Slavia posiluje svůj marketingový tým | SK Slavia Praha
Více

Slavia posiluje svůj marketingový tým

Do klubu přichází dvě nové tváře. Na začátku dubna se ředitelem marketingu stal Jakub Mačát, Štěpán Chuchma se od 1. března zhostil pozice manažera digitálního marketingu. Dosavadní ředitel PR a marketingu Michal Býček zůstává i nadále odpovědným za komunikaci A-týmu, je dál jeho tiskovým mluvčím.

„V rámci Komerčního úseku, který zastřešuje obchodní a marketingové aktivity klubu, dochází k organizačnímu oddělení komunikace A-týmu a klubového marketingu a zároveň k personálnímu posílení obou těchto týmů. Michal Býček se bude soustředit na sportovní komunikaci A-týmu a Jakub Mačát po něm převezme roli ředitele marketingu,“ říká k novým tvářím i provedeným změnám Kateřina Vavrlová, komerční ředitelka SK Slavia Praha.

Jakub Mačát má za sebou více než dvanáct let praxe a v minulosti se podílel na budování obrazu značek jako jsou Plzeňský Prazdroj nebo Tchibo. Do Slavie pak přechází z pozice šéfa produktového marketingu a komunikace společnosti Pluxee Česká republika.

„Rok 2023 byl nejen z perspektivy Slavie, ale celého českého fotbalu, zcela revoluční. Úžasné návštěvy na stadionu, ale obecně zájem o fotbal a Slavii je obrovský. Tento jev zcela logicky přináší velkou zodpovědnost a zároveň velké nároky, abychom fanoušky nezklamali. Připravujeme pro ně řadu projektů, některé i s mimosportovním přesahem, proto jsme vnímali potřebu náš tým posílit odborníky na dílčí oblasti. Já sám jsem v klubu za posledních 13 let zastával řadu pozic a v současné době jsem dospěl k závěru, že není zodpovědné vůči Slavii mít u svého jména vedeno více funkcí, proto se nadále chci věnovat primárně A-týmu v komunikační a komerční oblasti,“ vysvětluje Michal Býček.

Na mateřskou dovolenou odchází po dlouholeté spolupráci také specialistka marketingu a komunikace Dana Brzobohatá. Štěpán Chuchma od března vede oblast digitálního marketingu. Do nové pozice ve Slavii přišel z funkce vedoucího marketingu v české, celoevropsky uznávané skupině UD4D.

„Chtěl bych Daně za práci pro sešívané barvy a z osobního pohledu také za naší spolupráci, která započala v roce 2010, moc poděkovat. Nechala ve Slavii duši a věřím, že po těch nejhezčích rodičovských povinnostech, které ji čekají, na svou práci v klubu zase naváže,“ uzavírá Býček.

Aktuálně

ONLINE: Od 11:00 na hřišti FC Praha

7. 9. 2024
Fotbalistky Slavie se chystají na předehrávku 4. kola FORTUNA ligy proti nováčkovi soutěže FC Praha. Zápas začíná v 11:00 na hřišti Aritmy. Jakou sestavu nasadil pro dnešní utkání trenérský tým?

Předprodej balíčků na ligovou fázi Evropské ligy

7. 9. 2024
Vstupenky v balíčku je možné pořídit od 4. září. V první fázi budou moci zakoupit balíček permanentkáři na své sedadlo, ve 2. fázi potom budou moci platinoví permanentkáři ze sezony 23/24 přikoupit jeden balíček. V případě dostupné kapacity bude další fáze určena k dokupu balíčků pro členy Odboru přátel a Fanklubu a také současné permanentkáře.

Totální podcast s Davidem Ondříčkem

6. 9. 2024
Jaký je fotbal film a kdo je jeho režisérem? Nejen o tom se rozpovídal velký slávistický srdcař David Ondříček. Filmový režisér, scénárista, producent a hlavní umělecký tvůrce spotu „Zažij sílu Slavie“.

Další články