podívat na evidenci pro konkrétní utkání.

Do evidence pravidla 2x A DOST se počítají všechna soutěžní utkání domácí ligy včetně nadstavby, tzn. 18 utkání.

Případné reklamace ohledně neúčasti na daném utkání budou možné do 72 hodin po výkopu utkání, stejně jak tomu bylo v sezoně 2023/24.

WAITING LIST

Vzhledem k výrazně převyšujícímu zájmu fanoušků o permanentní vstupenky jsme se rozhodli pro sezonu 2024/25 nabídnout zájemcům registraci na waiting list (čekací listinu). Registrovat se mohl každý skrze aplikaci SLAVIA od prvního utkání jarní části FORTUNA:LIGY až do 30. 4. 2024.

V rámci waiting listu jsme už v kontaktu se žadateli o permanentní vstupenky do sektoru Rodiče a děti. Pořadník žadatelů o standardní permanentní vstupenky naleznete v aplikaci v sekci MENU – čekací listina. O pořadí rozhodoval počet zakoupených vstupenek na všechna soutěžní utkání A-týmu jarní části (základní část FORTUNA:LIGY, MOL Cup, Evropská liga) pod stejným účtem, pod kterým je provedena registrace na waiting list. V případě rovnosti rozhodoval o pořadí termín registrace.

Dle pořadí na waiting listu budou moci všichni žadatelé o standardní permanentní vstupenku zakoupit během dané fáze až 2 kusy permanentních vstupenek. Žadatelé na 1. - 500. místě mají navíc garantovanou dostupnost sedadel v plné výši, nikoliv však jejich umístění. Pro další fáze už není garance dostupných sedadel. Jedná se o prodej do vyprodání kapacity určené pro prodej permanentních vstupenek 2024/25.

Průběh prodeje

  • Fanoušci, kterých se prodej týká, obdrželi nejpozději v neděli 30. 6. unikátní kód. Najdete ho v aplikaci SLAVIA v MENU – SPECIÁLNÍ NABÍDKY
  • Samotný nákup můžete zahájit pouze v aplikaci SLAVIA, kde v sekci VSTUPENKY – PRODEJ zadáte váš kód
  • Po zadání kódu vyberete míst/a v mapce, vyplníte údaje o držiteli, nastavíte případné slevy a objednávku uhradíte
  • Po dokončení nákupu dostanete potvrzovací mail a v řádu minut se vám zakoupená permanentka zobrazí v aplikaci
  • Následně je možné tyto permanentky ověřit dle dostupných možností a vybrat si jejich vzhled

Podmínky prodeje

  • Jeden kód opravňuje k nákup 1 až 2 permanentních vstupenek
  • Nákup bude muset být proveden v jednom kroku (nelze zakoupit jeden kus a později druhý kus)
  • Kód může zadat jakýkoliv přihlášený uživatel aplikace (neváže se na konkrétní účet z čekací listiny)
  • Negarantujeme dostupnost dvou míst vedle sebe
  • V průběhu nákupu je možné měnit vybrané místo
  • Po platbě už není možné změnit vaše místo ani žádat slevu

Harmonogram dalšího prodeje

  • Od 8. 7. (14:00) do 10. 7. (12:00) budou moci zakoupit permanentku čekatelé na 501.-1000. místě. Zde už negarantujeme dostupnost míst pro všechny čekatele
  • Od 11. 7. (14:00 do 13. 7. (12:00) proběhne doprodej zbývajících sedadel v případě, že nebude vyprodána kapacita v předešlé fázi

VIRTUÁLNÍ PERMANENTKA VS. FYZICKÁ KARTA

Už od minulé sezony platí, že k využití permanentní vstupenky není potřeba vyzvedávat fyzickou plastovou kartu na pokladnách SK Slavia Praha. Díky aplikaci SLAVIA můžete používat a spravovat svoji permanentní vstupenku, případně permanentky rodinných příslušníků, virtuálně. Aplikace navíc umožňuje snadnou manipulaci s permanentkou v případě, že se nemůžete utkání zúčastnit, a umožňuje okamžitou kontrolu nad počtem navštívených utkání.

