Slavia posiluje svůj marketingový tým
„V rámci Komerčního úseku, který zastřešuje obchodní a marketingové aktivity klubu, dochází k organizačnímu oddělení komunikace A-týmu a klubového marketingu a zároveň k personálnímu posílení obou těchto týmů. Michal Býček se bude soustředit na sportovní komunikaci A-týmu a Jakub Mačát po něm převezme roli ředitele marketingu,“ říká k novým tvářím i provedeným změnám Kateřina Vavrlová, komerční ředitelka SK Slavia Praha.
Jakub Mačát má za sebou více než dvanáct let praxe a v minulosti se podílel na budování obrazu značek jako jsou Plzeňský Prazdroj nebo Tchibo. Do Slavie pak přechází z pozice šéfa produktového marketingu a komunikace společnosti Pluxee Česká republika.
„Rok 2023 byl nejen z perspektivy Slavie, ale celého českého fotbalu, zcela revoluční. Úžasné návštěvy na stadionu, ale obecně zájem o fotbal a Slavii je obrovský. Tento jev zcela logicky přináší velkou zodpovědnost a zároveň velké nároky, abychom fanoušky nezklamali. Připravujeme pro ně řadu projektů, některé i s mimosportovním přesahem, proto jsme vnímali potřebu náš tým posílit odborníky na dílčí oblasti. Já sám jsem v klubu za posledních 13 let zastával řadu pozic a v současné době jsem dospěl k závěru, že není zodpovědné vůči Slavii mít u svého jména vedeno více funkcí, proto se nadále chci věnovat primárně A-týmu v komunikační a komerční oblasti,“ vysvětluje Michal Býček.
Na mateřskou dovolenou odchází po dlouholeté spolupráci také specialistka marketingu a komunikace Dana Brzobohatá. Štěpán Chuchma od března vede oblast digitálního marketingu. Do nové pozice ve Slavii přišel z funkce vedoucího marketingu v české, celoevropsky uznávané skupině UD4D.
„Chtěl bych Daně za práci pro sešívané barvy a z osobního pohledu také za naší spolupráci, která započala v roce 2010, moc poděkovat. Nechala ve Slavii duši a věřím, že po těch nejhezčích rodičovských povinnostech, které ji čekají, na svou práci v klubu zase naváže,“ uzavírá Býček.