Slavia získala tři ocenění v Ceně Lukáše Přibyla
Cena Lukáše Přibyla od sezony 2015/2016 akcentuje marketingové a komunikační aktivity ligových klubů. Na výběru se podílí odborná porota složená z expertů z oboru, zástupců LFA i samotných klubů příslušné soutěže.
Slavia ovládla kategorii CSR, v níž se přenesla Za hranice hřiště a pod záštitou Nadačního fondu Slavie pomáhala v řadě oblastí. Příkladem jsou Hvězdná přání, dražba podepsaných dresů od Iron Maiden na pomoc malé Terezce, akce Pohybem pro Paraple, dlouhodobá spolupráce se sdružením DONOR či iniciativa Ukliďme Česko.
Druhou cen si klub připsal za projekt #SlaviaFest, který posunul červenobílý zážitek nad rámec devadesáti minut hry a za branami Edenu vytvořil místo společného setkávání, gastronomických zážitků a předzápasové zábavy.
V letošním ročníku se poprvé vyhlašovala také kategorie reflektující práci s hostujícími fanoušky při domácích utkáních. „Hodnotily se podmínky na stadionech, samozřejmě především v sektorech pro hostující fanoušky. Významným kritériem bylo i nastavení ticketingu, chování pořadatelské služby a další servis pro fanoušky hostů během zápasu,“ vysvětlil project development manager LFA Štěpán Hanuš s tím, že o vítězství Slavie rozhodly hlasy SLO jednotlivých klubů FORTUNA:LIGY.
V celkovém hodnocení se Slavia umístila na druhém místě. Všech ocenění si velmi vážíme a děkujeme každému, kdo se na úspěchu podílel!