Naší snahou je zvyšovat počet permanentkářů, kteří budou využívat virtuální kartu v aplikaci a naopak snižovat počet vydaných plastových karet. Jsme si vědomi faktu, že permanentka je pro mnohé fanoušky sběratelský artikl a proto připravujeme sběratelské prostředí digitálních permanentek i v aplikaci. Držitelé permanentních vstupenek ze sezony 2024/25 by tedy už mohli mít možnost založit novou virtuální sbírku doplněnou statistikami a dalšími zajímavými fakty z dané sezony.

Virtuální permanentka má ještě další výhodu. Váš oblíbený design nikdy nedojde. V případě fyzických permanentek tímto upozorňujeme na omezenou dostupnost jednotlivých variant, které budou k dispozici do jejich „vyprodání“.

PRODEJ CELOSEZONNÍCH VIP SEDADEL

Uvažujete o možnosti sledovat fotbal ze středového sektoru Tribuny J. W. Maddena s přístupem do VIP prostor a bohatým cateringem? Navštivte web budvip.cz a v případě, že vás zaujme některá z nabídek VIP sedadel, neváhejte nás kontaktovat!

DŮLEŽITÉ DOKUMENTY

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Nejde mi přiřadit permanentní vstupenka do aplikace.
K nákupu online je třeba mít permanentní vstupenku přiřazenou ke svému účtu. Pokud nevidíte svoji permanentní vstupenku ze sezony 2023/24 v sekci VSTUPENKY – ZAKOUPENO – PERMANENTKY, zkontrolujte, že jste přihlášen ke stejnému účtu, jaký používáte na ticketportal.cz, kde máte permanentní vstupenku přiřazenou, případně si permanentní vstupenku přiřaďte v této sekci tlačítkem + Přidat permanentku. Pro přidání je nutné zadat číslo permanentky a její ověřovací údaj. V případě, že váš problém stále přetrvává, kontaktujte podporu na emailu permanentky@slavia.cz.

Nejde mi přiřadit permanentní vstupenka ke kontu na ticketportal.cz.
K nákupu online je třeba mít permanentní vstupenku přiřazenou ke svému účtu. Pokud nevidíte svoji permanentní vstupenku ze sezony 2023/24 ve svém účtu v sekci Permanentky / VIP / Klubové karty, zkontrolujte nejdříve, že jste přihlášen ke správnému účtu, ke kterému by měla být dle vás permanentní vstupenka přiřazena. Dále zkontrolujte, že údaje (číslo permanentní vstupenky a ověřovací údaj) zadáváte z permanentní vstupenky ze sezony 2023/24. Nové přiřazení lze provést po přihlášení ke svému účtu v sekci můj účet a dále Permanentky / VIP / Klubové karty, kde vyberete logo SK Slavia Praha a vyplníte číslo permanentky a její ověřovací údaj. V případě, že váš problém stále přetrvává, kontaktujte podporu na emailu permanentky@slavia.cz.

Nejde mi změnit místo při nákupu permanentky, systém mi nenabízí žádná místa.
Prosíme, buďte trpěliví a zkuste to znovu za několik minut. Místa pravděpodobně mají aktuálně označená permanentkáři, kteří se k nákupu a změně sedačky dostali před vámi. V rezervačním systému mohou mít přiřazená dvě místa po dobu 15 minut a chvíli tak trvá, než se vrátí zpět do prodeje a jsou opět dostupná v případě nevyužití.

Změnil jsem si místo v předprodeji pro permanentkáře a permanentku zakoupil. Místo mi nevyhovuje. Chci ho opět změnit. Jak to udělám?
Po zakoupení permanentní vstupenky už není možné místo opětovně změnit. Proto tak prosíme zvažte, zda máte o vámi vybrané místo v průběhu předprodeje opravdu zájem. V průběhu sezony také není možné změnit místo z důvodu veškeré provázanosti permanentní vstupenky s účtem majitele, jeho údaji, předkupními právy a také pravidlem 2x a dost.

Při přiřazení permanentní vstupenky v aplikaci Slavia či ke kontu na ticketportal.cz se mi zobrazila hláška “Permanentka je přiřazena k jinému uživatelskému kontu…”
V tomto případě je třeba kontaktovat podporu na emailu permanentky@slavia.cz. Do emailu prosím uveďte číslo vaší permanentní vstupenky a email konta, ke kterému by měla být dle vás přiřazena.

