Slavia a Centrum Paraple aneb Eden bez bariér
Před začátkem aktuálního ročníku FORTUNA:LIGY jsme mezi našimi permanentkáři, kteří se pohybují na vozíčku, provedli dotazníkové šetření. Cílem bylo zjistit, jak pro ně můžeme udělat Eden ještě příjemnější. Jedním z prvních výstupů je video, které mapuje všechny aspekty návštěvy Fortuna Areny. Od nejrůznějších možností dopravy na stadion, přes nákup ve fanshopu až po samotné zázemí uvnitř.
Průvodci jsou David Lukeš, ředitel Centra Paraple a David Sellner, vedoucí asistenčních úseků.
Co nového se chystá v této sezoně?
- Kameloti ze stánků, kteří se budou proaktivně ptát fanoušků s omezením na to, zda si dají něco k jídlu či k pití. V případě, že ano, vše vyřídí od A do Z. Od nákupu až po donášku na místo.
- Voda v letních měsících a čaj v zimě zcela zdarma.
- Bezbariérový TS Store. Nájezdová rampa je momentálně v přípravě.
- Úprava a zlepšení prostoru toalet pro vozíčkáře uvnitř stadionu.
- Zajištění odkládacích stolečků a pultíků včetně židliček pro doprovod.
- Nový systém rezervace parkingu a více míst pro handicapované.
- Slavia Stevardi, kteří budou proškoleni Centrem Paraple a budou k dispozici po celý zápas.
Poslední dva body si rozebereme podobněji.
Parkování pro ZTP/P a ZTP
Pokud se rozhodnete jako ZTP/P či ZTP navštívit zápas autem, od letošní sezony jsou pro vás vyhrazena parkovací místa rozdělena mezi parkovišti P1 a P2 (viz. označení na obrázku níže).
Pokud máte zájem o využití tohoto parkovacího místa, napište na e-mail provoz@slavia.cz nejpozději 5 dní před aktuálním zápasem a uveďte údaje o své vstupence (H1,H2,H4). Díky tomuto budete umístěni na parkoviště, které je nejblíže vašemu sektoru. Poplatek za parkování činí 150,- Kč. Pokud svoji žádost zrušíte nejpozději 3 dny před zápasem, bude vám poplatek vrácen. Parkovací místa pro ZTP/P a ZTP jsou sice omezena, ale pokud se na vás nedostane, umístíme vozidlo na místo v rámci jiného parkoviště.
Slavia Stevardi
Od nové sezóny zahájíme také již zmíněnou službu asistence našich stevardů, kteří budou handicapovaným k dispozici po celou dobu utkání. Od příchodu na stadion až do konce. Pokud máte o službu stevardů zájem, dejte nám prosím vědět alespoň 5 dní před zápasem na csr@slavia.cz.
„Zvyšování komfortu a zlepšování služeb pro slávistické fanoušky se speciálními potřebami se samozřejmě netýká pouze vozíčkářů. Rádi bychom do budoucna zážitek v ráji zpřístupnili naplno například i zrakově postiženým a budeme moc rádi, když se i ostatní zapojí s tím, co by se dalo zlepšit,“ dodává k novinkám Michaela Schejbalová, CSR manažerka SK Slavia Praha.
V případě jakýchkoliv dotazů či připomínek se můžete obrátit na adresu csr@slavia.cz.