Chci si koupit permanentní vstupenku online, ale nevidím svoji rezervaci. Co mám dělat?
V prvé řadě si prosím v aplikaci SLAVIA zkontrolujte, zda jste splnili pravidlo 3x a dost. Rezervaci dále neuvidíte, pokud se nacházíte v sektorech 225-227 (Rodiče s dětmi), kde dochází k manuálnímu přiřazení na základě předchozí komunikace a to samé platí i pro sektory H1-H4. V případě potřeby kontaktujte podporu na emailu permanentky@slavia.cz. Do emailu prosím uveďte číslo vaší permanentní vstupenky a email konta, ke kterému by měla být dle vás přiřazena.

Zakoupil jsem si v aplikaci Slavia virtuální permanentní vstupenku. O fyzickou permanentku zájem nemám, ale přišel mi voucher k vyzvednutí od Ticketportalu. Co to znamená?
Voucher k vyzvednutí permanentní vstupenky je automatickou součástí procesu nákupu, pakliže neplánujete vyzvednutí fyzické karty, email s voucherem berte jako bezpředmětný.

Zakoupil jsem si v aplikaci virtuální permanentní vstupenku, ale chci i fyzickou kartu. Jak postupovat?
Vyzvednutí fyzické karty je možné na pokladnách klubu v rámci otevírací doby po předložení voucheru k vyzvednutí permanentní vstupenky, který byl automaticky zaslán na váš email po nákupu permanentky. Spolu s tím je třeba předložit doklad totožnosti.

Musím vyplňovat formulář pro majitele permanentní vstupenky, pokud jsem provedl nákup v aplikaci Slavia nebo přes ticketportal.cz?
V případě nákupu v aplikaci Slavia nebo na ticketportal.cz není potřeba formulář vyplňovat.

Musím mít voucher o nákupu vytištěný nebo ho stačí ukázat elektronicky přes mobil?
Voucher, který vás opravňuje k vyzvednutí permanentní vstupenky, lze předložit v elektronické podobě. Na základě předložení voucheru vám bude vydána permanentní vstupenka.

Může na základě předložení voucheru o nákupu permanentní vstupenky vyzvednout mou permanentní vstupenku někdo jiný?
Ano. Tato osoba se při převzetí vstupenky bude muset prokázat svým dokladem totožnosti a zároveň kopií vašeho dokladu totožnosti coby držitele permanentní vstupenky.

Koupil jsem v aplikaci permanentní vstupenku kamarádovi a chci ji převést na jeho účet aplikace.
Po úspěšném dokončení nákupu se vám zakoupené permanentní vstupenky zobrazí v sekci VSTUPENKY – ZAKOUPENO – PERMANENTKY. Pokud jste kupovali více permanentek, můžete permanentku převést jejímu držiteli tak, že kliknete na permanentku, kterou chcete převést, a v detailu ve spodní části vyberete možnost Převést permanentku. Vygenerujete kód pro převod, který můžete sdílet. Příjemce s permanentní vstupenku přidá do své aplikace ve stejné části kliknutím na + Přidat permanentku a výběrem možnosti PŘEVOD PERMANENTKY. Následně stačí zadat převáděcí kód a permanentka je během několika minut přiřazená k novému účtu. Pozor, takto převedená permanentní vstupenka se převede i z vašeho účtu na ticketportal.cz. Účty jsou provázané! Jedná se o převod vlastnictví celé permanentní vstupenky.

Rád bych přenechal permanentní vstupenku z loňské sezony svému kamarádovi. Je to možné?
Ano, možné to je v aplikaci, v účtu na ticketportal.cz nebo na pokladnách stadionu. Pokud máte oba aplikaci SLAVIA, tak lze provést převedení permanentní vstupenky ze sezony 2023/24 na nový účet, kde lze následně provést nákup dle návodu výše. V účtu na ticketportal.cz můžete permanentní vstupenku odstranit ze svého účtu a poskytnout údaje pro přiřazení jiné osobě, případně provést nákup vstupenky se zadáním údajů nového vlastníka permanentky. Při nákupu na pokladnách je nutné prokázat se dokladem totožnosti majitele permanentní vstupenky z loňské sezony. To znamená, že původní majitel je při nákupu osobně přítomen nebo máte alespoň k dispozici fotografii jeho dokladu totožnosti, kterou můžete při nákupu předložit.

Můžu zakoupit permanentní vstupenky na firmu a pak je předávat a zapůjčovat zaměstnancům?
Tato možnost není z důvodu adresného ticketingu možná. Každá permanentní vstupenka musí obsahovat jméno a příjmení držitele – fyzické osoby.

Nepotřebuji vlastnit fyzickou permanentku, mohu ji mít pouze ve virtuální podobě?
Virtuální permanentku je možné získat při nákupu přes aplikaci SLAVIA a bude možné si libovolně měnit její vzhled z nabízených designů. Při nákupu permanentky na webu ticketportal.cz nebo na pokladnách stadionu je permanentní vstupenka vydána na pokladnách stadionu vždy ve fyzické podobě.

Proč mám jiný QR kód na virtuální a fyzické permanentní vstupence?
Vizuální QR kód je odlišný, avšak číselná kombinace, která ho vytváří, je totožná. Tedy pokud máte stejný číselný kód na virtuální a fyzické permanentní vstupence, je vše v pořádku.

Dostanu na pokladnách platinovou permanentku automaticky?
Nedostanete. Nutné je v případě nároku na platinovou permanentní vstupenku o ni požádat na pokladnách klubu při nákupu/vyzvednutí permanentní vstupenky v momentě, kdy vás pokladník vyzve k výběru designu. Výhody spojené s platinovou permanentkou bude ale možné čerpat nezávisle na vlastnictví fyzické permanentky.

Jsem student a budu si kupovat permanentní vstupenku na následující sezonu. Ze školy dostanu potvrzení za školní rok 2023/24. Na další rok jej dostanu až v září. Mohu toto potvrzení (2023/24) použít k validaci permanentky?
V době nákupu je potřeba mít k dispozici platný ISIC nebo potvrzení o studiu. Potvrzení o studiu na školní rok 2023/24 je možné použít, avšak je třeba, aby se jednalo o oficiální slávistické potvrzení, které je ke stažení v sekci Důležité dokumenty.

V aplikaci mám ke svému účtu přiřazenou i permanentní vstupenku z loňského roku. Není to chyba?
V tomto případě se nejedná o chybu, během prodeje permanentních vstupenek uvidíte u svého účtu permanentní vstupenky ze sezony 23/24 i ze sezony 24/25. Permanentní vstupenky se graficky liší. Před zahájením nové sezony budou permanentky z předešlé sezony automaticky odebrány.

Budu se moci registrovat na waiting list 2025/26?
Ano, informace k waiting listu pro sezonu 2025/26 zveřejníme po ukončení prodeje permanentních vstupenek. Doporučujeme sledovat webové stránky klubu a novinky v aplikaci SLAVIA.

Jsem na waiting listu, ale nevidím své pořadí. Waiting list mi zmizel z původní záložky.
Waiting list se nachází v sekci "Menu" -> "Čekací listina". Doporučujeme zkontrolovat, zda máte aktuální verzi aplikace a po případné aktualizaci se odhlásit a znovu přihlásit.

Chci si nechat vytisknout plastovou permanentní vstupenku ze sezony 2023/24. Je to možné?
Bohužel už to možné není, loňské vizuály permic už nemáme k dispozici.

Mám zájem o změnu majitele permice. Je to možné před nebo po nákupu?
Změnu údajů je třeba provést v průběhu nákupu permanentních vstupenek. Po zakoupení již nelze zadané údaje změnit. Pole pro vyplnění vlastníka permanentní vstupenky je možné je přepsat při nákupu. Změnu údajů lze provést v průběhu online nákupu nebo v průběhu nákupu permanentky na pokladnách. Na pokladnách je třeba předložit kopii dokladu původního majitele permanentní vstupenky.

Nechodí mi žádné klubové novinky emailem ani notifikace do aplikace SLAVIA. Proč?
Klubové novinky formou newsletteru chodí na email vlastníka permanentní vstupenky. Jedná se o email, který jste vyplnil při nákupu permanentní vstupenky. Využijte nákup permanentky na novou sezonu ke kontrole tohoto emailu. V rámci aplikace naopak klub komunikuje s přihlášeným uživatelem. V tomto případě je nutné mít v nastavení aplikace i telefonu povolené oblasti notifikací, o kterých chcete být informováni.

Nenašel jsem odpověď na svoji otázku. Potřebuji poradit.
V tomto případě nám prosím napište na email permanentky@slavia.cz.. Pro snazší komunikaci prosím uveďte číslo vaší permanentní vstupenky, případně telefonní číslo, na které se vám v případě potřeby můžeme ozvat. V závislosti na množství dotazů vám odpovíme co nejdříve.